zeptal jsem se jich hned! Doufám, že mi pomohou nebo je v nejhorším případě odmítnou. už se nemůžu dočkat hahah
i asked them now! Hope they help me or in worst case they reject them. I cant wait more hahah
Řekli mi:
Děkuji mnohokrát za podrobnosti, které jste dosud sdíleli. Vidím, že problém se týká sporů Cloudbased Scripthub.
Abychom se ujistili, že získáte správný druh podpory, předkládám váš případ našemu týmu pro platby kartou. Vyřízení případů obvykle trvá 2 pracovní dny. Jakmile bude jejich kontrola dokončena, budeme vás aktualizovat a dáme vám vědět. Předem děkuji za trpělivost.
They told me:
Thank you so much for the details you’ve shared so far. I can see that the issue is regarding the Cloudbased Scripthub disputes.
To make sure you get the right kind of support, I am raising your case to our Card Payments team. They usually take 2 business days to handle cases. Once their review is completed, we will update you and let you know. Thanks in advance for your patience.
Najít to nejde. Požádejte svou banku o zpětné zúčtování.
It is impossible to find. Ask your bank for a chargeback.
È impossibile trovarlo. Chiedi chargeback alla tua banca.
Moje zpětná zúčtování byla vznesena oddělením stížností na zpětné zúčtování, ale ať je vznesl kdokoli, tým zpětných zúčtování žádá o aktualizaci
My chargebacks were raised by chargeback complaints dept but whoever raised them the chargeback team ask for an update
Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.
používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.
(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Jakmile se do toho zapojí, vyřeší to, protože vědí, že jim budou muset vše vrátit i s úroky za několik let, až případ prohrají
They will sort it once they are involved as they know they will need to pay them all back with interest in a years time when they lose the case
Když se dostanete k těm nejhrubším detailům, je to jasné, myslím si, že protože banky slyší kasino, prostě to smetají, nechtějí to řešit, ale jakmile se do toho zapojí ombudsman a řádně to prošetří a přidají se na vaši stranu, nemají nohu, na které by stáli, škoda, že to musí zajít tak daleko, aby to opravdu vyřešili
When you get to the nitty gritty of the details it's clear cut, i think because the banks hear casino they just brush it off, they don't want to deal with it but once an ombudsmans involved and they properly investigate and side with you, they haven't got a leg to stand on, a shame it has to go that far to resolve it really
Pixeleum a Wintermads požádali o mé bankovní karty a výpisy, jak dlouho po tomto procesu jim trvalo „prošetření" a jak dlouho, než zahájí vrácení peněz? Mám na ně vyvíjet časový tlak?
Pixeleum and Wintermads both asked for my bank cards and statements, how long after this process did it take them to 'investigate' and how long until they initiate refunds? Should I put time pressure on them?
Ano, to je deffo to! Řekl jsem ve svém chvástání, že zaměstnanci byli jen líní a myli si z toho ruce, že jakmile prohrají případ, vrátí peníze sami a úroky, ale pokud provedou zpětná zúčtování, nic je to nestojí!
Yes that is deffo it ! I said in my rant the staff were just being lazy and washing their hands of it the thing is once they lose the case they pay back the money themselves and interest but if they do chargebacks it costs them nothing !
ve skutečnosti je to špatné, je jasné, že obchodníci jednají nelegálně a ve zlé víře, ale jen to smetli z lenosti a doufali, že se to nevrátí, doufejme, že se tomu dějí a vytvoří nějaký protokol, jak to řešit než citovat ToS MasterCard, legrační věc je, že to MC eskalovali sami, když jsem se dostal do kontaktu
actually is bad, it's clear the merchants are operating illegally and in bad faith but they just brush it off out of laziness and hope it won't come back, hopefully they clock onto this happening and create some sort of protocol to deal with it rather than quote ToS of MasterCard, funny thing is MC escalated it themselves when i got in contact
Hádám, že MyBookie.ag mi nemůže posílat inkasa kvůli těmto platbám zpracovaným v Indonésii a Istanbulu. Proč by dokonce posílali e-mail, že mi byly vráceny peníze, ale musím zaplatit svůj účet? Hledají jen proto, že nemají půdu? Bylo to jen 600 $, ale v polovině hry mi zbavili řady. Jak se k tomu postaví kapitál?
I’m guessing MyBookie.ag can’t send me collections due to these payments processed in Indonesia and Istanbul. Why would they even send an email stating that I was refunded but I have to pay my account? Are they just seeking cause they have no ground? It was only 600$ but they shafted my lines mid game. How will capital one handle this?
Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.
používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.
(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Zajímá mě, jak to dopadne! Sám uvažuji, že se obrátím na ombudsmana. Abych dostal vše, co můžu, ze všech kasin santeda. Wintermdse se mi vždy povedl pouze od goldenbet. Informujte nás všechny o tom, co se děje 🙂
I'm interested to see how this pans out! I am thinking of contacting an ombudsman myself. To get everything I can back from all santeda casinos. I only ever managed wintermdse from goldenbet. Keep us all updated with what is going on 🙂
Ahoj,
Kontaktoval jsem ombudsmana. Odeslal jsem všechny kasino "Příjmy", které jsem dostal od podpory kasina. Napsal, že odpověď dostanu do 30 dnů.
bylo to 30.07.2024, mám počkat nebo je lepší mu napsat? Nebo by to mělo být 30 pracovních dní? 😅
Hello,
i’ve contacted the ombudsman. I’ve sent all the casino "Receipts" which i got from the casino support. He wrote that i will get the answer in 30 days.
it was 30.07.2024, should i wait or its better to write to him? Or should it be 30 work days? 😅
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.