Banky chtějí od obchodníků výpis ze všech transakcí a důkazy o interakcích atd. Není možné dokázat, protože tito obchodníci ignorují moje e-maily. Dotyčné kasino využívající falešné obchodníky nereaguje. Jen nevím co mám dělat 😔
The banks want recipt from all the transactions from merchants and proof of interactions ect. It's impossible to prove as these merchants are ignoring my emails. The casino in question using the fake merchants are not responding. I just don't know what to do 😔
Proč nepošlete e-mail kasinu s žádostí o znovuotevření vašeho účtu, pak můžete získat transakce. Pokud nebudou vědět, že se pokoušíte o zúčtování, umožní vám znovu otevřít
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
Stěžoval si někdo na hraní Curacao? Trvalo jim téměř měsíc, než dospěli k rozhodnutí, že stojí na straně kasina. Kasino mimochodem ani neposlalo jednu zprávu ve vlákně a kasino nedodrželo své T&C, o kterých jsem ukázal, ale zdá se, že kasino Ninewin si Curacao z nějakého důvodu cení. Také Ninewin má tolik falešných recenzí. Nahlásil jsem je trustpilotovi. Téměř každá 5hvězdičková recenze je riskantní. Vždy zanechali pouze jednu recenzi a je to pro Ninewin a někdy recenze ani nedává smysl. Viděl jsem jednu, která říkala, skvělá služba přijde znovu?
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Proč nepošlete e-mail kasinu s žádostí o znovuotevření vašeho účtu, pak můžete získat transakce. Pokud nebudou vědět, že se pokoušíte o zúčtování, umožní vám znovu otevřít
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
Jakmile je účet kasina uzavřen, je bezpečný jako kočička jeptišky, zůstane uzavřený.
Once the casino account is closed, it is as secure as a nun's pussy, it will stay closed.
Wenn das Casino-Konto einmal zu ist, ist so gesichert wie die Muschi einer Nonne, es bleibt zu.
Dostal jsem odpověď z grotbooků. Smh ten e-mail. Odeslal jsem jasně, že na mém bankovním účtu dochází k podvodné činnosti v důsledku chybného kódování obchodníků a jejich obchodníků a používá se mydate plus další. Buď jsou spoluviníky, zdá se, že 1 osoba je spojena s několika společnostmi, nebo jsou úplně lhostejní.??? Ať tak či onak, proč Odkaz na nelegální web s hazardními hrami. Když jsem se připojil k SMH, v podstatě požádali o můj registrační e-mail a řekli, že GDPR je soukromé, což je nesmysl, takže jsem jim to připomněl. Pokud podám žádost o GDPR, musíte uvést jeho zákon. Vědí, že jsem nic nekoupil. V e-mailu jsem také uvedl, že vím, že je to 1 osoba registrovaná za těmito společnostmi, které provádějí tyto transakce, ale použila mírně změněná křestní jména. DO B zůstává stejný SMH
Právě jsem odpověděl, tak uvidíme, co bude dál
I have had a response from grotbooks. Smh the email. I sent was clear stipulating fraudulent activity on my bank account due to miscoding of merchants and their merchants and mydate plus others are being used. Either they are complicit at it seems 1 person is linked to a couple of the companies or they are totally oblivious.??? Either way why The link to a illegal gambiling site. They have basically asked for my registration email when I joined up SMH and said the GDPR is private which is bull so I have reminded them. If I put in a request for a GDPR then you must provide its the law. They know I haven't bought anything. I also mentioned in the email that I know that it's 1 person registered behind these companies making these transactions but has used slightly changed first names. D. O. B remains the same SMH
I have just responded so let's see what's next
Hodně štěstí. Přestali odpovídat, jakmile jsem požádal o údajné informace o objednávce poté, co ověřili moje ID. Ve svých zásadách mají zásady pro vrácení peněz do 7 dnů, pokud knihy nebyly přečteny z více než 10 %. E-mailem jsem požádal o vrácení peněz do 7 dnů, a protože jsem nedostal žádné knihy, zjevně jsem je nečetl. Ani na to neodpověděli. Pokud potvrdí, že mají objednávku pod mou kartou, a můj e-mail s žádostí o vrácení peněz bude ignorován, může to být důvodem ke zpětnému zúčtování? Stále čekám, až mi zavolá moje banka a uvidím, jaké budou další kroky
Best of luck. They stopped replying once I asked for the supposed order information after they verified my ID. In their policy, they have a refund policy within 7 days as long as the books haven’t been read more than 10%. I emailed asking for a refund within the 7 days and as I haven’t gotten any books, I obviously haven’t read them. They haven’t replied to that either. Surely with them confirming they have an order under my card, and my email requesting a refund being ignored, this can be grounds for a chargeback? I’m still waiting for my bank to call me to see what the next steps will be
Nevrací ninewin peníze? Řekli mi, že mi vrátí peníze, a Trustpilot říká totéž
Do ninewin not do refunds? They told me they will refund me and Trustpilot says the same
Nevrátili mi peníze. Přinutili mě to vzít do CEG, která mou stížnost zamítla. Viděl jsem, že některým lidem vracejí peníze, když uděláte velký povyk, ale říkají, že za to můžu já, takže si myslím, že je to jen to, koho si vyberou a vyberou.
They haven’t refunded me. They made me take it to CEG who rejected my complaint. I have seen they do refund some people, if you kick up a big fuss, but they’re saying I’m to blame, so I guess it’s just who they pick and choose..
Kdy řekli, že vám vrátí peníze? Prostě ignorují všechny mé e-maily, které jsem udělal za měsíc lol
When did they say they will refund you? They just ignore all my emails have done for month lol
Jak jste schopni získat peníze, které kasino, licence a banka odmítly
How are you able to retrieve money that the casino, licensing and bank has rejected
Našel jsem tento web : Tam můžete nahlásit nelegální poskytovatele kreditních karet, možná to pak někdy přestane.
I found this website : There you can report the illegal providers of credit cards, maybe then it will stop at some point.
Ich habe diese Webseite gefunden: Da könnt Ihr die illegalen Anbieter melden von der Kreditkarte, vielleicht hört es dann irgendwann mal auf.
Santander mi poslal dopis, ve kterém chce doklad o koupi, účtenku, kontakt s těmito obchodníky atd. Momentálně jsem v kontaktu s grotobook a mydate, ale ostatní je tak těžké najít, že o těchto obchodníkech nejsou prakticky žádné informace, je to jako hledat jehlu. kupka sena Theplatinum nereaguje. Jak mohu poskytnout tyto informace, když jsem nic neobdržel ani neobjednal 🤔😔
Santander have sent me a letter wanting proof of purchase, receipt, contact with these merchants ect I am currently in contact with grotobook and mydate but the others are so hard to find there is virtually no information regarding these merchant it's like looking for a needle in a haystack Theplatinum is not responding. How can I provide this information when I haven't recived or ordered anything 🤔😔
Nemůže vám pomoci, jen se vás snaží podvést jiným způsobem.
Pravděpodobně něco jako, nebo ano, mohu vám pomoci, ale musím za to utratit XXX EUR, pošlete mi to prosím.
Nemůže nic dělat. Tak ho prostě ignoruj.
He can't help you, he is just trying to scam you in another way.
Probably something like, or yes, I can help you, but, I have to spend €XXX on it, please send it to me.
There is nothing he can do. So just ignore him.
Stěžoval si někdo na hraní Curacao? Trvalo jim téměř měsíc, než dospěli k rozhodnutí, že stojí na straně kasina. Kasino mimochodem ani neposlalo jednu zprávu ve vlákně a kasino nedodrželo své T&C, o kterých jsem ukázal, ale zdá se, že kasino Ninewin si Curacao z nějakého důvodu cení. Také Ninewin má tolik falešných recenzí. Nahlásil jsem je trustpilotovi. Téměř každá 5hvězdičková recenze je riskantní. Vždy zanechali pouze jednu recenzi a je to pro Ninewin a někdy recenze ani nedává smysl. Viděl jsem jednu, která říkala, skvělá služba přijde znovu?
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Curacao, Estonsko, MGA nebo jakákoli jiná nenárodní licence není skutečnou licencí.
Jsou jen řízeny zkorumpovanými vládami. Existuje 0 ochrana nebo bezpečnost.
Ztrácíš čas.
Curacao, Estonia, MGA, or any other non national license is not a real license.
They are just run by corrupt governments. There is 0 protection or safety.
You're wasting your time.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.