Nejsem si jistý nesouladem atd.
Myslím, že nyní je nejlepší cestou vpřed možnost zpětného zúčtování. Přečtěte si smluvní podmínky Visa a Mastercard nad rámec pravidel a předpisů pro zpětné zúčtování týkající se kódů obchodníků. Zdá se, že některé banky se zdráhají provést zpětné zúčtování jednoduše kvůli nedostatečnému pochopení tohoto tématu, což je ironické, ale pochopitelné.
Stačí si to zjednodušit, služby neobdrželi a je na nich, aby dokázali, že vám službu poskytli. Pokud se odváží napadnout zpětné zúčtování, můžete je zasáhnout podle pokynů Visa a Mastercard, jako je 12.7 Nesprávné kódy. Což má pokutu 25 000 GBP za transakci s nesprávným kódem.
Následovat bude stát na místě, že žádné přijaté služby, a vy vyhrajete.
Nikdy to nedospěje do bodu, kdy půjdou k arbitráži, protože budou fu@ed .
Not sure about discord etc.
I think going through the chargeback option is the best way forward now. Reading through the Visa and Mastercard terms and conditions on top of the chargeback rules and regulations regarding merchant codes. It appears that certain banks are reluctant to follow through the chargeback simply because of a lack of understanding around the subject, which is ironic but understandable.
You just need to simplify it, services not received and its for them to prove that they provided a service to you. If they so much as dare to challenge the chargeback you can then hit them with the Visa and Mastercard guidelines such as 12.7 Incorrect Codes. Which has a penalty of £25,000 per transaction with an incorrect code.
Followed by standing your ground as to no services received and you will win.
It will never get to a point where they go to arbitration because they will be fu@ed.
Automaticky přeloženo: