Nechápu, proč někteří radí přidat kasino do cc.
Pokud poté odešlete zpětné zúčtování a pošlete tento konkrétní e-mail kasinu v kopii, je pravděpodobné, že jej banka odmítne.
Jednoduše jako kasino transakce nemůže být zpracována pro zpětná zúčtování (ať už obchodník chybně kóduje nebo ne)
I když jsem vznesl zpětná zúčtování a kasino mi po několika dnech poslalo e-maily s dotazem na problém, ignoruji je. To je také důvod, proč jsem vyhrál každé zpětné zúčtování, které jsem proti nim musel vznést.
I dont inderstand why some advise to add casino in cc.
If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.
Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)
Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.
Viz moje téma o stejném problému.
Naleznete zde jméno obchodníka a e-mail, na který se můžete obrátit.
See my topic about the same issue.
You will find the merchant name and email to contact.
Když jsem je kontaktoval, odpověděli, že nevrací peníze soukromým osobám a že místo toho musím jít přes svou banku a provést zúčtování
When I contacted them, they replied that they do not make refunds to private individuals and that I must instead go through my bank to make a chargeback
När jag kontaktade dom så svarade dom att dom inte gör återbetalningar till privatpersoner och att jag istället måste gå genom min bank för att göra chargeback
Dobře. Možná to bylo kasino, které tehdy vrátilo peníze, ale byly vráceny všechny transakce od společnosti Faramp.
Pokusí se zjistit, zda refundaci provedl Mobilum nebo Leon Casino
Okay. Maybe it was the casino that refunded then, but were all transactions from just faramp that were refunded.
Will try to find out if it was Mobilum or Leon Casino that made the refund
Okej. Kanske var casinot som återbetalade då, men var alla transaktioner från just faramp som blev återbetalda.
Ska försöka luska ut om det var Mobilum eller Leon Casino som gjorde återbetalningen
Použil jsem support@wintermads.zendesk.com
odpověděli jen dvakrát za dva dny, třetí den jsem nic neslyšel.
I used support@wintermads.zendesk.com
they replied only twice in two days, I’ve heard nothing on the third day.
Rozhodně špatné vlákno. 🙂
Co takhle zkusit kartu s názvem „bonusy"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonusy 👈
Definitely the wrong thread. 🙂
How about you try a tab called "bonuses"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈
Prosím, informujte mě, takže vám byly vráceny transakce, ale pak je Mobilumpay znovu stáhla?
Please keep me updated, so you got a refund on the transactions but then Mobilumpay withdrew them again?
Håll mig gärna uppdaterad, så du fick alltså återbetalning på transaktionerna men sedan så drog Mobilumpay dom igen?
Absolutně! Ne, nedostal jsem všechno zpět, jen si nejsem jistý, jestli to bylo Mobilum nebo kasino, ve kterém jsem hrál, které vrátilo částku.
Absolutely! No no got everything back, just unsure if it was Mobilum or the casino I played at that refunded the amount.
Absolut! Nej nej fick tillbaka allt, är osäker bara på om det var Mobilum eller casinot jag spelade på som återbetalade summan.
Dobrý den, vsadil někdo na getwin a poté se mu podařilo vybrat peníze na kartu. Provedl jsem vklad na pult 13552 LONDÝN GB?
Hello, has anyone placed bets in getwin, and then managed to withdraw the money to the card. I made the deposit to counter13552 LONDON GB?
Здравейтя някой правил ли е залози във getwin , и след това успява ли да си изтегли парите на картата .Депозита направих на counter13552 LONDON GB ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.