Ano, taky se mě zeptali a pak nic a přestali odpovídat.
Doufám, že ti to půjde lépe..
Yes, they asked me too and then they did nothing and stopped answering.
I hope things go better for you..
Sì anche a me l'avevano chiesta e poi non hanno fatto nulla e hanno smesso di rispondere.
Spero che a te vada meglio..
Poslali vám nějaké odpovědi poté, co jste jim poslali svou kartu? Jak dlouho jim trvalo odpovědět?
Did they send any replies to you after you sent your card to them? How long did it take them to reply?
Jak jsem vám psal, poskytl jsem veškerou dokumentaci, kterou požadovali, ale pak zmizely ve vzduchu. Kdy jste provedli transakce? V jakém kasinu?
As I wrote to you I provided all the documentation requested by them but then they disappeared into thin air. When did you make the transactions? On which casino?
Come ti ho scritto ho fornito tutta la documentazione richiesta da loro ma poi sono spariti nel nulla. Quando hai effettuato le transazioni? Su che casinò?
Moje transakce byly uskutečněny mezi listopadem loňského roku a letošním dubnem. Nepamatuji si, pro které kasino to bylo. Myslím, že to bylo pro mnohé.
My transactions were made between November last year and April this year. I don't remember which Casino it was for. I think it was for many.
Přejděte na web ARN a okamžitě podejte stížnost, že Wintermads fungovali jako prostředník pro nelegální kasina na Curacau a nedostali jste od nich žádné zboží ani služby.
Pokud stále máte historii plateb kasina, bylo by lepší, abyste mohli prokázat, že jejich transakce odpovídají platbám provedeným kasinem, protože do stížnosti napíší, že vám prodali digitální umění.
Go to the ARN website and immediately file a complaint stating that Wintermads acted as an intermediary for illegal casinos in Curacao and you did not receive any goods or services from them.
If you still have the casino payment history it would be better so you can prove that their transactions correspond to payments made to Casinos since they will write in the complaint that they sold you digital art.
Vai sul sito dell'ARN e apri subito un reclamo scrivendo che Wintermads si è prestata come intermediario di casinò illegali di Curacao e non hai ricevuto alcun bene o servizio da loro.
Se hai ancora la cronologia dei pagamenti dei casinò sarebbe meglio così dimostri che le loro transazioni corrispondono a dei pagamenti effettuati a favore di Casinò poiché loro nel reclamo scriveranno che ti hanno venduto arte digitale.
Mohl bys prosím poslat odkaz na web?
Could you please send the link to the website?
Moje banka také nepovoluje kryptotransakce v žádné formě, takže si nemohou vymýšlet lži o legitimním nákupu, protože moje banka by to zablokovala
Also, my bank does not allow crypto transactions in any form, so they can't make up lies about a legit purchase as my bank would've blocked it
Jo nebo na mě sbírají sbírky, ne...
Yeah or they’re getting collections on me oh no…
plané hrozby... dobře, že jsi dostal své peníze zpět
empty threats... good on you for getting your money back
Dobře, ale pak máte mastercard (45 dní), mám vízovou kartu (30 dní), takže ještě 8 dní budete čekat. Maby je dostanu, dnes je to 8 dní, pro mě celkem 38 dní.
Ok but then u have mastercard(45 days) i have visa card (30 days) so 8 days more you have wait. Maby i will get them then its 8 days today for me 38 days total.
Ok, bylo mi řečeno, že 45 dní bude honba za debetní kartou a pak nahoru
Ok I was told 45 days debit card chase then up
máš mastercard? Můj případ zpětných zúčtování je registrován 12. srpna a v ten den se rozhodli vzít jej s obchodníkem, nyní je to 38 dní. Než jsem dostal náhradu po 2-4 dnech po uplynutí 30 dnů. Mám trochu obavy, protože ještě nedorazily. A když se zeptám Revolutu, můžou je zrušit. Revolut je trochu divný. Některé z mých náhrad akceptují a stejný obchodník příště zruší haha
do you have mastercard ? My chargebacks case is registred 12 august and it was on that day they decided to take it with merchant, now its been 38 days. Before i got refund back after 2-4 days after 30 days passed. Im a little bit worried because those didnt arrive yet. And if i ask revolut they can cancel them. Revolut is a little bit wierd. Some of my refunds they accept and same merchant next time they decöine haha
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.