Díky moc boty, počítám, že vědí, že selhaly, proto rychlá odpověď a vrácení peněz není masivní, ale 500 liber zpět dnes ve srovnání s tím, co jsem ztratil, se cítím o něco lépe, alespoň stále čekám, až moje banka odpoví na mou stížnost, ne jistě, pokud nejsou žádné zprávy, jsou dobré zprávy, protože se objevily minulý čtvrtek, možná ano, protože to trvá déle 1. odmítnutí minule bylo velmi rychlé jako o den později
Thanks a lot boots I reckon they know they failed hence the quick reply and refund its not massive but £500 back today compared to what ive been losing makes me feel a bit better at least im still waiting on my bank replying to my complaint im not sure if no news is good news as it was raised last Thursday maybe it is as they are taking longer 1st rejection last time was very quick like a day later
Bez šance, boty, teď jsem s tím hotový, moc mě to nebaví, doufám, že mi moje schůzka na gamcare pomůže zítra ve 14:00 poté, co bylo doporučení dokončeno, a už nikdy tyto stránky nepoužiji, bylo by úžasné získat zpět tu velkou částku, ale trochu pochybuji a také trochu zdůraznil čekání na odpověď
No chance boots im deffo done with it now too sickened by it im hoping my gamcare meeting helps me tomorrow 2pm after my referral was completed and im deffo not using those sites ever again would be amazing to get the big amount back but im a bit doubtful and also stressed a bit waiting on the reply
Dostali jsme dnes e-mailovou zprávu z banky, říkají, že moje stížnost je stále v šetření a může trvat dalších 5 týdnů, než se mi ozve zpět, mám podat další stížnost, nebo to nechám být.
Got a email update from the bank today, they are saying my complaint is still under investigation and it can take another 5 weeks to hear back, shall i raise another complaint or let this ride out.
původní email neuváděl déle než 15 pracovních dnů, což byl 15. den dnes.
original email stated no longer then 15 working days which the 15th day was today.
Dobře, možná počkejte trochu déle, i když dnes jen 15 pracovních dnů
Ok maybe wait a bit more if only 15 working days today
Dobře, vlastně odpověděli! To je řetězec Kinghills, který z nich nikdy nevykoukl!
Ok they actually replied ! That is the Kinghills chain ive never had a peep out of them !
Nejprve mohu říci, jak skutečně užitečné/podporující fórum mi připadá na základě příspěvků, které jsem v tomto tématu četl. Je zřejmé, že všichni máme společný hazard (pravděpodobně většina z nás Britů je také na GamStop), ale cítíme se jako skutečná helfpul komunita.
Zadruhé – v návaznosti na své předchozí příspěvky a čtu více do toho – plně uznávám, že se s tím pravděpodobně NIKAM nedostanu, možná 1% šance, ale chci to bez ohledu na to zkusit. Může mi někdo pomoci identifikovat zpracovatele plateb/obchodníka na mém výpisu, prosím? A kontaktní údaje?
Nikotpf Pokerprosonlin
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf.elegro.Eu
Zpaympf*highroller vyhrává
First of all can I say what a genuinely useful/supportive forum this feels based on the posts I've read in this topic. Obviously we all have the gambling in common (probably most of us UK people are on GamStop too) but feels like a real helfpul community.
Second - following on from my previous posts and reading more into it - I fully accept I am likely to get NOWHERE with this, maybe 1% chance but I want to give it a try regardless. Can anyone help me identify the payment processor/merchant for these on my statement please? And contact details?
Nikotpf Pokerprosonlin
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf.elegro.Eu
Zpaympf*highrollerwins
Opravdu jsi je googlil?
Všichni mi připadají jako Elegro, napište Elegro.
Have you actually googled them?
They all look like Elegro to me, email Elegro.
Řekl bych, že požádejte banku, aby je provedla, pokud je to možné, zkuste se přesto obrátit
I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway
Sám vznesu žalobu u FOS v posledním pokusu získat zpět posledních 400 liber. Za pokus to každopádně stojí, byl jsem na začátku jedním z těch šťastlivců, kterým byly vráceny peníze přímo od zpracovatelů plateb/společností. Dám vám všem vědět, jak jsem na tom.
I’m going to raise a claim myself with the FOS in a last ditch attempt to get the last £400 back. Worth a try anyway, I was one of the lucky ones at the start who got refunds directly from payment processors/companies. Will let you all know how I get on.
Na zdraví kluci. Banka bohužel není k dispozici také více než 120 dní na zúčtování.
(Proto nelze esclovat s FOS)
Vím, že to pravděpodobně nebude mít za následek vrácení peněz - ale nějaká rada, co přesně mám napsat do e-mailu?
Cheers guys. Bank not an option unfortunately as well over 120 days for chargeback.
(Therefore can't esclate with FOS)
I do know it's probably not going to result in a refund - but any advice on what exactly to say in my email?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.