Totéž trvalo. 12 týdnů s mým, ale střelili se do nohy, protože mi bylo telefonicky řečeno, že případ byl definitivně uzavřen, i když se na mém účtu ukazoval jako otevřený a poradce zákaznického servisu řekl, že ne, je definitivně uzavřen, ale někdo to stále zvyšuje, ale bude to stále odmítáno. Pak mi přijde e-mail, že se to stále vyšetřuje, pak za 3 týdny telefonát od úředníka pro vyšetřování podvodu, který řekl, že to vyšetřuje, a zavolá mi zpět v úterý s výsledkem zjevně zamítnutým. ale na začátku to bylo označeno jako podvod pak to odmítli, ale řekli, že to vznesou jako zpětné zúčtování a já jsem musel vyplnit formuláře pro položky, které jsem neobdržel, a poslat jim veškerou korespondenci, o kterou jsem se pokoušel s obchodníky. nevracení peněz vám to nebyl podvod spor nebyl vznesen jako podvod, ale zpětné zúčtování .V tu chvíli jsem měl na účtu také bloky hazardních her a mezinárodní platby .banka potřebovala poskytnout informace z důkazů od obchodníků, aby dokázali opak, a oni to neudělali. t. Můj případ je nyní u FOS Upřímně si ani nemyslím, že santander vyšetřoval, že mají hrozné recenze trustpioilot
Same they took.12 weeks with mine but shot themselves in foot as I was told over phone that the case was definitely closed even though it was showing open on my account and a customer service advisor said no it's definitely closed but someone keeps raising it but it will keep getting rejected. Then I get email saying it's still being investigated then a phone call 3 weeks later from the fraud investigation officer who said he was investigating it and would call me back on the tue with a outcome obviously rejected .but in the beginning it was raised as fraud then they rejected it but said they would raise it as chargebacks and I had to fill out forms for items not received and send all correspondence to them I have attempted with the merchants .they said in final response letter we have concluded our investigation and we are not refunding you this was not a scam the dispute was not raised as scam but chargeback .I also had gambiling blocks and international payments on my account at time .the bank needed to provide information from evidence from.merchants to prove otherwise and they didn't. My case is now with FOS I honestly don't even think santander investigated they have an awful trustpioilot reviews
Automaticky přeloženo: