Zúčtování bylo odmítnuto po přibližně 30 minutách! jaký vtip, jak si stěžujete těmto mupetům
Chargeback declined after about 30 mins ! what a joke how do you complain to these muppets
Můžete požádat o formulář pro odvolání. Zde můžete vyplnit, které transakce a proč si myslíte, že Revolut jednal špatně.
Troufnul bych si však tvrdit, že dostanete stejné rozhodnutí jako doposud.
Dostal jsem to a pak byl můj účet uzavřen.
You can ask for a form to appeal. There you can fill in which transactions and why you think Revolut acted wrongly.
However, I would dare to say that you will get the same decision as before.
I got it and then my account was closed.
Du kan be om ett formulär för att överklaga. Där kan du fylla i vilka transaktioner och varför du anser att Revolut agerat fel.
Skulle dock våga påstå att du kommer få samma beslut som tidigare.
Jag fick det och sen stängdes mitt konto.
Ok, děkuji, požádal jsem o vznesení stížnosti, teď ten chlap říká, že to místo toho vzneste jako podvod! tak jsem to udělal
Ok thanks ive asked to raise a complaint now the guy says raise it as fraud instead ! so I did
Ano, dostanete pouze stejnou odpověď, že si myslí, že se rozhodli správně, což se nestalo, ve skutečnosti porušují pravidla Visa i Mastercard, když lžou o tom, že tyto transakce jsou nezpochybnitelné.
Pak se odvolávají na svou banku v Litvě, která se ani neozývá, napsala jim před 2 týdny osobní dopis a vysvětlila situaci, ani se neozvali.
Je těžké získat skutečnou podporu jak od Mastercard, tak od víza, ale mohu zaručit, že máte právo na chargeback u obou karet, takže Revolut vůbec nedodržuje pravidla karty, místo toho si vymýšlí své vlastní výmluvy.
Je opravdu špatné, že Revolut sedí a drží něčí peníze, když je to zjevně podvod.
Yes, you only get the same answer that they think they've made the right decision, which they haven't, they're actually breaking both Visa and Mastercard's rules when they lie about these transactions being undisputable.
Then they refer to their bank in Lithuania, which doesn't even call back, wrote a personal letter to them 2 weeks ago and explained the situation, they haven't even heard back.
It is difficult to get real support from both Mastercard and visa, but I can guarantee that you have the right to a chargeback with both cards, so Revolut does not follow the card's rules at all, they make up their own excuses instead.
Is it really sick that Revolut sits and holds on to one's money when it is clearly a fraud.
Ja man får bara samma svar att dom tycker att dom fattat rätt beslut, vilket dom inte har, dom bryter egentligen mot både Visa och Mastercards regler när dom ljuger om att dessa transaktionerna inte går att bestrida.
Sedan hänvisar dom till deras bank i Lithuania, som Inte ens kopplar tillbaka, har skrivit personligt brev till dom gör 2 veckor sedan och förklarat läget, dom har inte ens hört av sig.
Det är svårt att få tag i riktig support från både Mastercard och visa, men jag kan garantera att man har rätt till chargeback hos båda korten, så Revolut går inte alls efter kortens regler, dom gör upp sina egna hittepå ursäkter istället.
Är egentligen sjukt att Revolut sitter och håller på ens pengar när det är solklart bedrägeri.
Ano, je to zcela beznadějné. A vyhýbají se odpovědi na některé otázky a argumenty, které máte.
Souhlasím, zejména MasterCard se zdá být zcela nemožný.
Přemýšlím, že zkusím napsat do litevské banky, je to asi poslední šance.
Byli jste to vy, kdo kontaktoval ARN?
Yes, it is completely hopeless. And they avoid answering some of the questions and arguments you have.
Agree, in particular MasterCard seems to be completely impossible.
I'm thinking of trying to write to the bank of Lithuania, it's probably the last chance.
Was it you who had contacted ARN?
Ja det är helt hopplöst. Och de undviker att svara på en del frågor och argument man har.
Håller med, i synnerhet MasterCard verkar vara helt omöjliga.
Jag funderar på att prova att skriva till bank of Lithuania, det är väl den sista chansen.
Var det du som hade kontaktat ARN?
Ano, to jsem já, kontaktoval jsem každého, koho mohu, hehe.
Myslete na to, že byste to měli udělat, všichni ostatní, kteří mají problémy s Revolutem, pokud je vás více, možná to dává nějakou naději.
Pochopte, že ne každý se chce hlásit ARN, protože to dnes stojí 150 SEK, ale ve skutečnosti se zdá, že jdou dál.
Myslel jsem, že budu odmítnut, ale šel jsem velmi rychle, aby kontaktovali Revolut a čekám na odpověď, pokud neodpoví, máte podle ARN víceméně vyhráno.
Revolut je nápadný svou absencí.
Yes, it's me, contacted everyone I can hehe.
Think you should do it, everyone else with who has problems with Revolut, if there are more of you, maybe it gives some hope.
Understand that not everyone wants to report to ARN as it costs SEK 150 nowadays, but they actually seem to be moving on.
I thought I would be rejected, but went very quickly for them to contact Revolut and am waiting for a reply, if they don't reply, you have more or less won according to ARN.
Revolut is conspicuous by its absence.
Yes det är jag, kontaktat alla möjliga jag kan hehe.
Tycker du ska göra det, alla andra med som har problem med Revolut, är man fler kanske det ger lite hopp.
Förstår att alla inte vill anmäla till ARN då det kostar en 150kr numera, men dom verkar faktiskt gå vidare.
Jag trodde jag skulle få avslag, men gick väldigt fort för dom att kontakta Revolut och väntar på svar, svarar dom inte så har man mer elr mindre vunnit enligt ARN.
Revolut lyser med sin frånvaro.
Dobře, počkám na odpověď na stížnost a dám ji ombudsmanovi, doufejme, že to udělá
Ok i will wait for the complaint reply and take it to the ombudsman hopefully that does it
Ano, zjistil jsem, že takhle se ke mně chovali, jako bych jednal s politikem, který dostal různé odpovědi na to, na co se ptali atd.😂
Yes I found that was how they treated me like dealing with a politician getting different answers to what was asked etc😂
Ano, to zní rozhodně zajímavě!
Také přemýšlím o kontaktování ARN, ale zajímalo by mě, jestli zahraniční banku jejich rozhodnutí zajímá?
Takže ARN čeká na možnou odpověď Revolutu a pak ji vezme odtud? Jak dlouho musí Revolut reagovat?
Yes, that definitely sounds interesting!
Also thinking of contacting ARN but I wonder if a foreign bank cares about their decision?
So ARN waits for Revolut's possible response and then takes it from there? How long does Revolut have to respond?
Ja det låter ju helt klart intressant!
Funderar också på att kontakta ARN men jag undrar om en utländsk bank bryr sig om deras beslut?
Så ARN inväntar Revoluts eventuella svar för att sen ta det därifrån? Hur lång tidsfrist har Revolut att svara?
Máte opravdové lidi, kteří se z legitimních důvodů snaží o vrácení peněz, pokud lidé využijí mezeru k volnému pohybu (pomocí kreditních karet), pak lidé, kteří se chovají legitimně, mohou mít vliv na své šance, volný pohyb jim škodí.
You've got genuine people trying to charge back for legitimate reasons, if people take advantage of a loophole to free roll (using credit cards) then the people who are behaving legitimately might have their chances affected, the free rolling harms them.
Doufejme, že je to zajímá alespoň tím, že cílí na Švédsko a také zde inzerují Revolut.
Na odpověď mají 2 týdny. Atd
Let's hope they care at least as they target Sweden and also advertise Revolut here.
They have 2 weeks to respond. Etc
Får hoppas dom bryr sig iallafall då dom riktar sig till Sverige och även gör reklam för Revolut här.
2 veckor har dom på sig att svara. Mvh
naudapay (Falcora finance) odpověď na mou stížnost
Dobrý den,
Děkujeme, že jste se ozvali!
Chceme vás ujistit, že jsme plně regulované zařízení, které se věnuje dodržování standardů v online herním průmyslu. Náš poskytovatel plateb funguje v zákonném rámci a pečlivě dodržuje interní pravidla a předpisy, aby byla zajištěna spravedlnost. Důvěra je v našem vztahu prvořadá a chceme zdůraznit, že nejsme zapojeni do žádných podvodných nebo podvodných aktivit.
Upozorňujeme, že vaše žádost o vrácení peněz byla zamítnuta, protože byly vyčerpány všechny prostředky a služba byla poskytnuta. Bohužel je to konečné rozhodnutí a nelze jej změnit.
Vezměte prosím na vědomí, že manipulace s informacemi o transakcích za účelem nespravedlivého nárokování finančních prostředků od různých úřadů je nejen neetické, ale také potenciálně trestné. Jsme odhodláni tyto platby v případě potřeby prošetřit s příslušnými úřady.
vtipálci, vzali je a uvolnili spojení (chlapi, kteří spravují payopův bankovní účet) k fos
naudapay (Falcora finance) response to my complaint
Good day,
Thank you for reaching out!
We want to assure you that we are a fully regulated establishment, dedicated to upholding the standards in the online gaming industry. Our payment provider operates within the legal framework, meticulously following internal rules and regulations to ensure fairness. Trust is paramount in our relationship, and we want to emphasize that we are not involved in any fraudulent or scam activities.
Please be informed that your refund request was rejected, because all funds were used, and the service was provided. Unfortunately, this is a final decision, and it cannot be changed.
Kindly note that manipulating transaction information to unfairly claim funds from various authorities is not only unethical but also potentially criminal. We are committed to investigate these payments with relevant authorities if necessary.
jokers, took them and clear junction (the guys who handle payop’s bank account) to the fos
Jde o to, že pokud neodpoví, nebudou se řídit ani rozhodnutím ARNS, protože je to pouze doporučení.
The thing is, if they don't answer, they won't follow ARNS's decision either, since it's only a recommendation.
Grejen är ju, att om de inte svarar kommer de inte heller följa ARNS beslut då det bara är en rekommendation.
Ano, to samozřejmě je, ale získají velmi špatnou pověst, pokud vyjde najevo, že ignorují Arnova doporučení.
Yes, of course it is, but they will get a very bad reputation if it becomes public that they ignore Arn's recommendations.
Ja så är det såklart, dock kommer dom ju få väldigt dåligt rykte om det blir öppet att dom struntar i att följa Arns rekommendationer.
Jaké odůvodnění jsi napsal pro luxtel? Myslím, že jsem si myslel, že jsem zboží nedostal, ale neprošlo to. Dostal jsem odpověď, že někdy může být obtížné zjistit, kde jste nakoupili. Ale ve sporu ohledně této transakce již nelze pokračovat.
What justification did you write for luxtel? I think I thought I hadn't received the item, but it didn't go through. Got the answer that sometimes it might be difficult to know where you bought from. But can't proceed with the dispute any more on that transaction.
Vad skrev du för motivering för luxtel? Tror jag tog att jag ej fått varan men det gick ej igenom. Fick till svar att ibland kanske det är svårt att veta var man handlat ifrån. Men kan kan ej gå vidare med bestridan mer på den transaktionen.
Divné, psali jen tak? Byl to Revolut? Zkuste vložit obrázek, pokud můžete.
Napsal jsem totéž, že mi nepřišly žádné odeslané mobilní telefony a že podpora neodpovídá, když se je pokouším kontaktovat
Luxtell.eu (registrovaná v Londýně)
Weird, did they just write like that? Was it Revolut? Try to post a picture if you can.
I wrote the same, that I have not received any mobile phones sent and that the support does not answer when I try to contact them
Luxtell.eu (registered in London)
Konstigt, skrev dom bara så? Var det Revolut? Försök lägga upp bild om du kan.
Jag skrev samma, att jag inte fått några mobiltelefoner skickade och att supporten inte svarar när jag försöker kontakta dom
Luxtell.eu (registrerad i London)
Ano, ale neposílejte jeho obrázek a zdá se, že pouzdro nelze znovu otevřít. Byl to Revolut, ale připadá mi to velmi neseriózní, když to recenzují 30 minut.
Yes, but don't send a picture of it and can't open the case again it seems. It was Revolut, but it feels very unserious as they review it for 30 min.
Ja, men skicka ingen bild på det och kan inte öppna upp ärendet igen verka det som. Revolut var det,men känns väldigt oseriösa då dem granskar det i 30 min .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.