Dnes jsem obdržel odpověď od banky Curve. Také jsem dlouze mluvil se svým přítelem, který pracuje na střední úrovni v bance. Curve mi řekl, že pokračovali s žádostí o zpětné zúčtování pro 12 plateb v celkové výši 8 000 GBP. Uvedli, že si museli s někým z mastercard promluvit o předpisech a že je to zajímá. Nicméně zpětné zúčtování bylo zahájeno. Mluvil jsem s mým přítelem, který uvedl, že pokud dojde k nějakému potlačení, offshore kasino se bude muset ohlásit a banka je bude muset nahlásit NCA, FCA a UKGC, které půjdou po kasinech na rozdíl od zranitelných hráčů. Z právního hlediska je nula, kterou mohou kasina udělat hráčům, které podvedla a zamířila na ně. Vyzývám všechny, aby si přečetli pravidla Visa a Mastercard, promluvili se svou bankou a kontaktovali podvodné jednání s celým příběhem a získali referenční číslo. Je na vás, jestli chcete kontaktovat obchodníky a dát jim možnost vrácení peněz, ale zejména ve Spojeném království jsou pravidla jasná a ve váš prospěch.
I received a response today from Curve bank. I also spoke at length to a friend of mine who works mid level at a bank. Curve said to me that they have gone ahead with the chargeback request for 12 payments totalling £8000. They stated that they had to talk to someone at mastercard regarding the regulations and that they were interested. Nevertheless chargeback initiated. Spoke to my friend who stated that if there is any pushback then the offshore casino will have to declare themselves and the bank will have to report them to the NCA, FCA and UKGC which will go after the casinos as opposed to the vulnerable players. From a legal point there is zero that the casinos can do to players who they have defrauded and targeted. I urge everyone to read the Visa and Mastercard rules, speak to your bank and contact action fraud with the full story and get a reference number. Its up to you if you want to contact the merchants to give them an option to refund, but especially in the UK the rules are clear and in your favour.