před měsícem
V žádném případě to nezkoumají! moje taky odmítla za 20 minut jsou na to
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
2
V žádném případě to nezkoumají! moje taky odmítla za 20 minut jsou na to
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
Stejně tak pro mě byla každá transakce zamítnuta za méně než hodinu.
Před nebo by to někdy trvalo asi 24 hodin.
Něco je zde velmi špatně, ani si nemyslím, že se už dívají na transakce nebo čtou "Důkazy" lidí, prostě to okamžitě zruší a zavolají to den.
Same for me, every transaction got rejected in less than an hour.
Before or would take around 24h some times.
Something is very wrong here, i dont even think they look at the transactions anymore or read peoples "Evidence" they just instant cancel it and call it a day.
Beru to ombudsmanovi, určitě by to mělo být snadné vítězství!
Im taking it to the ombudsman for sure it should be an easy win !
Určitě máte špatný MCC, ale nemůžete nic dělat.
Obchodník nebude v 98 % případů zpoplatněn.
Banka v 99 % případů neúčtuje zpětné zúčtování
Kasina nebudou v 99,9 % případů zpoplatněna
Berte to jako znamení, že byste měli přestat hrát.
You sure have wrong MCC but you cant do nothing.
The merchant wont chargeback in 98% of cases.
Bank wont chargeback i 99% of the cases
The casinos wont chargeback in 99.9% of cases
See it like a sign that you should stop gambling.
Dříve ano.
Ale poslední dobou skoro nikdo.
Na začátku pár obchodníků oplatilo.
Potom už skoro nikdo. Banky pomohly některým klukům, ale téměř žádné.
Kasino jsem viděl pouze 1-2 případy
Earlier yes.
But lately almost nobody.
In the beggining a couple of the merchants payed back.
After that almost nobody. Banks have helped out som lads out but almost none.
Casino i seen 1-2 case only
Ahoj Mate.
Před mnoha měsíci na začátku této věci se mi podařilo získat zpět všechny své ztráty od všech, které jste tam uvedl, a od zimomřů.
nyní vzhledem k popularitě tohoto vlákna věřím, že se trochu zamotali a prostě je ignorují, pokud není vznesena zpětná platba nebo stížnost. Byl jsem hned na startu jedním z těch šťastlivců, kteří také pomohli pár lidem.
stále mi přišlo asi 400 liber od několika náhodných lidí, která mi banka nebo společnost nevrátila, takže jsem to vzdal. Myslím, že nejlepším řešením je navýšit s FOS nyní, protože se zdá, že nikdo není připraven pomoci.
Hi Mate.
many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.
now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.
in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.
wow,
přesto mohou spolu s obchodníky manipulovat s informacemi o transakcích, aby od nás získali finanční prostředky!
Opravdu jsem měl problém kontaktovat tuto společnost. Transakce hodně přes 10 000 s nimi, máte e-mailovou adresu? Jen abych mohl shromáždit nějaké důkazy pro můj případ FOS proti nim. Přeji vám to nejlepší a doufám, že s těmito podvodníky dosáhnete výsledku, který si zasloužíte!
Wow,
yet they, alongside the merchants can manipulate transaction information to obtain funds from us!
I have really struggled to contact this company. Transactions well over 10k with them, do you have an email address? Just so I can gather some evidence for my FOS case against them. I wish you the very best and hope you get the outcome you deserve with these crooks!
Nechci ve vás vzbuzovat naděje, ale zpětné zúčtování by mohlo být možné i po 8 měsících. Mělo by se počítat od okamžiku, kdy jste očekávali, že objednávku obdržíte, nikoli od skutečného data objednávky… záleží tedy na tom, jak případ předložíte.
I dont want to raise your hopes, but chargeback could still be an option after 8 months. It Should be calculated from when you expected to receive the order, not the actual order date… so depends on how you present the case.
Řekli mi nějaké nesmysly o tom, že nemůžeme vznášet nároky na výhru v hazardních žetonech. Řekl jsem, že to tak není! byly to peníze ztracené na mém účtu a pak je změnili na cokoliv, co má společného s hazardem
They told me some nonsense about we cannot raise claims against winning gambling chips i said it was not that ! it was money lost out my account then they changed it to anything to do with gambling
Řekl jsi jim, že to byl původně hazard?
You told them it was gambling originally though?
Souhlasím s tím, co jste řekl.
Myslím, že jedinou šancí, kterou lidé ve Spojeném království mají, je, že použili kreditní kartu, protože je nezákonné, aby byly používány pro účely hazardních her.
I agree with what you’ve said.
I think the only chance people in the UK have is if they used a credit card since it is illegal for these to be used for gambling purposes.
Myslel jsi jen na to, že když jsi řekl, že je to hazard, můžeš to změnit, abys nikdy nic nedostal? Nechápu, jaký by to byl rozdíl, abych byl upřímný
Was just thinking if you said it was gambling you could change it to never got anything ? I cannot see what difference it would make to be honest
Společnost Revouult odmítla moje obvinění zpět, když se zmínila o hazardu,
podal jsem stížnost a oni odmítli cokoli dělat, takže jsem to nyní poslal FOS. Počká a uvidí
Revoult denied my charge backs when mentioned gambling,
i made a complaint and they denied doing anything so I have now sent it to FOS. Will await and see
Dobře, zajímavé, prosím průběžně mě aktualizujte, jdu stejnou cestou
Ok interesting please keep me updated im going the same route
Udělám!
neprojevili vůbec žádný zájem, takže to vypadá jako prohraná bitva, ale uvidíme, co řekne FOS.
Informoval jsem FOS, že chci vrátit celkové částky ve výši 1,2 000 £
Will do!
they showed no interest at all, so it’s seems like a losing battle but will see what FOS say.
i have advised FOS that i want a refund of total amounts of £1.2k
Dobře, ano, takhle mám pocit, že nepomáhají zákazníkovi, ale chrání podvodníky! FOS jsou v tomhle obvykle rychlí, ale dostal jsem e-mail, ten chlap, který to dělá, je právě teď nemocný, takže to nemusí být skvělá zpráva
Ok yes that is how I feel they are not helping the customer but shielding the scammers ! the FOS are usually fast on these but I got an email the guy who does it is sick just now so might not be great news
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.