FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 249)

před 11 měsíci od kirekin
|
330639 zobrazení 3768 odpovědí |
|
1...248 249
Přidat příspěvek
před 8 hodinami

Ví někdo o kunava kai pnmm obchodníkech, kteří používají spin lépe

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 8 hodinami

zeptal jsem se jich hned! Doufám, že mi pomohou nebo je v nejhorším případě odmítnou. už se nemůžu dočkat hahah

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 8 hodinami

Řekli mi:


Děkuji mnohokrát za podrobnosti, které jste dosud sdíleli. Vidím, že problém se týká sporů Cloudbased Scripthub.


Abychom se ujistili, že získáte správný druh podpory, předkládám váš případ našemu týmu pro platby kartou. Vyřízení případů obvykle trvá 2 pracovní dny. Jakmile bude jejich kontrola dokončena, budeme vás aktualizovat a dáme vám vědět. Předem děkuji za trpělivost.

Automaticky přeloženo:
před 8 hodinami

Nikomu se nepodařilo dohledat

REKLAMNÍ SLUŽBA BRUSEL?

děkuji ti.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 7 hodinami

https://www.arn.se/konsument

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 7 hodinami

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 7 hodinami

Najít to nejde. Požádejte svou banku o zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 7 hodinami

Moje zpětná zúčtování byla vznesena oddělením stížností na zpětné zúčtování, ale ať je vznesl kdokoli, tým zpětných zúčtování žádá o aktualizaci

Automaticky přeloženo:
před 6 hodinami

Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.

používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.

(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 6 hodinami

Jakmile se do toho zapojí, vyřeší to, protože vědí, že jim budou muset vše vrátit i s úroky za několik let, až případ prohrají

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 6 hodinami

Když se dostanete k těm nejhrubším detailům, je to jasné, myslím si, že protože banky slyší kasino, prostě to smetají, nechtějí to řešit, ale jakmile se do toho zapojí ombudsman a řádně to prošetří a přidají se na vaši stranu, nemají nohu, na které by stáli, škoda, že to musí zajít tak daleko, aby to opravdu vyřešili

Automaticky přeloženo:
před 6 hodinami

Pixeleum a Wintermads požádali o mé bankovní karty a výpisy, jak dlouho po tomto procesu jim trvalo „prošetření" a jak dlouho, než zahájí vrácení peněz? Mám na ně vyvíjet časový tlak?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 5 hodinami

Ano, to je deffo to! Řekl jsem ve svém chvástání, že zaměstnanci byli jen líní a myli si z toho ruce, že jakmile prohrají případ, vrátí peníze sami a úroky, ale pokud provedou zpětná zúčtování, nic je to nestojí!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 hodinami

ve skutečnosti je to špatné, je jasné, že obchodníci jednají nelegálně a ve zlé víře, ale jen to smetli z lenosti a doufali, že se to nevrátí, doufejme, že se tomu dějí a vytvoří nějaký protokol, jak to řešit než citovat ToS MasterCard, legrační věc je, že to MC eskalovali sami, když jsem se dostal do kontaktu

Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Hádám, že MyBookie.ag mi nemůže posílat inkasa kvůli těmto platbám zpracovaným v Indonésii a Istanbulu. Proč by dokonce posílali e-mail, že mi byly vráceny peníze, ale musím zaplatit svůj účet? Hledají jen proto, že nemají půdu? Bylo to jen 600 $, ale v polovině hry mi zbavili řady. Jak se k tomu postaví kapitál? file

Automaticky přeloženo:
před 6 hodinami

Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.

používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.

(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)

Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Zajímá mě, jak to dopadne! Sám uvažuji, že se obrátím na ombudsmana. Abych dostal vše, co můžu, ze všech kasin santeda. Wintermdse se mi vždy povedl pouze od goldenbet. Informujte nás všechny o tom, co se děje 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Ahoj,

Kontaktoval jsem ombudsmana. Odeslal jsem všechny kasino "Příjmy", které jsem dostal od podpory kasina. Napsal, že odpověď dostanu do 30 dnů.

bylo to 30.07.2024, mám počkat nebo je lepší mu napsat? Nebo by to mělo být 30 pracovních dní? 😅

Upraveno autorem před 4 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 3 hodinami

Ahoj, zabýval se někdo Compliance world na Kypru nebo v Kenavě?

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 18 minutami

Jak jste se dostali do kontaktu s Cloudbased Scripthub?

Automaticky přeloženo:
1...248 249
Jít na stránkuz 249 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu