Brilantní!!
Právě jsem je sám kontaktoval a začínám to točit. Ombudsman souhlasil s tím, že kdo utratí 1300 liber za e-knihy za týden, měl by si to vybrat. Zejména proto, že jsem banku kontaktoval několikrát.
Teď se opatruj Paule, utíkej, dokud můžeš!
Brilliant!!
I have just contacted them myself and am getting the ball rolling. The ombudsman agreed that who spends £1300 on ebooks in a week, it should have been picked up on. Especially as I have contacted the bank multiple times.
You take care now Paul, run while you can!
Je směšné, že se to musí vůbec dostat do této fáze! Doufám, že vám to brzy vrátí
It's ridiculous that it has to even get to that stage! I hope you get it refunded soon
Poskytnou falešné účtenky, ano, protože vaše karta byla použita na blockchainu k vkladu do kasina. Poté to zmanipulují tak, aby vypadali, jako byste si zakoupili digitální umění.
They will provide fake receipts yes as your card will have been used on the blockchain, to deposit into the casino. They then manipulate this into looking like you have purchased digital art.
Opravdu. Díky nim to vypadá, že jste si ji zakoupili, protože vaše karta byla použita na blockchainu. Nemáte však žádné účtenky. Něco, o čem se dá pochybovat
Indeed. They make it look like you have purchased it because your card has been used on the blockchain. You have no receipts though. Something that can be questioned
Takže jsi jim neřekl, že to bylo pro hazardní hry?
So u didnt Tell them that it was for Gambling?
Ano, vím, že se mi teď ulevilo, ale také se bojím se spoustou peněz, ale poučil jsem se ze svých chyb, propustil jsem tolik peněz ano 100% banky jsou na to a nechrání nebo nejednají v zájmu zákazníků Jsem si jistý, že nyní dostanete náhradu!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Řekl jsem ombudsmanovi, že ano. Ale s každým obchodníkem mám komunikaci. Komunikuji s bankou také s prosbou, že jsem problémový hráč.
Vrátilo se mi hodně peněz. Ale ti, kteří ode mě měli nejvíc peněz a stejně nespolupracovali, jsem neměl štěstí. Proč si tedy neprojít ombudsmana a alespoň to nezkusit.
I told the ombudsman it was. But I have communication with each merchant. I have communication with the bank also pleading that I'm a problem gambler.
I've had a lot of money back. But the ones that had the most money off of me, and haven't been cooperative anyway I've had no luck. So why not go through the ombudsman and at least try.
Znám Nathana, až příště skončím! jde o to, že bychom nikdy nevyhráli jeho falešné hry a stránky a nevyplatí se, pokud vyhrajete velkou výhru, když jsem si uvědomil, že se mi sevřelo srdce, že jsem se do toho tolik zabořil, aby se tak stalo, uvědomil jsem si, že jsem byl podveden !😳
I know Nathan next time im done for ! the thing is we would never win its fake games and sites and they do not pay out if you hit a big win when I realised that my heart sunk that I had ploughed so much in to it for that to happen I realised I had been scammed !😳
Dobře, děkuji. Dostal jsem od nich odpověď, že od nich potřebuji konečnou odpověď. Mám jim poslat odmítnutí Revolut, které nepřijímají, aby zahájili zúčtování. @paulmcewan05 byly tyto transakce na Revolutu vráceny?
Alright thank you. I got a response from them that i need a final response from them. Should i just send them the Revolut decline that they dont accept to start a chargeback. @paulmcewan05 were These transactions on Revolut u got refunded?
Ahoj kámo, ne Revolut, myslím, že je těžké je vychovat, pokud si vzpomínám
Hi mate not Revolut I think they make it hard to raise them as far as I recall
Strašné, moje banka blokuje i kryptotransakce, takže doufám, že to funguje v můj prospěch
Awful, my bank blocks crypto transactions too, so I'm hoping that works in my favour
Ano, vím, že se mi teď ulevilo, ale také se bojím se spoustou peněz, ale poučil jsem se ze svých chyb, propustil jsem tolik peněz ano 100% banky jsou na to a nechrání nebo nejednají v zájmu zákazníků Jsem si jistý, že nyní dostanete náhradu!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
To doufám, kámo. Byl bych spokojený s velkým kusem zpět, je to hodně přes 5 000 liber pro prodejce, se kterými se hádám, a rád bych se spokojil s procentem. Abych byl upřímný, nevím, jak dlouhá je doba zpětného zúčtování.
I hope so mate. I'd be happy with a big chunk back it's well over £5000 for the vendors I am disputing and I'd happily settle for a percentage. I don't know how long the chargeback period is to be honest.
Přes Revolut jsem dostal asi 150 tisíc vkladů na csgoroll.com. Mám kvůli tomu také zkusit kontaktovat ombudsmana? Jsou v Kypru
I got like 150k of deposits on csgoroll.com through Revolut. Should i also try contact the Ombudsman for that ? They are in Cypern
Nejsem 100% můj přítel. Pravidla a předpisy neznám, proto jsem s nimi mluvila sama🙂
I'm not 100% my friend. I don't know the rules and regulations that's why I spoke to them myself🙂
Kontaktoval bych společnost, vaši banku a ombudsmana a vše uvedl do pohybu
I would contact the company, your bank and the ombudsman and just get it all going
se již pokusil kontaktovat společnost-> žádná odpověď
Revolut se již pokusil zvýšit zpětné zúčtování -> zpětné zúčtování nepřijímají jako na jiných webech s hazardními hrami atd.
mám kontaktovat ombudsmana v mé zemi nebo ombudsmana v GB, protože Revolut je v GB.
moje poslední šance by byla kontaktovat ombudsmana. Nejvíce jsem ztratil na csgorollu
already tried to contact the Company-> no answer
already tried to raise chargeback throw Revolut-> they dont accept the chargeback as on the other gambling sites etc.
should i contact the Ombudsman in my Country or the Ombudsman in GB, cause Revolut is in GB.
my last Chance would be to contact the Ombudsman. I lost the most on csgoroll
Myslím, že se musíte obrátit na finanční úřad ve vaší zemi
I think you have to contact the financial authority in your country
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.