před 2 měsíci
Měl jsem stejný problém jako ty. Odmítají vrátit peníze, prostě ignorují všechny e-maily.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Měl jsem stejný problém jako ty. Odmítají vrátit peníze, prostě ignorují všechny e-maily.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Konstrukt zakázaných online kasin je tak těžko pochopitelný, že jeho úplné pochopení bude trvat věčnost.
Začíná založením a končí zpracováním platby; prostředky procházejí tolika různými rukama, že nakonec ani nevíte, kdo peníze skutečně vlastní.
To je důvod, proč provozovatelé kasin na zákony kašlou
The construct of banned online casinos is so difficult to understand that it will take forever to fully understand it.
It starts with the founding and ends with the payment processing; the funds go through so many different hands that in the end you don't even know who really owns the money.
That’s why casino operators don’t give a shit about laws
Das Konstrukt der verbotenen Online-Casinos ist so schwer zu durchschauen, dass es ewig dauern wird diese komplett zu durchschauen.
Es geht bei der Gründung los, und endet bei der Zahlungsabwicklung, die Gelder gehen durch so viel verschiedene Hände, dass man am Ende gar nicht weiß wer wirklich im besitz des geldes ist.
Deswegen scheißen die Casino-Betreiber auf Gesetze
Páni, tenhle kus práce je ve skutečnosti vlastníkem mého data a grotbooks, podívejte se na firemní dům, vypadá to, že je také za helpersm*AP, protože moje banka mi poskytla podrobnosti o tom, odkud každá transakce přišla z grotbooks a zprostředkovala mu data Právě to zkouším k nalezení helpersm registrovaného v Edinburghu mám také ewave a platinu
Wow this peice of work is actually the owner of my date and grotbooks look at company house it looks like he is also behind helpersm*AP as my bank has gave me details of where every transaction has come from grotbooks and mydate him I am just trying to find helpersm registered in Edinburgh I have ewave and platinum also
Jodde, s kým bankujete? Která osoba vlastní grotobook a také moje data? Máte kontaktní údaje pro ewave a platinu, můj příteli?
Jodd, who do you bank with? What person owns grotobook and my dates also? Do you have contaxt details for ewave and platinum my friend?
DUBROVS, Mihails je to na firemním domě pod mydates je to také registrováno jako grotbook je také registrován jako smartprix, ale s jiným křestním jménem DO B je také registrován na firemním domě. pokud zadáte buď do Googlu, nebo do duckduck, jděte. Bankuji se Santanderem Mám problémy s hledáním ewave a platinové ewave přicházejí ze Stratsbourgu a platinového Londýna. Moje banka žádá o všechny druhy informační dokumentace, interakce s těmito společnostmi atd. Je to jako bít hlavou o cihlovou zeď Poslal jsem jim e-maily žádná odpověď, vypadá to, že bojuji prohranou bitvu
DUBROVS, Mihails it's on company house under mydates it's also registered as grotbook he is also registered as cleverprix but with different first name D. O. B same registered on company house also. if you type into either Google or duckduck go. I bank with Santander I am having issues finding ewave and platinum ewave are coming out of Stratsbourg and the platinum London. My bank is asking for all sorts of information documentation, interaction with these companies ect ect it's like hitting head against a brick wall I have sent emails to them no response it looks like I am fighting a losing battle
Ano, slyším tě. jsem stejný. Někdo našel ewave, ale nikdy neodpověděl na kontaktní údaje. Platinum možná mám ten email. Máte e-mailovou adresu? Pokud to chcete zveřejnit rychle, můžeme zůstat v kontaktu a zkusit věci společně vyřešit
Yes I hear you. I am the same. Someone found ewave but they never responded as to the contact details. Platinum i may have the email. Do you have a email address? If you want to post it quick maybe we can keep in touch and try work things out together
Dejte mi vědět, pokud najdete společnost za helpersm AP! Mám grotobooks a Destream. Grotto odpověděl, ale bez úspěchu, požádal jsem o účtenky, potvrzení objednávky, cokoliv a oni odmítli. V jejich zásadách je uvedeno, že můžete získat vrácení peněz, pokud o to požádáte do 7 dnů, takže jsem požádal o vrácení peněz a přestali odpovídat….shocker. Zadal jsem své bance zpětná zúčtování, která byla zamítnuta, protože nemám žádné účtenky/faktury/potvrzení objednávky, ale jakou mám odpovědnost, když odmítnou odpovědět na mé e-maily nebo poskytnout tyto dokumenty? Měl by mít silnější důvody pro zpětné zúčtování, spíše než aby byl zamítnut. Od té doby jsem problém eskaloval a doufám, že to dokážou vyřešit, ale bez faktur to nevypadá dobře.
Let me know if you find the company behind helpersm AP! I have grotobooks and Destream. Grotto has replied but to no avail, I’ve asked for receipts, order confirmations, anything and they refuse. In their policy, it says you can get a refund if you request it within 7 days so I requested a refund and they stopped replying….shocker. I’ve filed chargebacks with my bank which were denied because I don’t have any receipts/invoices/order confirmations, but how is it my responsibility if they refuse to answer my emails or provide these documents? It should have stronger grounds for a chargeback rather than being denied. I’ve since escalated the issue and hoping they can resolve it but it isn’t looking good without any invoices.
Vyžádejte si od nich SARS všechna data, která o vás uchovávají jako transakce, kde byly provedeny jejich prostřednictvím, musí uchovávat záznamy myslím až 2 roky pro ochranu údajů. Také odmítnutí poskytnout tyto informace je porušením zákonů na ochranu údajů, protože firma je registrována ve Spojeném království, chcete mít plný přístup k transakcím a nákupům
Request a SARS from them any data they hold on you as transactions where made through them they need to keep a record for I think up to 2 years for data protection . Also refusal to provide this information is a breach of the Data protection laws as the buissness is registered in the UK you want full access to transactions and purchases
omlouvám se, neurážejte se, ale není mi příjemné uvádět svou osobní e-mailovou adresu na fóru.
sorry don't be offended but I am not comfortable giving my personal email address out on a forum.
Měli jste štěstí, že jste požadovali SAR od těchto společností? Mám pocit, že by to ignorovali jako každý jiný e-mail, který jsem poslal
Have you had luck requesting SAR from these companies? Feel like they would ignore it like every other email I’ve sent
Měl jsem také potíže s mydates a grotobookem. Neposkytnutí účtenek atd. Ale pokud se budete neustále snažit a mluvit s nimi a stále trvat na tom, že jste od nich nedostali žádné zboží, banka to použije jako důkaz. Nedodržení. Ze zákona musíte mít na všechno účtenky
I had trouble with mydates and grotobook also. Failure to provide receipts etc. But if you keep trying and speaking to them and keep insisting you have received no goods from them then the bank will use that as evidence. Failure to comply. By law you have to have receipts for everything
Ano, přestali smutně odpovídat. Nemohu však přimět banku, aby prošetřila bez potvrzení, takže mám smůlu. Po telefonátu to bylo eskalováno výš, tak snad to pochopí. Nedává mi smysl, že nemohou provést zúčtování bez účtenky, protože obchodník odmítá poskytnout účtenky…divoké
Yes they’ve stopped replying sadly. However I can’t get the bank to investigate without the receipts so I’m out of luck. It’s been escalated higher after a phone call so hopefully they’ll understand. Doesn’t make sense to me that they cannot progress a chargeback without a receipt because the merchant refuses to provide receipts…wild
Zavolám do své banky. Před chvílí jsem jim poslal velký e-mail a oni měli zájem, ale stále mi volali, když jsem byl v práci. V příštích dnech to zopakuji a uvidím, co dokážu. I když to povede k uzavření mé banky a dostanu své peníze, jsem šťastný. Problém je v tom, že jsem gambler, dostal jsem 1 výplatu a nakonec jsem hodně prohrál. Je to hrozná závislost
I'm going to phone my bank. I did send them a big email a while back and they were interested but they kept calling me while in work. I will do it again over the next few days and see what I can do. Even if it leads to closure of my bank and I get my money then I'm happy. Problem is being a gambler I've had 1 payout and I ended up losing alot. Its a horrible addiction
Cítím tě bratře. Byl jsem asi 1000 dní čistý, než jsem se v posledních pár týdnech znovu vrátil. Moje chyba, ale když kasina mohou obejít bezpečnostní prvky pomocí fiktivních společností, je to opravdu spravedlivé?
I feel you brother. I was about 1000 days clean before relapsing this last couple weeks. My fault but when casinos can bypass the safety features in place by using shell companies, is it really fair?
Já vím brácho! Je to hrozné, že. Před 6 týdny jsem měl v bance 7grand, teď jich mám 200. Doufám, že to tento měsíc zvládnu, nebo se partner bude ptát! Hrozné věci. Je to vina a vlastní hodnota. Sakra hrozný! Pokud potřebujete nějakou radu nebo chcete zkusit práci na některých stránkách společně, dejte mi vědět, můj e-mail je výše.
I know bro! Its horrible isn't it. I had 7grand in my bank 6 weeks ago now I have 200. I'm hoping I can get by this month or the partner will be asking questions! Horrible stuff. Its the guilt and self worth. S**ts horrible! If you need any advice or want to try work through some sites together let me know my email is above.
Právě jsem zadal své 😊 Jakákoli společnost ve Spojeném království, se kterou jste v kontaktu a která o vás drží nějaké údaje, vám je musí ze zákona na požádání předat. Můj syn se zabývá všemi podobnými věcmi, takže mě udržuje důvtipný lol. Myslím si, že i banka je částečně na vině a měla by mít další bezpečnostní nepořádky Měl jsem mezinárodní bloky na svém účtu a bloky hazardních her, ale banka stále umožňovala platby procházet jako mezinárodní platby, i když to byly britské společnosti, tak to špatně zakódovaly a obešly to
I have just put in for mine 😊 Any company in UK that you have any interaction with that holds any data on you must by law give it to you up on request. My son deals with all this sort of stuff so he keeps me savy lol.I think also the bank is partly to blame and should have extra security messures I had international blocks on my account and gambling blocks but bank still allowed payments to go through as international payments even though they where UK companies that's how they miscoded and got around it
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.