FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 247)

před rokem od kirekin
|
548883 zobrazení 5601 odpovědí |
|
1...246 247 248...284
Freddi87
před 2 týdny

V žádném případě to nezkoumají! moje taky odmítla za 20 minut jsou na to

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stejně tak pro mě byla každá transakce zamítnuta za méně než hodinu.


Před nebo by to někdy trvalo asi 24 hodin.


Něco je zde velmi špatně, ani si nemyslím, že se už dívají na transakce nebo čtou "Důkazy" lidí, prostě to okamžitě zruší a zavolají to den.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 týdny

Beru to ombudsmanovi, určitě by to mělo být snadné vítězství!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Casfan byl odstraněn
před 2 týdny

Určitě máte špatný MCC, ale nemůžete nic dělat.


Obchodník nebude v 98 % případů zpoplatněn.

Banka v 99 % případů neúčtuje zpětné zúčtování

Kasina nebudou v 99,9 % případů zpoplatněna


Berte to jako znamení, že byste měli přestat hrát.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Casfan byl odstraněn
Casfan
před 2 týdny

Dříve ano.


Ale poslední dobou skoro nikdo.

Na začátku pár obchodníků oplatilo.


Potom už skoro nikdo. Banky pomohly některým klukům, ale téměř žádné.


Kasino jsem viděl pouze 1-2 případy

Automaticky přeloženo:
Casfan
před 2 týdny

Ahoj Mate.

Před mnoha měsíci na začátku této věci se mi podařilo získat zpět všechny své ztráty od všech, které jste tam uvedl, a od zimomřů.

nyní vzhledem k popularitě tohoto vlákna věřím, že se trochu zamotali a prostě je ignorují, pokud není vznesena zpětná platba nebo stížnost. Byl jsem hned na startu jedním z těch šťastlivců, kteří také pomohli pár lidem.

stále mi přišlo asi 400 liber od několika náhodných lidí, která mi banka nebo společnost nevrátila, takže jsem to vzdal. Myslím, že nejlepším řešením je navýšit s FOS nyní, protože se zdá, že nikdo není připraven pomoci.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Casfan byl odstraněn
mrkrm
před 2 týdny

wow,


přesto mohou spolu s obchodníky manipulovat s informacemi o transakcích, aby od nás získali finanční prostředky!


Opravdu jsem měl problém kontaktovat tuto společnost. Transakce hodně přes 10 000 s nimi, máte e-mailovou adresu? Jen abych mohl shromáždit nějaké důkazy pro můj případ FOS proti nim. Přeji vám to nejlepší a doufám, že s těmito podvodníky dosáhnete výsledku, který si zasloužíte!

Automaticky přeloženo:
Casfan
před 2 týdny

Nechci ve vás vzbuzovat naděje, ale zpětné zúčtování by mohlo být možné i po 8 měsících. Mělo by se počítat od okamžiku, kdy jste očekávali, že objednávku obdržíte, nikoli od skutečného data objednávky… záleží tedy na tom, jak případ předložíte.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 týdny

Řekli mi nějaké nesmysly o tom, že nemůžeme vznášet nároky na výhru v hazardních žetonech. Řekl jsem, že to tak není! byly to peníze ztracené na mém účtu a pak je změnili na cokoliv, co má společného s hazardem

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Řekl jsi jim, že to byl původně hazard?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 týdny

Ano boty

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 týdny

Souhlasím s tím, co jste řekl.

Myslím, že jedinou šancí, kterou lidé ve Spojeném království mají, je, že použili kreditní kartu, protože je nezákonné, aby byly používány pro účely hazardních her.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Myslel jsi jen na to, že když jsi řekl, že je to hazard, můžeš to změnit, abys nikdy nic nedostal? Nechápu, jaký by to byl rozdíl, abych byl upřímný

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Společnost Revouult odmítla moje obvinění zpět, když se zmínila o hazardu,

podal jsem stížnost a oni odmítli cokoli dělat, takže jsem to nyní poslal FOS. Počká a uvidí

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 2 týdny

Dobře, zajímavé, prosím průběžně mě aktualizujte, jdu stejnou cestou

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Udělám!

neprojevili vůbec žádný zájem, takže to vypadá jako prohraná bitva, ale uvidíme, co řekne FOS.

Informoval jsem FOS, že chci vrátit celkové částky ve výši 1,2 000 £

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 2 týdny

Dobře, ano, takhle mám pocit, že nepomáhají zákazníkovi, ale chrání podvodníky! FOS jsou v tomhle obvykle rychlí, ale dostal jsem e-mail, ten chlap, který to dělá, je právě teď nemocný, takže to nemusí být skvělá zpráva

Automaticky přeloženo:
1...246 247 248...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky