FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 153)

před 11 měsíci od kirekin
|
332235 zobrazení 3770 odpovědí |
|
1...152 153 154...250
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dnes jsem obdržel odpověď od banky Curve. Také jsem dlouze mluvil se svým přítelem, který pracuje na střední úrovni v bance. Curve mi řekl, že pokračovali s žádostí o zpětné zúčtování pro 12 plateb v celkové výši 8 000 GBP. Uvedli, že si museli s někým z mastercard promluvit o předpisech a že je to zajímá. Nicméně zpětné zúčtování bylo zahájeno. Mluvil jsem s mým přítelem, který uvedl, že pokud dojde k nějakému potlačení, offshore kasino se bude muset ohlásit a banka je bude muset nahlásit NCA, FCA a UKGC, které půjdou po kasinech na rozdíl od zranitelných hráčů. Z právního hlediska je nula, kterou mohou kasina udělat hráčům, které podvedla a zamířila na ně. Vyzývám všechny, aby si přečetli pravidla Visa a Mastercard, promluvili se svou bankou a kontaktovali podvodné jednání s celým příběhem a získali referenční číslo. Je na vás, jestli chcete kontaktovat obchodníky a dát jim možnost vrácení peněz, ale zejména ve Spojeném království jsou pravidla jasná a ve váš prospěch.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tři otázky.


Moje první otázka.

Podařilo se někomu zpětné zúčtování od švédské banky? Už měsíc čekám na odpověď Swedbank.

Měl někdo úspěch s Grotobook/mydates?


Poslední otázka. Můžete provést zúčtování z Revolutu, pokud je na transakci výslovně uvedeno „Winzie", pokud je odpověď ano. Jak postupujete při zpětném zúčtování na Revolutu? Nemůžu se v aplikaci pořádně zorientovat.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 měsíci

Ano – naúčtoval jsem zpět platbu prostřednictvím Revolutu, ale bohužel můj účet uzavřeli. Stačí kliknout na transakci, kterou si pamatuji? Nebo se zeptej na chatu.


Potřebuji také pomoc s MYDATES! Kontaktoval jsem Grotobook a MyDates, ale řekli, že to nejsou oni a je to fronta

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 měsíci

Ne, dal jsem kasinu možnost vrátit mi vklady zpět. Když jsem požádal o uzavření účtu a oni moji žádost ignorovali a umožnili mi vložit 1400 £ za méně než 12 hodin, hrál jsem 24 hodin v kuse, dokud jsem v těchto 24 hodinách neusnul a 700 GBP z celkových mrtvých zatočení, hraji vždy pouze 1 hru na jakékoli stránce big bass splash, takže jsem velmi dobře informován o tom, jak se hra hraje. Hrál jsem za 1,05 € za roztočení, když jsem řekl 700 € mrtvých zatočení, takže jsem věděl, že se něco děje, protože jsem měl určitě dostat bonus, protože bonus navíc byl zapnutý

Vyšel jsem ze hry jen proto, abych zjistil, že nejsem ani přihlášen. Když jsem se přihlásil zpět, vřelo to, že výhry byly tak nízké, že v bonusovém kole byly 0,70 2,40 a 8,90 9,20. Když jsem zjistil, že nemají licenci a banka označila tyto podivné transakce a nikdy mi neuzavřeli účet poté, co jsem jim napsal e-mail. Měl jsem vážné zdravotní problémy a trpěl jsem. Duševní zdraví a rovnou mi zavřít účet a oni to neudělali. Nelegálně se dopouštějí porušení licence a já chci své vklady zpět tak, jak je vzali. Peníze podvodnými aktivitami, protože jsem měl blokovaný účet, po několika pokusech ignorovali mé četné e-maily. Dokonce jsem propojil e-maily se zákaznickým servisem obchodníků, které jsem našel, a ani oni nikdy neodpověděli. Takže 5hey měli šanci situaci napravit. Tak to jsou teď všichni.

Automaticky přeloženo:
Joddd
před 2 měsíci

Naprosto chápu vaše rozhořčení. Zdá se, že Santander nyní zpracoval vaši žádost o zpětné zúčtování, takže vše by mělo jít hladce, jen musíte být trpěliví. Nemyslím si, že budete mít nějaké problémy, ale pokud by se něco objevilo, obraťte se na svého praktického lékaře se stránkou duševního zdraví, takže je to v záznamech, takže pokud dojde k nějakému potlačení, můžete si stěžovat službě finančního ombudsmana, která donutí Santander, aby to udělal zpětné zúčtování kvůli vaší zranitelnosti. Máte minimálně tři měsíce na to, abyste podali případné spory o zpětné zúčtování. Musíte být chráněni těmito nepoctivými kasiny a vaše banka vás musí chránit.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 měsíci

Z jakého důvodu si myslíte, že byste měli mít možnost provést zúčtování, pokud je na transakci uvedeno Winzie? Nebo chci říct, proč se vůbec ptáš…



Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Mrtasty93 byl odstraněn
Loohis
před 2 měsíci

To je užitečné vědět, protože jsem nedostal odpověď. Mám přes 15 transakcí z Grotbooks & Mydate

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 měsíci

Už jsem pod týmem duševního zdraví.

Automaticky přeloženo:
Loohis
před 2 měsíci

MYDATES je zpracováván přes cosmo.tech a poté přesměrován přes společnost s názvem cleanpay.

Snad to pomůže

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 měsíci

Mohu se zeptat, na které stránce předpisů Visa a Mastercard najdu tyto informace?

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 2 měsíci
Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 měsíci

Toto je zajímavé čtení, takže to, co z toho mám, jsou všechny herní weby, které jsou registrovány na pobřeží Caracaco Costa Rica atd. Měli byste mít účet obchodníka pro tuto stránku, kromě vkladů hráčů. Nebo to čtu špatně? https://fastoffshore.com/offshore-bank-account-2/gaming-merchant-account/

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před 2 měsíci

To je správné, ale protože se jedná o stinná kasina, která nechtějí odhalit, kdo jsou, neplatí daně a nedodržují předpisy Spojeného království a EU, fungují tak, jak fungují. Jediná věc, ze které se nemohou vykroutit, jsou obrovské pokuty, které jim mohou udělit Visa a Mastercard.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 měsíci

Děkuji mnohokrát, je to velmi zajímavé!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Momentálně nemáme žádné aktualizace.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Kdo byla tato kasina, která vás požádala o stažení tohoto vlákna?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Existuje způsob, jak pokračovat s některými transakcemi na Revolutu, které byly odmítnuty kvůli počátečnímu výběru špatné možnosti, jako je podvod?

Odmítají napadnout část o splacení, přestože jde o úplně stejnou společnost, se kterou prováděli ostatní transakce.


Jen říkají to samé, že jejich rozhodnutí je konečné a že to není výsledek, který jsem očekával.


Několikrát jsem jim vysvětloval, že jsem neobdržel žádné zboží a podle Visa mám právo na námitku, ale odmítají.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Musíte jim vysvětlit, že zpočátku došlo k nějakému zmatku. Podejte formální stížnost a požádejte je o proces eskalace. Ve Spojeném království máme finančního ombudsmana, nevíme, co mají ve zbytku Evropy. Tyto drobné problémy obvykle vyřeší formální stížnost bance.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dnes jsem dlouze mluvil se svým přítelem, který pracuje pro federální vládu v Kanadě. Pokud tato kasina nevrátí peníze nebo se nevypořádají, je k dispozici mnoho možností. Počkáme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
1...152 153 154...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu