FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 249)

před rokem od kirekin
|
473315 zobrazení 4937 odpovědí |
|
1...248 249 250
Přidat příspěvek
Příspěvek od boots2024 byl odstraněn
boots2024
před 5 hodinami

Dobře, fair play, můžeš prosím smazat svůj příspěvek, děkuji

Upraveno autorem před 5 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Dobře ale….!!!

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 5 hodinami

Díky moc boty, počítám, že vědí, že selhaly, proto rychlá odpověď a vrácení peněz není masivní, ale 500 liber zpět dnes ve srovnání s tím, co jsem ztratil, se cítím o něco lépe, alespoň stále čekám, až moje banka odpoví na mou stížnost, ne jistě, pokud nejsou žádné zprávy, jsou dobré zprávy, protože se objevily minulý čtvrtek, možná ano, protože to trvá déle 1. odmítnutí minule bylo velmi rychlé jako o den později

Upraveno autorem před 5 hodinami
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 hodinami

Prosím, nehazarduj, kamaráde!

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 5 hodinami

Bez šance, boty, teď jsem s tím hotový, moc mě to nebaví, doufám, že mi moje schůzka na gamcare pomůže zítra ve 14:00 poté, co bylo doporučení dokončeno, a už nikdy tyto stránky nepoužiji, bylo by úžasné získat zpět tu velkou částku, ale trochu pochybuji a také trochu zdůraznil čekání na odpověď

Upraveno autorem před 4 hodinami
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 4 hodinami

Dostali jsme dnes e-mailovou zprávu z banky, říkají, že moje stížnost je stále v šetření a může trvat dalších 5 týdnů, než se mi ozve zpět, mám podat další stížnost, nebo to nechám být.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 4 hodinami

Jaké datum stanovili na 1. poupě

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 hodinami

původní email neuváděl déle než 15 pracovních dnů, což byl 15. den dnes.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 3 hodinami

Dobře, možná počkejte trochu déle, i když dnes jen 15 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 3 hodinami

Dal bych do konce týdne

Automaticky přeloženo:
před 3 hodinami

Zajímavá zpráva, protože Jokabet mi nabídl 20 % mých čistých ztrát jako „gesto dobré vůle" – stále nepřijímám.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 3 hodinami

Ok uvidím jak to půjde

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 3 hodinami

Dobře, vlastně odpověděli! To je řetězec Kinghills, který z nich nikdy nevykoukl!

Automaticky přeloženo:
před 2 hodinami

Nejprve mohu říci, jak skutečně užitečné/podporující fórum mi připadá na základě příspěvků, které jsem v tomto tématu četl. Je zřejmé, že všichni máme společný hazard (pravděpodobně většina z nás Britů je také na GamStop), ale cítíme se jako skutečná helfpul komunita.

Zadruhé – v návaznosti na své předchozí příspěvky a čtu více do toho – plně uznávám, že se s tím pravděpodobně NIKAM nedostanu, možná 1% šance, ale chci to bez ohledu na to zkusit. Může mi někdo pomoci identifikovat zpracovatele plateb/obchodníka na mém výpisu, prosím? A kontaktní údaje?


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highroller vyhrává



Upraveno autorem před 2 hodinami
Automaticky přeloženo:
Casfan
před 2 hodinami

Opravdu jsi je googlil?

Všichni mi připadají jako Elegro, napište Elegro.


Automaticky přeloženo:
před hodinou

Řekl bych, že požádejte banku, aby je provedla, pokud je to možné, zkuste se přesto obrátit

Upraveno autorem před hodinou
Automaticky přeloženo:
Casfan
před hodinou

Všichni jsou Elegro mate. Stejní lidé, ze kterých jsem dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
před hodinou

Sám vznesu žalobu u FOS v posledním pokusu získat zpět posledních 400 liber. Za pokus to každopádně stojí, byl jsem na začátku jedním z těch šťastlivců, kterým byly vráceny peníze přímo od zpracovatelů plateb/společností. Dám vám všem vědět, jak jsem na tom.

Automaticky přeloženo:
před hodinou

Řekl bych, že požádejte banku, aby je provedla, pokud je to možné, zkuste se přesto obrátit

Automaticky přeloženo:
před 22 minutami

Na zdraví kluci. Banka bohužel není k dispozici také více než 120 dní na zúčtování.

(Proto nelze esclovat s FOS)

Vím, že to pravděpodobně nebude mít za následek vrácení peněz - ale nějaká rada, co přesně mám napsat do e-mailu?


Automaticky přeloženo:
1...248 249 250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky