FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 194)

před rokem od kirekin
|
552108 zobrazení 5615 odpovědí |
|
1...193 194 195...285
paulmcewan05
před 2 měsíci

Brilantní. Mění to život a jsem rád, že se někomu daří. Vyjměte hotovost a mějte ji někde v bezpečí, pokud není ve vaší bance, nemůžete hrát online 🙂


Budu se muset pustit do případu a začít psát e-mail. Je tak těžké to vyjádřit slovy, protože je to tak obtížné téma. Budu informovat banku, již jsem mluvil s ombudsmanem atd., a že bych chtěl zpracovat stížnost týkající se transakcí a transakcí, které odmítly zúčtovat, a poté mi vyhrožovat podvodem.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 2 měsíci

Skvělé pokračuj v boji! Chystal jsem se to vzdát a pokračoval jsem, jsem tak rád, že jsem to udělal!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

je to tak vyčerpávající proces, nechápu, proč jejich první myšlenky nejsou chránit své zákazníky

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Vím , že se to mění , ale oni to zprvu udělají , že hazardní hry nejsou zahrnuty , což je nesmysl , je to podvod !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

ano, přesně!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje banka odmítla zpětné zúčtování🙁

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Dalším krokem je podat stížnost a pokud ji zamítnou, pokračujte v odvolání

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

udělal jsem. Cíťte se teď trochu sklíčeně. Myslel jsem, že mě v tom podpoří.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Dobře, vím, že ne, je to těžká práce, skoro jsem to vzdal, ale vztek mě držel dál!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Vůbec to nevypadá, že by měli moje nejlepší zájmy. Jak chrání společnost, která nelegálně provozuje své vlastní zákazníky

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Líbilo se mi to 3-4krát poté, co odmítli zpětné zúčtování. Dostávám vždy stejnou odpověď, není to jejich chyba, protože je přijímána přes 3e Secure. Nebo druhá odpověď není v pokynech pro zpětné zúčtování Mastercard/víza, nemohou zpětné zúčtování zpracovat, i když chtějí

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 2 měsíci

to mi taky řekli

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Attrouder byl odstraněn
Attrouder
před 2 měsíci

Jo, trochu jsem se zasekl.


Moje banka právě vidí hazardní transakce a říká 'ne', ještě předtím, než provede jakékoli vyšetřování

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Attrouder byl odstraněn
Attrouder
před 2 měsíci

Taky jsem si to myslel. Půjdu na FOS, ale je to tak zdlouhavý proces a protože jsem idiot, tak trochu potřebuji své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Attrouder byl odstraněn
Attrouder
před 2 měsíci

Jo pravda. Hádáš se s bankou? a jde o transakce kreditní nebo debetní kartou? Dělám obojí. Měl jsem více štěstí se svou kreditní kartou, ne s debetní kartou.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Attrouder byl odstraněn
Attrouder
před 2 měsíci

S vaší kreditní kartou si myslím, že byste měli být v pořádku, protože v nich jsou hazardní bloky automaticky zabudované a nesprávný MCC je obešel, takže jsou také trochu na vině.

Toho obchodníka jsem ještě neměl.

Automaticky přeloženo:
1...193 194 195...285
Jít na stránkuz 285 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky