FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 265)

před rokem od kirekin
|
540530 zobrazení 5523 odpovědí |
|
1...264 265 266...280
Příspěvek od Georgey132 byl odstraněn
před týdnem

Ahoj, omlouvám se, vím, že už jsem se ptal, ale nedostal jsem odpověď? Zajímalo by vás, jestli někdo ví něco o kasinu Spinsy? Odepsali mě na vrub tlačítka Nikósie - ale nevidím mezi nimi žádnou souvislost?

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před týdnem

Aha, přes vaši banku, omlouvám se, myslel jsem, že jde o přímé refundace

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Elijahanth byl odstraněn
před týdnem

obdržel refundace přímo od


Vlastník a cloud smart hosty sro


Zbývá ještě 31 🙂

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před týdnem

opravit

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před týdnem

to je skvělá zpráva kamaráde. Viděl jsem, že jste čekali celkem 60 dní, protože zpochybnili platby

Automaticky přeloženo:
před týdnem

obdržel refundace přímo od


Vlastník a cloud smart hosty sro


Zbývá ještě 31 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Kolik?


jak dlouho jsi čekal?

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před týdnem

řekli, že to bylo celkově 60 dní bez ohledu na to, takže i kdyby to nezpochybnili, stále by to trvalo těch 60 dní. Abych byl upřímný, po 60 dnech jsem na to málem zapomněl, celkově to bylo asi 800 liber. Poté jsem od společnosti lunu dostal přímou náhradu ve výši 1 500 GBP poté, co si uvědomili, že jsem proti nim zpracoval zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před týdnem

Moje přes finnart a pixeleum přes 3500 £, ale když mi to zavřeli, měl jsem na účtu přes 22 tisíc. Jen doufám, že se nezpochybňují a je to 45 dní, které mi banka řekla, že musí, přestože pokud ne 46. den, dostanu náhradu, ale hodně doufám, že zpochybnili vaši, ale udělám to, co požadujete pro informace o mém účtu atd

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokud chcete tomuto idiotovi zkomplikovat obchodníky (stejně jako kasina)


Pošlete jim žádost GDPR, že si přejete, aby zpracovali veškerý materiál GDPR, který o vás mají.


Pokud to neudělají, mohou dostat docela bolesti a potíže.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Když hledám SmPay*PF Maginc na Yahoo.com, dostanu toto:


https://toolshaven.co.uk


co myslíš? Mohlo by to být správně?

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před týdnem

Vypadá to jako falešná webová stránka, která prodává nástroje, zkuste e-mail, pochybuji, že odpoví, ale protože jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dostal jsem nesmyslný dopis o zamítnutí stížnosti od Revolutu, vypadá to, že dalším krokem je FOS!


ahoj Pavle,

Jmenuji se Elisabetta a jsem analytik stížností ve společnosti Revolut.

děkujeme, že jste nás kontaktovali. Je nám líto, že vaše zkušenost se společností Revolut Ltd vedla ke stížnosti.

Vaši stížnost jsme obdrželi 4. listopadu 2024.

Prošetřil jsem problém, který vedl k vaší stížnosti, a shromáždil jsem všechny informace, které potřebujeme, abychom vám mohli poskytnout naši konečnou odpověď.

Mou úlohou v tomto procesu bylo přezkoumat všechny dostupné informace a navrhnout vhodné a spravedlivé řešení problému, který jste vznesli. To znamená, že jsem pro vyřešení vaší stížnosti analyzoval následující klíčové body:

Vaše starost

Původ problému

Opatření, která jsme již podnikli nebo podnikneme k řešení této situace

Také bych vám rád oznámil, že pracujeme na tom, abychom se zlepšovali, kdekoli to jde. To je důvod, proč analyzujeme a sdílíme jakékoli relevantní komentáře s dotčenými týmy, abychom jim umožnili vylepšit naše produkty a služby na základě vaší zpětné vazby. Myslíme to vážně.

Shrnutí událostí a vysvětlení

Ve své stížnosti jste vyjádřili nespokojenost s výsledkem zpětného zúčtování. Protože se domníváte, že web a transakce nejsou legitimní, žádáte nás, abychom znovu otevřeli váš případ a přehodnotili naše rozhodnutí.

Lituji nepříjemností způsobených touto situací a především bych vám chtěl poděkovat, že jste si udělali čas a upozornili nás na vaše obavy, abych je mohl řešit a objasnit.

Podle našich záznamů jste dne 4. listopadu 2024 odeslali zpětné zúčtování za níže uvedenou transakci poté, co byla 3. listopadu 2024 původně zrušena z důvodu nedostatku informací:

Datum a čas PopisČástka2024-10-28 21:49:28Spaympf*skinsonly-990,00 GBP

Vaše žádost o zpětné zúčtování však byla ve stejný den zamítnuta, protože vás náš tým pro zpětné zúčtování informoval, že u transakcí souvisejících s weby s hazardními hrami nemáme práva na spory.

V tomto ohledu jste dne 4. listopadu 2024 prostřednictvím chatu kontaktovali náš tým podpory, abyste získali další vysvětlení ohledně výsledku zpětného zúčtování a nahlásili danou transakci jako podvodnou. Ve světle této nové aktualizace vysvětlil asistující agent, jak podat oznámení o podvodu. Bylo však potvrzeno rozhodnutí našeho týmu pro zpětné zúčtování nevracet peníze.

Po pečlivém prozkoumání situace vás mohu ujistit, že informace poskytnuté naším týmem jsou správné a že byl následně dodržen správný postup při nahlášení podvodné transakce. Naprosto však rozumím vaší frustraci a rád bych využil této příležitosti a poskytl vám k této záležitosti další informace.

Pokud jde o proces zpětného zúčtování, dovolte mi prosím objasnit, že toto je zasazeno do velmi podrobného a konzistentního souboru pravidel, která zahrnují všechny možné scénáře týkající se karetních transakcí. Tato pravidla jsou diktována schématy karet Mastercard a obchodníci i finanční instituce jako Revolut jsou povinni je dodržovat.

Primárním cílem společnosti Revolut při vyřizování takových požadavků je chránit vás, a ať už se s vašimi transakcemi kartou stalo cokoliv, je v našem nejlepším zájmu, aby to bylo vyřešeno tak, aby vám to přineslo prospěch. Zároveň však musíme zajistit, aby byly během procesu dodržovány výše uvedené pokyny pro schémata karet.

Další informace o procesu zpětného zúčtování naleznete v našem článku na blogu:[ Co je zpětné zúčtování a kdy jej mám použít? |https://www.revolut.com/blog/post/what-is-a-chargeback/]. Další informace o této záležitosti jsou také k dispozici v našem centru nápovědy a v následujících článcích:

Podejte námitku proti platbě kartou

Proces sporu a časové osy

Proces v zásadě zahrnuje dva typy nároků – podvod nebo spor.

Zpětné zúčtování sporu, jako je to, které jste odeslali, se vztahuje na situace, kdy například nebylo poskytnuto zboží nebo služby; zboží nebo služby byly poskytnuty, ale neodpovídají popisu nebo jsou vadné; duplicitní nebo vícenásobné poplatky za stejný nákup; Bankomat nevydal hotovost ani zcela, ani částečně. V takových případech náš tým pro zpětné zúčtování shromáždí informace prokazující váš případ a předloží je obchodníkovi a Mastercard, kde se na základě vývoje případu rozhodne.

Na druhou stranu je zpětné zúčtování podvodu použitelné v případech, kdy transakce nebyla provedena s vaším oprávněním a podrobnosti nebyly sděleny dotyčnému obchodníkovi. Náš tým zpětných zúčtování proto potřebuje ověřit, zda jsou splněny podmínky pro nárokování zpětného zúčtování za podvod.

Ve vašem případě náš tým pro zpětné zúčtování po důkladném a pečlivém prošetření rozhodl, že v tomto případě nemáme žádná práva na spory. Podle výše uvedených pravidel karetního schématu nemůžeme zpochybnit transakce související s hodnotou zakoupenou pro hazardní hry, investice nebo podobné účely ani žádné související výhry, zisky nebo ztráty.


Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Bylo tam ještě více nesmyslů, bylo toho příliš mnoho, abych je sem přidal, ale jen dlouhý dopis, ve kterém nebylo vysvětleno nic jiného než to, že jej odmítli, protože souvisí s hazardem, což je vtip jako jasný podvod

Automaticky přeloženo:
před týdnem


musel pronásledovat, ale dostal plnou náhradu



Automaticky přeloženo:
Sutton
před týdnem

Ahoj kamaráde, co jsi říkal, mám pár skinsonly, co jsou smartpayments

Automaticky přeloženo:
před týdnem


musel pronásledovat, ale dostal plnou náhradu



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Který z nich je ?


Který obchodník?


Kolik vám vrátili peníze a jak dlouho jste čekali?

Automaticky přeloženo:
Sutton
před týdnem

Ten email je mrtvý, když ho po odeslání odmítne file

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Pro mě také.

Automaticky přeloženo:
1...264 265 266...280
Jít na stránkuz 280 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky