FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 247)

před rokem od kirekin
|
468289 zobrazení 4889 odpovědí |
|
1...246 247
Přidat příspěvek
Lucid_1337
před 9 hodinami

Jaké odůvodnění jsi napsal pro luxtel? Myslím, že jsem si myslel, že jsem zboží nedostal, ale neprošlo to. Dostal jsem odpověď, že někdy může být obtížné zjistit, kde jste nakoupili. Ale ve sporu ohledně této transakce již nelze pokračovat.

Automaticky přeloženo:
Freddi87
před 8 hodinami

Divné, psali jen tak? Byl to Revolut? Zkuste vložit obrázek, pokud můžete.


Napsal jsem totéž, že mi nepřišly žádné odeslané mobilní telefony a že podpora neodpovídá, když se je pokouším kontaktovat


Luxtell.eu (registrovaná v Londýně)

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 8 hodinami

Ano, ale neposílejte jeho obrázek a zdá se, že pouzdro nelze znovu otevřít. Byl to Revolut, ale připadá mi to velmi neseriózní, když to recenzují 30 minut.

Automaticky přeloženo:
Freddi87
před 8 hodinami

V žádném případě to nezkoumají! moje taky odmítla za 20 minut jsou na to

Automaticky přeloženo:
před 7 hodinami

Stejně tak pro mě byla každá transakce zamítnuta za méně než hodinu.


Před nebo by to někdy trvalo asi 24 hodin.


Něco je zde velmi špatně, ani si nemyslím, že se už dívají na transakce nebo čtou "Důkazy" lidí, prostě to okamžitě zruší a zavolají to den.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 7 hodinami

Beru to ombudsmanovi, určitě by to mělo být snadné vítězství!

Automaticky přeloženo:
před 7 hodinami

Ahoj lidi, nejsem si jistý, jestli můžu říct kasino, takže to neudělám, ale mám několik transakcí z kasina Non GamStop a toto jsou některá jména na mých výpisech pro ty...


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highroller vyhrává


Od té doby jsem zjistil, že se pravděpodobně jedná o nerenomované kasino, a zajímalo by mě, jestli mám šanci získat zpět své peníze? Nemohu provést zpětné zúčtování, protože je lhůta více než 120 dní? Snažil jsem se kontaktovat kasino přímo, ignorují mě, takže to není možnost


Mám podezření na špatný MCC, ale nejsem si tím 100% jistý


Zbývají mi nějaké možnosti?

Jakákoli pomoc velmi ocenil. děkuji

Upraveno autorem před 7 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 6 hodinami

Určitě máte špatný MCC, ale nemůžete nic dělat.


Obchodník nebude v 98 % případů zpoplatněn.

Banka v 99 % případů neúčtuje zpětné zúčtování

Kasina nebudou v 99,9 % případů zpoplatněna


Berte to jako znamení, že byste měli přestat hrát.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 6 hodinami

Díky za reakci - takže tohle téma má 247 stran nesmyslů? Určitě ne? Určitě s tím hodně lidí uspělo?

Automaticky přeloženo:
Casfan
před 6 hodinami

Dříve ano.


Ale poslední dobou skoro nikdo.

Na začátku pár obchodníků oplatilo.


Potom už skoro nikdo. Banky pomohly některým klukům, ale téměř žádné.


Kasino jsem viděl pouze 1-2 případy

Automaticky přeloženo:
Casfan
před 5 hodinami

Ahoj Mate.

Před mnoha měsíci na začátku této věci se mi podařilo získat zpět všechny své ztráty od všech, které jste tam uvedl, a od zimomřů.

nyní vzhledem k popularitě tohoto vlákna věřím, že se trochu zamotali a prostě je ignorují, pokud není vznesena zpětná platba nebo stížnost. Byl jsem hned na startu jedním z těch šťastlivců, kteří také pomohli pár lidem.

stále mi přišlo asi 400 liber od několika náhodných lidí, která mi banka nebo společnost nevrátila, takže jsem to vzdal. Myslím, že nejlepším řešením je navýšit s FOS nyní, protože se zdá, že nikdo není připraven pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Ahoj Mate.

Před mnoha měsíci na začátku této věci se mi podařilo získat zpět všechny své ztráty od všech, které jste tam uvedl, a od zimomřů.

nyní vzhledem k popularitě tohoto vlákna věřím, že se trochu zamotali a prostě je ignorují, pokud není vznesena zpětná platba nebo stížnost. Byl jsem hned na startu jedním z těch šťastlivců, kteří také pomohli pár lidem.

stále mi přišlo asi 400 liber od několika náhodných lidí, která mi banka nebo společnost nevrátila, takže jsem to vzdal. Myslím, že nejlepším řešením je navýšit s FOS nyní, protože se zdá, že nikdo není připraven pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Děkuji za vysvětlení. Zdá se tedy, že čelím prohrané bitvě – ale stále mám pocit, že to chci zkusit (nemám co ztratit?), ale nejsem si jistý, co přesně mohu udělat nebo kde začít? Když říkáte "stížnost je vznesena" - co tím myslíte? Jak se stížnost podává, přes jaký orgán?

(Možnost zpětného zúčtování není 100% k dispozici, protože transakce jsou starší 8 měsíců)


Takže si nemyslím, že bych to mohl vzít přímo FOS, protože jsem si nestěžoval u své banky (není k tomu žádný důvod?)


Mohu se zeptat přímo VISA/Mastercard?

Upraveno autorem před 4 hodinami
Automaticky přeloženo:
1...246 247
Jít na stránkuz 247 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky