Grottobook na mě stále dělá dobrý dojem. Našli transakce, teď se stačím identifikovat a pak pošlou peníze zpět. Budu vás průběžně informovat.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Řekli vám, že vám vrátí peníze? Řekli mi totéž a poté, co jsem se identifikoval, se změnili a řekli
1) byla provedena prostřednictvím 3ds terminálu, tj. tato transakce byla potvrzena držitelem karty prostřednictvím SMS;
2) Uživateli, který zaplatil touto kartou, jsme poskytli službu za tento nákup.
Možná jste dali svou kartu někomu k platbě na našem webu a potvrdili jste nákup. Samozřejmě se můžete obrátit na svou vydávající banku, aby transakci zpochybnila, ale skutečnost, že transakce byla provedena na terminálu 3ds, hraje automaticky v náš prospěch.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Všímáte si toho rozporu? Pokud našli vaše transakce, poskytli jste údaje, které vás identifikují.
S tím by vás mohli hodně trollovat, pozdější zpětné zúčtování je pak nemožné. Pak ukážou vaše dokumenty a pak jste v prdeli. Vrácení peněz z jejich platebních systémů se provádí kliknutím myši...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Nezadržujte dech, dostanete obecnou odpověď, která říká, že banka se přikloní na jejich stranu, všichni jsme byli v této pozici s těmito pytli zmetek. Prostě vás budou ignorovat. Jakmile odešlete, neposílejte osobní údaje se jménem a adresou
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Zabývá se ještě někdo TransferOp a PayOp? Moje banka se rozhodla v můj prospěch, ale uvedla, že nemůže vrátit prostředky, protože na jejich bankovním účtu nejsou žádné peníze, které by mohli vrátit.
Nevím, co teď dělat.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Nejsou to jen prostředníci při zpracování plateb pro obchodníky, jsem zmatená????
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Ano, ale jsou zodpovědní. Jsou odpovědní za provádění due-diligence, hodnocení rizik a AML. Přijímají platby jménem těchto společností a účinně je chrání před našimi bankami a kreditními kartami tím, že poskytují falešný a zcela nesprávný kód kategorie obchodníka.
V důsledku toho podporují nelegální hazardní společnosti s podvody MCC, transakčními podvody a praním špinavých peněz.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Právě jsem se na ně podíval, musí mít finanční prostředky, protože mají mnoho míst a samozřejmě účtují poplatky, takže buď skrývají své prostředky, nebo banka je BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Kouzelným slovem je kryptoměna.
Zaplatíte v kasinu, peníze půjdou na váš účet Payop a kasino obdrží krypto od Payop a peníze jsou již pryč z vašeho účtu
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
aktualizace, místo kódu kategorie obchodníka 7995 (hazardní hry) byla moje transakce podána pod MCC 5816 (digitální zboží, hry) (takto by byla uvedena například transakce na xbox store) jak bych měl postupovat? které spolu s důkazy, že kasino nemá licenci a bylo sankcionováno v několika zemích za to, že udělali přesně to, co udělali výše (nesprávný kód kategorie obchodníka) a použili více adres URL k obcházení bloků webových stránek? Podařilo se mi přimět svou banku, aby znovu zahájila vyšetřování, tak jsem zvědavý, jak pokračovat dál
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Pokud se nepletu, digitální zboží je z chargebacku vyloučeno, stejně jako hazard. Pokud budete mít smůlu, vaše banka bude přísná a přestane spolupracovat.
If I'm not mistaken, digital goods are excluded from chargeback, as is gambling. If you're unlucky, your bank will be strict and stop cooperating.
Wenn mich nicht alles täuscht, sind digitale Güter vom Chargeback ausgeschlossen, genauso wie Glücksspiel. Wenn Du Pech hast, ist Deine Bank streng und kooperiert nicht weiter.
Není to pravda, každopádně ne ve Spojeném království, navíc jsem neobdržel žádné digitální zboží a navíc je tu problém s tím, že při transakci použili nesprávný kód obchodníka, aby obešli skutečnost, že ve Spojeném království působí nelegálně (proti mastercard ToS, nemluvě o zákonu), protože byli za totéž potrestáni v jiných zemích (mám důkazy, které to podporují), myslím, že tady mám šanci.
Not true, not in the UK anyway, plus I didn't receive any digital goods, plus there's the issue of the fact they used the incorrect merchant code on the transaction to circumnavigate the fact they're operating illegally in the UK (against mastercard ToS, not to mention the law), as they've been sanctioned for doing the same in other countries (i've got evidence to support this) i think i've got a chance here.
musíte mít licenci od UKGC ve Spojeném království podle zákona o hazardních hrách z roku 2005, nemají žádnou licenci a ve Spojeném království mají ve skutečnosti zakázáno provozovat činnost, na svých webových stránkách mají bloky webových stránek, které to umožňují, ale použijte více URL, aby se vyhnuli těmto blokům (mám dokumenty od ACMA a pár ze Španělska/Švédska, které to podporují), použili jiný kód obchodníka, aby obešli skutečnost, že fungují nelegálně, a dokonce jsem pár propojil tyto kódy pro "podniky", které dokonce fungují ve Spojeném království jako obchod s elektronickým zbožím. Řekl bych, že mám šanci.
Také zvažuji, že to oznámím příslušným úřadům (policie, příslušným komisím pro hazardní hry) a komukoli jinému, agentura Reuters udělala zprávu o tom, co se přesně stalo před několika lety, takže jsem si jistý, že by je všechny zajímaly Taky, sakra, pravděpodobně existuje několik dalších médií, která by o tom informovala (nebylo příliš dlouho ve Velké Británii vysíláno vyšetřování BBC o podnicích založených na Curacao, které jednají nelegálně)
you have to be licensed by the UKGC in the UK under the gambling act 2005, they aren't licensed whatsoever and are actually prohibited from operating at all in the UK, they've got web blocks on their website to enforce this, but use multiple URLs to avoid these blocks (i have documents from the ACMA, and a couple from Spain/Sweden supporting this) they've used a different merchant code to circumnavigate the fact they're operating illegally and i've even linked a couple of these codes to "businesses" one even operating in the UK as an electronic goods store. I'd say i've got a chance.
i'm also considering reporting this to the relevant authorities (police, relevant gambling commissions) on top of whoever else, Reuters did a report on this exact thing happening a few years back so i'm sure they'd be interested in all of this aswell, hell, there's probably a few other media outlets who'd report on this (wasn't too long a BBC investigation was put on air in the UK about curacao based businesses acting illegally)
Candapay.io také řekl, že chtějí, aby mě můj pas ověřil a potvrdil pravost, než odpoví. Kdokoli jiný od nich měl vrácení peněz.
Candapay.io also said they wanted my passport to verify me and confirm authenticity before they respond. Anyone else had a refund from them.
Promiň, vím to už dávno, ale jaký e-mail jsi použil, když mi nejsou ochotni pomoci, aniž by museli vstoupit do banky
Sorry I know ages ago but what email did you use as they arnt willing to help me without bank stepping in which they won’t plesse
Revolut odmítl můj Chargeback za digitální zboží (nfts), protože řekl, že to byl převod peněz!
Revolut have refused my Chargeback for digital goods (nfts) as they said it was a money transfer!
Poskytli jste důkaz, že se nejedná o digitální zboží, které jste zakoupili? Zkusil bych ombudsmana a shromáždil co nejvíce důkazů ve váš prospěch, moje banky znovu otevřely můj případ poté, co původně odmítly zpětné zúčtování. Neposkytnul jsem ani polovinu důkazů, které jsem sestavil, musel jsem je požádat o e-mail, na který je vše přeposlat, protože aplikace by nic z toho nenahrála dostatečně rychle
Did you provide proof it wasn't digital goods you purchased? i'd try an ombudsman and compile as much evidence you can in your favor, my banks re-opened my case after initially refusing the chargeback. Not even provided half the evidence i've compiled, had to ask them for an email to forward it all to as the app wouldn't upload any of it quick enough
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.