před 4 dny
Mohl bych prosím vidět ten email. M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
0
Mohl bych prosím vidět ten email. M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
uživatel vytvořil toto s podrobnostmi o obchodníkech, u kterých můžete najít to, co hledáte
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Mohl bych poprosit o e-mail, dávám si za úkol tento týden dosáhnout pokroku
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Mohl bych mít prosím e-maily M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Máte někdo kontakt na tyto:
PSG*CloudData/ForceG
online platba
PLGN
ostatní služby jn
ibonusuk
CLX*ro-dians
také nabízím odměnu za úspěšné vrácení peněz
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Ahoj
Dostali jsme odpověď od podpory Payswix a nemají nic společného s těmito transakcemi, které řekli…..
Hi
Got an answer from Payswix support and they have nothing to do with these transactions they said…..
Na jakém e-mailu jste kontaktovali luxtel jako důkaz revolutu, že jste kontaktovali obchodníka?
Which email did you contact luxtel on as proof to revolut that you contacted the merchant?
Vilken email kontaktade du luxtel på som bevis till revolut att du kontaktat handlaren?
S upport@luxtell.eu
Nevím, jestli je to správné, ale na e-maily na této adrese nikdo neodpovídá, pravděpodobně je to ten pravý 😅
Web: Luxtell.eu (se sídlem v Londýně)
Support@luxtell.eu
Dont know if its the right one, but no one is answering the emails on that adress som its probably the right one 😅
Website: Luxtell.eu (Based In London)
Národní sázka, používali také Newton OS
Velo sázka udělala ZPDG.
National bet, they used Newton OS as well
Velo bet did ZPDG.
Jak jste přistupovali ke svým e-mailům pro NIKOTPF? pokud vám nevadí poskytnout nějaký návod.
How did you approach your emails to NIKOTPF? if you don't mind to provide some guidance.
Vystopovat některé z těchto obchodníků je opravdu těžké.
Zpochybnil jsem transakce se svou společností CC, ale byly zamítnuty pro vrácení platby a sekci 75 (ať už je to cokoli).
Nemáme žádnou podporu a těmto obchodníkům to prostě projde.
It is really hard to track some of these merchants down.
I disputed the transactions with my CC company but they were rejected for charge back and section 75 (whatever It is).
We.have no support and these merchants just get away with it.
S kým je CC? Měl jsem úspěch na debetní kartě s chase mastercard. Právě zkouším barclaycard, kdo pracuje se společností Visa, existují dvě rozhodnutí ombudsmana FOS, která nás podporují, kde banky odmítly zpětná zúčtování a poté byly převráceny, vyhledejte na Googlu nebo vám mohu informace poskytnout já
Who is the CC with? I had success on a debit card with chase mastercard. Just trying barclaycard now who work with Visa there are two FOS ombudsman decisions which support us where banks refused chargebacks then they were overturned search Google or alternatively I can provide the information
Jsem u Santandera (Mastercard), který mi dnes poradil, že od té doby, co jsem provedl ty transakce, nemohou nic dělat.
Kontaktoval jsem také dotyčné obchodníky a čekám na odpovědi.
Mohl byste poskytnout nějaký návod?
I’m with Santander (Mastercard), who advised today that since I made those transactions there’s nothing they can do.
Ive contacted the merchants in question as well and await responses.
Could you provide some guidance?
Ahoj
CC je s Ocean Finance součástí Capital One.
Můžete mi prosím poskytnout informace.
Hi
CC is with Ocean Finance part of Capital One.
Please can you provide the information for me.
Neměl žádné přímé styky se Santanderem, ale bankovní karta Chase je debetní Mastercard.
Zavolal jsem Chase, jak mi to bylo doporučeno, a poté jsem informoval, že ačkoli jsem provedl platby na tyto stránky s hazardními hrami, použily nesprávné kódy, aby obešly blokování hazardních her, původně řekli, že Mastercard se nezabývá zpětným zúčtováním za hazard, ale po chvíli z toho, že jsem trval na tom, že se nejedná o hazardní transakce, nakonec je zpracovali v rámci neposkytnutého zboží/služeb a byly použity nesprávné údaje.
Pokud je vaše karta Santander kreditní kartou, platby za hazardní hry by neměly být přijímány, zavolal bych jim zpět a informoval bych, že společnosti na vašem prohlášení neposkytly zboží a služby, buďte upřímní a řekněte, že jste schválili hazardní transakce, ale tyto společnosti nejsou hazardní společností. Zjistěte si, jaké služby měli prostřednictvím banky nabízet, a poté trvejte na tom, aby si naúčtovali zpět. Vyhledejte to na Googlu DRN-4400536, podívejte se kolem toho, co říká ombudsman kolem nesprávných kódů, to by měl být základ argumentu, protože kreditní karty by měly blokovat hazardní transakce, ale nebudou, když jsou použity nesprávné kódy, takže zpětné zúčtování má velmi dobrou šanci úspěch.
Not had any direct dealings with Santander but Chase bank card is a debit Mastercard.
I called up Chase as I was advised to do so and informed then that although I made payments to these gambling sites they have used the incorrect codes to bypass the gambling block, they initially said Mastercard don’t deal with gambling chargeback but after a while of me insisting these are not gambling transactions they eventually processed it under goods/services not provided and incorrect data used.
If your Santander card is a credit card payments gambling payments should not be allowed to be taken, I would call them back advise that the companies on your statement have not provided the goods and services, be honest and say you approved gambling transactions but these companies are not a gambling company. Find out what services they were meant to offer via the bank and then insist on them charging back. Search this in Google DRN-4400536, have a look around what the ombudsman says around incorrect codes this should be the basis of the argument as credit cards should block gambling transactions but won’t when incorrect codes used therefore chargeback has a very good chance of success.
Byl tam odkaz poskytnutý jiným uživatelem, což je skvělá šablona - připisovat jim uznání, to není moje. Musíte znovu zopakovat, že na VŠECHNY kreditní karty existuje blokování hazardu kvůli zákonům Spojeného království.
Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.
Datum transakce: [Datum transakce] Částka: [Částka transakce] Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]
Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, UPRAVTE PODLE: Před několika lety jsem na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoli transakcím souvisejícím s hazardními hrami.
Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.
Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.
Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.
S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.
Děkujeme za vaši pomoc.
There was a link provided by another user which is a great template - giving credit to them this isn’t mine. You need to reiterate that there is a gambling block on ALL Credit cards due to UK law.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.