Myslím, že ombudsman nutí tyto banky, aby skutečně něco udělaly, věc je zpětné zúčtování, a pokud pak o zpětné zúčtování prohrajeme, protože formulují nějaké lži, že jsme dostali zboží/služby, musíme to vzít na bradu, přestože víme, že jde o podvod.
Ale ani to, že zpětné zúčtování není vtip, a to je to, co ombudsman účinně řekl k těmto rozhodnutím, dobrá věc je, že pokud zpětné zúčtování neprovedou a ombudsman řekne, že byste měli, pak jsou banky nuceny platit ze svého kapsa, která by je měla brzy přimět změnit své jednání.
Hodně štěstí, kámo, pokud budu s Chasem úspěšný, nebude mi vadit, že použiješ můj případ jako příklad, který pošleš Starlingovi.
Čekání na kreditní karty, takže znovu, pokud chcete Starlingovi sdílet čísla případů, pokud budu úspěšný, pak mi to nevadí. Jednalo by se o kreditní kartu Visa a debetní kartu Mastercard, takže spory by stejně byly jejich referencemi
I think the ombudsman is making these banks actually do something, thing is chargeback and then if we lose the chargeback because they formulate some lies that we did get goods/ services then we have to take that on the chin despite us knowing it’s fraud.
But to not even chargeback is a joke and that’s what the ombudsman has effectively said on these decisions, the good thing is if they don’t do the chargeback and ombudsman says you should have then the banks are being forced to pay out of their own pocket that should soon make them change their actions.
Good luck mate, if I am successful with Chase then I don’t mind you using my case as an example to send to Starling.
Waiting on credit cards as well so again if you want to share the case numbers to Starling if I am successful then I don’t mind. These would be Visa credit card and Mastercard debit so the disputes would be their references anyway
Automaticky přeloženo: