FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 160)

před rokem od kirekin
|
542480 zobrazení 5579 odpovědí |
|
1...159 160 161...283
před 3 měsíci

Ahoj


narazil někdo na Virtpay.net?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Grottobook na mě stále dělá dobrý dojem. Našli transakce, teď se stačím identifikovat a pak pošlou peníze zpět. Budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Řekli vám, že vám vrátí peníze? Řekli mi totéž a poté, co jsem se identifikoval, se změnili a řekli


1) byla provedena prostřednictvím 3ds terminálu, tj. tato transakce byla potvrzena držitelem karty prostřednictvím SMS;

2) Uživateli, který zaplatil touto kartou, jsme poskytli službu za tento nákup.

Možná jste dali svou kartu někomu k platbě na našem webu a potvrdili jste nákup. Samozřejmě se můžete obrátit na svou vydávající banku, aby transakci zpochybnila, ale skutečnost, že transakce byla provedena na terminálu 3ds, hraje automaticky v náš prospěch.

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Všímáte si toho rozporu? Pokud našli vaše transakce, poskytli jste údaje, které vás identifikují.

S tím by vás mohli hodně trollovat, pozdější zpětné zúčtování je pak nemožné. Pak ukážou vaše dokumenty a pak jste v prdeli. Vrácení peněz z jejich platebních systémů se provádí kliknutím myši...

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Nezadržujte dech, dostanete obecnou odpověď, která říká, že banka se přikloní na jejich stranu, všichni jsme byli v této pozici s těmito pytli zmetek. Prostě vás budou ignorovat. Jakmile odešlete, neposílejte osobní údaje se jménem a adresou

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zabývá se ještě někdo TransferOp a PayOp? Moje banka se rozhodla v můj prospěch, ale uvedla, že nemůže vrátit prostředky, protože na jejich bankovním účtu nejsou žádné peníze, které by mohli vrátit.


Nevím, co teď dělat.

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

S kým jste bankovali?

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

Nejsou to jen prostředníci při zpracování plateb pro obchodníky, jsem zmatená????

Automaticky přeloženo:
Joddd
před 3 měsíci

Ano, ale jsou zodpovědní. Jsou odpovědní za provádění due-diligence, hodnocení rizik a AML. Přijímají platby jménem těchto společností a účinně je chrání před našimi bankami a kreditními kartami tím, že poskytují falešný a zcela nesprávný kód kategorie obchodníka.


V důsledku toho podporují nelegální hazardní společnosti s podvody MCC, transakčními podvody a praním špinavých peněz.

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

Právě jsem se na ně podíval, musí mít finanční prostředky, protože mají mnoho míst a samozřejmě účtují poplatky, takže buď skrývají své prostředky, nebo banka je BS

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kouzelným slovem je kryptoměna.


Zaplatíte v kasinu, peníze půjdou na váš účet Payop a kasino obdrží krypto od Payop a peníze jsou již pryč z vašeho účtu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

aktualizace, místo kódu kategorie obchodníka 7995 (hazardní hry) byla moje transakce podána pod MCC 5816 (digitální zboží, hry) (takto by byla uvedena například transakce na xbox store) jak bych měl postupovat? které spolu s důkazy, že kasino nemá licenci a bylo sankcionováno v několika zemích za to, že udělali přesně to, co udělali výše (nesprávný kód kategorie obchodníka) a použili více adres URL k obcházení bloků webových stránek? Podařilo se mi přimět svou banku, aby znovu zahájila vyšetřování, tak jsem zvědavý, jak pokračovat dál

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Pokud se nepletu, digitální zboží je z chargebacku vyloučeno, stejně jako hazard. Pokud budete mít smůlu, vaše banka bude přísná a přestane spolupracovat.

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 3 měsíci

Není to pravda, každopádně ne ve Spojeném království, navíc jsem neobdržel žádné digitální zboží a navíc je tu problém s tím, že při transakci použili nesprávný kód obchodníka, aby obešli skutečnost, že ve Spojeném království působí nelegálně (proti mastercard ToS, nemluvě o zákonu), protože byli za totéž potrestáni v jiných zemích (mám důkazy, které to podporují), myslím, že tady mám šanci.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

musíte mít licenci od UKGC ve Spojeném království podle zákona o hazardních hrách z roku 2005, nemají žádnou licenci a ve Spojeném království mají ve skutečnosti zakázáno provozovat činnost, na svých webových stránkách mají bloky webových stránek, které to umožňují, ale použijte více URL, aby se vyhnuli těmto blokům (mám dokumenty od ACMA a pár ze Španělska/Švédska, které to podporují), použili jiný kód obchodníka, aby obešli skutečnost, že fungují nelegálně, a dokonce jsem pár propojil tyto kódy pro "podniky", které dokonce fungují ve Spojeném království jako obchod s elektronickým zbožím. Řekl bych, že mám šanci.


Také zvažuji, že to oznámím příslušným úřadům (policie, příslušným komisím pro hazardní hry) a komukoli jinému, agentura Reuters udělala zprávu o tom, co se přesně stalo před několika lety, takže jsem si jistý, že by je všechny zajímaly Taky, sakra, pravděpodobně existuje několik dalších médií, která by o tom informovala (nebylo příliš dlouho ve Velké Británii vysíláno vyšetřování BBC o podnicích založených na Curacao, které jednají nelegálně)

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Candapay.io také řekl, že chtějí, aby mě můj pas ověřil a potvrdil pravost, než odpoví. Kdokoli jiný od nich měl vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 3 měsíci

Promiň, vím to už dávno, ale jaký e-mail jsi použil, když mi nejsou ochotni pomoci, aniž by museli vstoupit do banky

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 3 měsíci

Ahoj jak jsi je prosím kontaktoval

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Revolut odmítl můj Chargeback za digitální zboží (nfts), protože řekl, že to byl převod peněz!

Automaticky přeloženo:
Frewcrew24
před 3 měsíci

Poskytli jste důkaz, že se nejedná o digitální zboží, které jste zakoupili? Zkusil bych ombudsmana a shromáždil co nejvíce důkazů ve váš prospěch, moje banky znovu otevřely můj případ poté, co původně odmítly zpětné zúčtování. Neposkytnul jsem ani polovinu důkazů, které jsem sestavil, musel jsem je požádat o e-mail, na který je vše přeposlat, protože aplikace by nic z toho nenahrála dostatečně rychle

Automaticky přeloženo:
1...159 160 161...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky