Všechny mé transakce byly přes transferop (PayOp) s Monzo a jedna s fomiline (quickbit) - pak několik dalších opět s PayOp na mém HSBC a poté další na mou debetní kartu s goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / platební brána / hudební reverb / faramp
v podstatě všechno, co jsem měl - nebo neměl 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Kontaktujte mě:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
Paymentz řekli, že transakci nemohou najít, a protože jsem odmítl poskytnout konkrétní podrobnosti o transakcích, tj. částku a data, nemohou provést hlubší vyhledávání.
A to i přesto, že posílám částku transakce a datum s podrobným popisem. Máte někdo podobnou zkušenost
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Ahoj, uložil si tvůj e-mail, takže ho můžeš smazat, pokud chceš, xx
Hey saved your email so you can delete this if you like, xx
Jsem v podobné situaci. Hodně z mých bylo TransferOp s Monzo.
Jsou to okamžité bankovní převody s otevřeným bankovnictvím, že?
Nejsem si jistý, jestli s nimi můžeme něco udělat.
I'm in a similar situation. A lot of mine were TransferOp with Monzo.
They're open banking powered instant bank transfers aren't they?
I'm not sure if there's anything we can do in relation to them.
Yeh PayOp by se po týdnech stěžování jim a kanadským úřadům atd. nezměnil, i když porušují tolik svých vlastních podmínek
3. REGISTRACE ÚČTU
Je přísně zakázáno provádět platby nebo přijímat platby od osob nebo subjektů nabízejících nelegální hazardní hry, včetně (ale nejen) nelegálního sportovního sázení, kasinových her a pokerových her. Společnost může kdykoli pozastavit nebo zrušit Účet Obchodníka nebo odmítnout provedení či zrušení transakce, pokud se domnívá, že Obchodník přímo či nepřímo používá nebo použil svůj Účet pro nezákonné hazardní transakce nebo v souvislosti s nimi. Tento seznam není vyčerpávající a je odpovědností obchodníka zajistit, aby nevyužíval služeb společnosti pro transakce, které mohou být v jurisdikci obchodníka považovány za nezákonné.
15. ZÁRUKY A PROHLÁŠENÍ
Obchodník společnosti PayOp zaručuje, že produkty/služby, které nabízí, budou v souladu s místní a mezinárodní jurisdikcí
Obchodník zaručuje a prohlašuje, že má všechna oprávnění a/nebo příslušné licence požadované pro plnění této smlouvy a pro nabízení svých produktů/služeb koncovým uživatelům.
8. PODVODNÁ ČINNOST
Payop je oprávněn informováním Obchodníka jednostranně zrušit jakoukoli podezřelou nebo podvodnou Transakci. V takových případech, kdy to vyžaduje zákon, může Payop nahlásit podvodnou transakci příslušným orgánům a/nebo transakci zrušit.
Yeh PayOp wouldn’t shift after weeks of complaining to them and Canadian authorities etc. even though they break so many of their own terms and conditions
3. ACCOUNT REGISTRATION
It is strictly forbidden to make payments to or receive payments from persons or entities offering illegal gambling services, including (but not limited to) illegal sports betting, casino games and poker games. The company may suspend or terminate the Merchant’s Account at any time or refuse to execute or reverse a transaction if it believes that the Merchant directly or indirectly uses or have used his Account for or in connection with illegal gambling transactions. This list is not exhaustive and it is the Merchant’s responsibility to ensure that s/he does not use the company’s services for transactions that may be considered illegal in the Merchant’s jurisdiction.
15. WARRANTIES AND REPRESENTATIONS
The Merchant Guarantees to PayOp that the products/services offered by it shall be in compliance with the local and international jurisdiction
The Merchant warrants and represents that it has all authorizations and/or applicable licenses required for performance of this Agreement and for offering their products/services to End-Users.
8. FRAUDULENT ACTIVITY
Payop is entitled by informing the Merchant to unilaterally annul any suspicious or fraudulent Transaction. In such cases, where law required, Payop may report a fraudulent Transaction to the competent authorities and/or cancel the transaction.
E-mail od Grottobook:
Dobrý den.
Je nám líto, že máte nějaké potíže s naší společností.
Uveďte prosím email, který byl použit při registraci na našem webu
místo. To je nezbytné pro vaši identifikaci jako vlastníka účtu a
abyste se ujistili, že jste to byli vy, kdo provedl transakce ze zmíněné karty.
Za účelem dodržování zásad ochrany osobních údajů a pravidel GDPR na to nemáme právo
sdělovat třetím stranám jakékoli informace související s platebními údaji popř
platby na našich stránkách.
Email from Grottobook:
Good day.
We are sad to hear that you have some troubles with our company.
Please specify the email, which was used during registration on our
site. This is necessary to identify you as the owner of the account and
to make sure that it was you who made transactions from the mentioned card.
In order to follow the privacy policy and GDPR rules we have no right to
disclose to third parties any information related to payment data or
payments on our site.
Zjistil jsem, že místo nahlašování bankovních/kreditních karet jako podvodu stačí být otevřený a upřímný a nahlásit je jako podvod.
Držíme palce, aby to fungovalo.
@MaterialGirl, mohla bys sdílet odkaz, kde jsi našla ty podmínky?
I've found instead of reporting to bank/credit cards as fraud, just be open and honest and report them as a scam.
Fingers crossed this works.
@MaterialGirl, could you share a link to where you've found those T&Cs?
Příteli mi peníze nevrátí. Řeknou, že jste si zakoupili knihy, a když požádáte o účtenky, zmizí. Proto jsem jim znovu poslal e-mail s vědomím, že mi neodpoví, a pak mohu požádat o zpětné zúčtování
They won't refund my friend. They will say you purchased books and when you ask for receipts they will disappear. That's why I've emailed them again knowing they won't reply to me then I can file for a chargeback
Řekl jsem bance, že jsem podvodník, a oni jen řekli, že mohou pro své platby používat jiná jména, i když jsem poukázal na to, že chybně zakódovali, pak řekl, že jsem to udělal dříve, takže bych se měl poučit z těchto typů stránek 🙄
Pak mě požádal, abych šel do pobočky na kontroly
https://payop.com/en/terms-and-conditions
I said this to the bank about being a scam and they just said they can use other names for their payments even tho I pointed out they were miscoding, then said I’ve done it before so should have learnt my lesson with these types of sites 🙄
Then asked me to go into a branch for checks
https://payop.com/en/terms-and-conditions
Dobrý den, mohu vám představit dříve zveřejněnou "nabídku" od vašeho nového přítele? Chci jen, abyste měli komplexní informace:
Děkuji za zvážení. O takových nabídkách si myslím své.
Hello there, may I present you previously posted "offer" from your new friend? I just want you to have complex information:
Thanks for considering. I have my own thoughts about such offers.
Oceňuji váš velmi užitečný tip! Doporučil jsem přidat "přejít na stránku č." možnost nebo něco podobného tomuto vláknu, aby bylo procházení mnohem jednodušší. Bylo hrozné vypisovat zpět. 😀
I appreciate your very helpful tip! I recommended adding a "go to page no." option or something similar to this thread to make browsing much easier. It was horrible to list back. 😀
Omlouvám se za dlouhý příspěvek! Toto vlákno už nějakou dobu napjatě sleduji. Ulevilo se mi, když jsem viděl, že nejsem jediný, kdo se potýká s tímto problémem. Dalo mi to naději, že dostanu nějaké peníze zpět...Hodně jsem hazardoval. Uvědomil jsem si však, že ačkoli naše tvrzení o porušování mcc, podvodech a nadcházejících blocích hazardu jsou všechna správná a oprávněná...těmto společnostem je to jedno...protože se bohužel od úřadů vrátí jen málo. Banky to nezajímá, finanční regulátory to nezajímá, ve velkém schématu věcí si prostě nemyslím, že je to pro ně dost velký problém, o který by se měli starat, zvlášť když jsme jim zdánlivě ochotně poslali naše peníze! Nesnažím se být negativní a možná se vám bude líbit, že sem tam dostanu pár kilo zpět, jediné, co říkám, je, že pokud jste právě dorazili na toto vlákno, nečekejte, že vám tito podvodníci dají vaše peníze zpět!
Budu si dál posílat e-maily každý den a být z toho absolutní prdel? Ano. Doufám, že jednoho dne se tito šmejdi doplazí, odkud přišli? Ano. Očekávám vrácení peněz? Ne.
V této souvislosti kdokoli, kdo měl nějaké jednání s 'Maxem' v Canapay...požádal o vstup do bulharského registru poskytovatelů virtuálních aktiv, takže pokud byste chtěli poslat e-mail Hanfovi ( potrosaci@hanfa.hr ) a řekněte jim o službě, kterou pro kasina poskytují, a o jejich nedostatečném vyřizování stížností, které lze zaznamenat proti jejich žádosti.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Člen Katze1337 napsal toto před nebo tak měsícem:
„Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.
Náklady:
Jednorázový poplatek za poradenství
Procentní příspěvek v závislosti na částce ve sporu, až 35 %
Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.
richter-eddy[at]web.de
Jsou vyžadovány následující dokumenty:
Vklady a výběry v kasinu
Výpisy z bankovního účtu / karty
Plná moc
Prohlášení o přidělení procentuální účasti"
Varovali jsme ho proto před používáním tohoto fóra pro komerční účely. To je vše, co jsem chtěl, abyste věděli.
The member Katze1337 posted this a month or so ago:
"I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation"
We thus cautioned him against using this forum for commercial purposes. That is all I wanted you to know.
Zdravím vás, členko. To bylo další porušení pravidel.
Nicméně jsem vás pozoroval a doufám, že to bylo jen další nedorozumění. Naposled však poslouchejte toto: klienti lovu nejsou na tomto fóru vítáni. Doporučuji postupovat s maximální opatrností. Nechceme nikoho vystavit nebezpečí, takže pokud to uděláte, můžeme váš účet zablokovat.
Prosím, pomozte mi udržet vás zde; Nerad bych tě viděl zakazovat.
Greetings, member. This was yet another rule violation.
However, I have observed you, and I hope it was just another misunderstanding. For the last time, though, hear this: hunting clients are not welcome on this forum. I advise you to proceed with extreme caution. We do not want to put anyone in danger, so if you do that, we might ban your account.
Please assist me in keeping you here; I would hate to see you banned.
Dobrý den Radko,
Pokud se nepletu, mohl byste ukončit spolupráci s poskytovateli, kteří transakce falšují. To znamená, že kasina již nemají platformu a již nemohou inzerovat své nelegální nabídky, nebo se mýlím? Všechna zde uvedená kasina z Curacaa, Antillephone a co upravují své platby kartou. Z mého pohledu tyto podvodníky podporujete 😉
Teoreticky byste mohli podporovat nebo odkázat hráče, kteří ztratili více než 10k poskytovatelům!
Hello Radka,
If I'm not mistaken, you could end your cooperation with the providers who falsify the transactions. This means that the casinos no longer have a platform and can no longer advertise their illegal offers, or am I wrong? All the casinos listed here from Curacao, Antillephone and co modify their card payments. From my point of view, you are supporting these fraudsters 😉
Theoretically, you could support or refer players who have lost more than 10k to the providers!
Hallo Radka,
wenn mich nicht alles täuscht, dann könntet Ihr ja die Kooperation mit den Anbietern beenden, die die Transaktionen fälschen. Somit haben die Kasinos keine Plattform mehr und könnten ihre illegalen Angebote nicht mehr bewerben, oder sehe ich es falsch? Alle hier gelisteten Kasinos aus Curacao, Antillephone und co modifizieren ihre Kartenzahlungen. Aus meiner Sich fördert Ihr diese Betrüger 😉
Ihr könntet ja theoretisch die Spieler unterstützen, die mehr als 10k an die Anbieter verloren haben, bzw. vermitteln!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.