FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 245)

před rokem od kirekin
|
549113 zobrazení 5604 odpovědí |
|
1...244 245 246...284
před 2 týdny

Nyní jsem v kontaktu s donbet, protože přiznali, že jsou odpovědní a odpovědní za všechny zpracovatele plateb třetích stran od začátku do konce.

Jasně se jich zeptal, zda jeden z jejich obchodníků nedodržuje jejich smluvní podmínky a zásady, které ze zákona, pokud používáte obchodníka třetí strany, musí dodržovat stejná pravidla a zásady stanovené kasinem, jsou odpovědní a odpovědní, a odpověděli ano jsou naprosto správné.

Chvíli jim trvalo, než to přiznali, takže jsem jen čekal, až se mi jejich oddělení ozve, takže bych mohl mít štěstí s přímým přístupem do kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Odpověď Jokabetu na mou stížnost, v níž tvrdili, že porušili své vlastní podmínky tím, že mi umožnili připojit se a prohrát více než 5 tisíc…


Odkazujeme na naše smluvní podmínky:


4.1. Kasino přijímá hráče pouze z těch zemí a geografických regionů, kde jsou online hazardní hry povoleny zákonem. Je výhradní odpovědností hráče, aby se před uzavřením sázek na webové stránce zeptal na stávající zákony a předpisy o hazardních hrách v dané jurisdikci.

4.2. Kasino přijímá výhradně dospělé hráče (minimální věk je 18 let) a hráče, kteří dosáhli věku stanoveného jurisdikcí místa bydliště hráče jako způsobilé pro online hraní. Je výhradní odpovědností hráče informovat se o stávajících zákonech a nařízeních dané jurisdikce ohledně věkových omezení pro online hazardní hry.

4.3. Je zcela a výhradně vaší odpovědností se zeptat a zajistit, že účastí ve hrách neporušíte zákony, které se na vás vztahují. Vkládání skutečných prostředků a hraní o skutečné peníze podléhá zákonům vaší země a je vaší výhradní odpovědností dodržovat vaše původní předpisy.


Dále informujte, že podle našich podmínek, které jste odsouhlasili při registraci, bylo jasně uvedeno, že vkladem finančních prostředků do kasina si je zákazník vědom rizika ztráty.


Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další pokyny, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli.


S pozdravem Sharon

Tým podpory kasina


myšlenky?

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 2 týdny

Musí vědět, že je to ve Spojeném království nezákonné, jinak by platby nezastírali!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nejsem si jistý, proč tito poskytovatelé plateb regulovaných ve Spojeném království, jako je sumap, berou a umožňují tyto platby maskované jako něco jiného, ​​poslali jim několik e-mailů bez odpovědi! filefilefile

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Odmítli vás kvůli neúplné žádosti?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ano, ale přidal jsem kontaktní e-maily, takže řekli, že musím přidat další podrobnosti, nedostal jsem žádné potvrzení, protože jsem nikdy nedostal žádné další, které právě odmítli, takže nemohu získat nové, ale ne tento, který nedává smysl, poslal jsem to na sumup a tentokrát se mi podařilo získat ref. číslo případu

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 týdny

Ano Revolut

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Je to stejná banka, od které jste obdrželi předchozí úspěšná zpětná zúčtování?


Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 týdny

Ne, nikdy jsem to před botami nezkoušel

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Požádali jste obchodníka o potvrzení ve svém e-mailu? Pokud vás ignorují, pak by transakce výpisu z účtu mohla sloužit jako potvrzení?


Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 týdny

Stránka kasina neodpověděla na jediný e-mail, který jsem poslal, asi 15 lidí to vzdalo myslíte si, že Revolut zvažuje zpětné zúčtování, zatím nic nepřipravilo

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Oni to nezvažují, oni to odmítli?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 týdny

Ne, nikdy to úplně neodmítli, můžu to poslat znovu, ale chtějí více informací

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Vy ve Švédsku, kde si myslíte, že můžete nahlásit Quickbit?


Máte větší šanci u Finansinspektionen nebo u daňového úřadu?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Revolut jsou opravdu dobří, nyní odmítají všechny moje chargebacky, je jedno o jakou společnost se jedná, nebyl rozdíl, jestli Visa nebo Mastercard, teď mám digitální Visa a několik transakcí bylo opět zamítnuto.


"Bohužel nemáme právo se v takových případech hádat," stojí na všech, které rozsudek zamítl.


Jsem tak unavený z Revolut právě teď 😅 mám pocit, že označili můj účet jen proto, že jsem předtím provedl zúčtování s těmito společnostmi, ale ve skutečnosti jsme všichni v pořádku a měli bychom dostat své peníze zpět dříve nebo později.


filefilefile


V jiných případech odmítli zpětné zúčtování od stejné společnosti a pak najednou pokračovali s nějakým Luxtelem, který například vyhrál 5 zpětných zúčtování.


filefile

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
kadirhkn15
před 2 týdny

s respektem, existují lidé, kteří mají problémy s hazardními hrami, kteří se snaží získat své peníze zpět poté, co se stali obětí těchto nelegálně provozujících kasin. Na základě vaší historie příspěvků chápu, že chcete hrát hazardní hry, a pokud v podstatě ztratíte poplatek zpět a volný roll, ovlivní to ostatní lidi, kteří mají problémy s hazardem, žádají své peníze zpět u bank, ocenil bych to pokud jste to neudělali, nebo požádejte o kasina, kde jsou zpětná zúčtování úspěšná. (Důvod, proč se domnívám, že to děláte, je, že jste požádali o kasina, která přijímají kreditní karty, což by bylo v pořádku pro okamžitou platbu zpět, protože ve většině zemí je nezákonné sázet pomocí kreditních karet)

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 týdny

Dobře, co jsi jim řekl s Luxtelem, jen to byla nelegální stránka s hazardními hrami s nesprávným kódováním?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Ne, nikdy jsem se o ničem takovém nezmínil, protože vím, že Revolut popírá, jakmile se zmíníte o kasinu, udělal chybu předtím a byl k nim upřímný, což vedlo pouze k tomu, že to odmítli a já místo toho přišel o peníze.


Řekl jsem, že jsem nikdy nedostal potvrzení objednávky ani účtenky ani žádné zboží a zmínil jsem stránku https://luxtell.eu/, kde tvrdí, že prodávají mobilní telefony a příslušenství, několikrát jsem poslal e-mail na podporu stránky a nereagují.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 týdny

Co napsal Revolut o vašich transakcích, které byly zamítnuty pro zúčtování? Myslel jsem, že uvidím, jestli odpoví stejně jako já.


Viděli jste, že jste měli jeden, který byl zrušen, protože chyběly informace, to se obvykle stává, když v informacích vyplníte špatné datum, znovu zkontrolujte, zda jste vybrali správný měsíc atd., když vyplníte vše

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 týdny

file Ok, vadí mi to nabité informacemi Zkontroloval jsem datum je v pořádku, uvidím, jak to půjde, bude hezké dokonce dostat jeden zpět z 6500 £, zatím to je odpověď ostatním, díky

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
1...244 245 246...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky