FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 247)

před 11 měsíci od kirekin
|
328377 zobrazení 3763 odpovědí |
|
1...246 247 248249
Přidat příspěvek
lehairbaj
před 19 hodinami

DP W LOADING pokud vím. Ale pravděpodobně i mnoho dalších.. by měli být schopni zjistit zde ve vláknu.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 19 hodinami

Ahoj Pavle, omlouvám se, že skočím na tento příspěvek, čtu správně, šel jsi za ombudsmanem a ten tě podpořil v tom, aby banka získala zpět prostředky? Byly to také všechny platby kartou nebo převody?


Myslím, že ombudsman je teď moje jediná naděje! Jsem rád, že jsi byl úspěšný

Automaticky přeloženo:
před 18 hodinami

Ahoj! Mám nějaké probíhající na Revolutu a už je to 36 dní, prošli první fází a teď jsou ve fázi, že to zvednou u obchodníka, předtím jsem dostal náhradu u jiných a trvalo to 32-33 dní, ale stále nic o těch a jeho 36 dnech, musím se bát nebo je dostanu?

Automaticky přeloženo:
před 18 hodinami

A vám všem, kteří jste dostali refundaci od Revolut za poslední týdny, jak dlouho to celkem trvalo?

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před 17 hodinami

Ahoj


koho jste v této věci původně kontaktovali, prosím

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 14 hodinami

Ahoj Meg.

Začal jsem kontaktovat omsbudsmana, když je začali dělat, takže jsem mu řekl, že je to v pořádku, teď to dělají, bezpochyby to museli, jinak bych ten případ vyhrál a pak musí zaplatit plus úrok, ale to trvá déle takže jsem byl rád, že to bylo provedeno rychleji, není na škodu nejprve s ním navýšit, i když mi banka také doporučila, abych ho použil, pokud také nejsem spokojený s výsledkem,

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 14 hodinami

Ahoj Larry, moje první výplata byla včera, čekal jsem asi 53 dní, bylo mi řečeno, že to bylo asi 45 dní

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 13 hodinami

Nedostanete zpět převody peněz 2 z mých selhalo kvůli tomu

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 10 hodinami

To je škoda, ale i platby kartou by pomohly. Kontaktoval jsem banku od července, některá oddělení mi řekla, že mám dobrý důvod pro spor o transakce, a když se dostanu ke sporům/podvodu, vyhodí to rovnou z okna. Kontaktoval jsem akciový podvodník, který nechápal, proč banka nebude v mém případě také jednat. Řekli mi, ať se obrátím na ombudsmana, ale nevím, jestli tím neztrácím čas ještě víc 😩 naprosto nadšená, že vám vaše banka pomohla. Hledal jsem ve vláknu jméno svého poskytovatele banky a nevidím žádné úspěšné vrácení peněz.



Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 10 hodinami

Udělal bych ombudsmana, pokud stížnosti na zúčtování ve vaší bance nic neudělaly, nakonec je udělají, protože vědí, že přijdou o Meg

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Zdá se, že banky se zdráhají pomoci, doufejme, že pokud na ně bude dostatek z nás, začnou nám pomáhat více. VISA/Mastercard uvádějí, že podle jejich podmínek jsou nesprávná data důvodem ke zpětnému zúčtování, byl bych velmi překvapen, kdyby to selhalo, protože tyto společnosti by musely přiznat, že to obcházejí.

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Kdo zná Delightful C, Lekki (Nigérie)


Propojeno s Fortaprime SRL

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 9 hodinami

hello@kasha.io

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Nahlásil jsem Wintermads ARN a ve stížnosti uvedli, že mi prodali Digital Art a že nejednají jako prostředníci pro nelegální kasina. Samozřejmě mám všechny důkazy o opaku, a proto ARN pochopí, že učinili nepravdivé prohlášení.

Odvolal se ještě někdo na ARN?

Upraveno autorem před 9 hodinami
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 hodinami

Ahoj,


Jaký e-mail jste poslali, abyste získali nějaký kontakt od Wintermads? Neodpověděli mi.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 8 hodinami

Wintermads email je support@zendesk.wintermads.com

Ale vy s nimi jen ztrácíte čas. Musíte je nahlásit jejich kontrolnímu orgánu ARN

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 hodinami

Vážně? Někde jsem četl, že lidem vracejí peníze.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 8 hodinami

Možná nejdřív, ale pak už nikomu neodpovídali.

Zkuste to a uvidíte.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 hodinami

poslal jsem email. Doufám, že odpoví. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 6 hodinami

Wintermads odpověděli žádostí o fotku mé karty.

Automaticky přeloženo:
1...246 247 248249
Jít na stránkuz 249 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu