FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 107)

před rokem od kirekin
|
468808 zobrazení 4889 odpovědí |
|
1...106 107 108...247
Přidat příspěvek
Westernbrother
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, na které stránce předpisů Visa a Mastercard najdu tyto informace?

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 4 měsíci
Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 4 měsíci

Toto je zajímavé čtení, takže to, co z toho mám, jsou všechny herní weby, které jsou registrovány na pobřeží Caracaco Costa Rica atd. Měli byste mít účet obchodníka pro tuto stránku, kromě vkladů hráčů. Nebo to čtu špatně? https://fastoffshore.com/offshore-bank-account-2/gaming-merchant-account/

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před 4 měsíci

To je správné, ale protože se jedná o stinná kasina, která nechtějí odhalit, kdo jsou, neplatí daně a nedodržují předpisy Spojeného království a EU, fungují tak, jak fungují. Jediná věc, ze které se nemohou vykroutit, jsou obrovské pokuty, které jim mohou udělit Visa a Mastercard.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 4 měsíci

Děkuji mnohokrát, je to velmi zajímavé!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Momentálně nemáme žádné aktualizace.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Kdo byla tato kasina, která vás požádala o stažení tohoto vlákna?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Existuje způsob, jak pokračovat s některými transakcemi na Revolutu, které byly odmítnuty kvůli počátečnímu výběru špatné možnosti, jako je podvod?

Odmítají napadnout část o splacení, přestože jde o úplně stejnou společnost, se kterou prováděli ostatní transakce.


Jen říkají to samé, že jejich rozhodnutí je konečné a že to není výsledek, který jsem očekával.


Několikrát jsem jim vysvětloval, že jsem neobdržel žádné zboží a podle Visa mám právo na námitku, ale odmítají.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 4 měsíci

Musíte jim vysvětlit, že zpočátku došlo k nějakému zmatku. Podejte formální stížnost a požádejte je o proces eskalace. Ve Spojeném království máme finančního ombudsmana, nevíme, co mají ve zbytku Evropy. Tyto drobné problémy obvykle vyřeší formální stížnost bance.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes jsem dlouze mluvil se svým přítelem, který pracuje pro federální vládu v Kanadě. Pokud tato kasina nevrátí peníze nebo se nevypořádají, je k dispozici mnoho možností. Počkáme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 4 měsíci

Několikrát jsem se jim to snažil vysvětlit, vyplnil reklamační formulář a po pár dnech jsem dostal e-mail od člověka z Revolutu, s některými transakcemi pokračovali.


Ale zbytek transakcí ignorovali a pak napsal v e-mailu, že by mě podpora v aplikaci měla kontaktovat ohledně těchto několika transakcí, které zbývají, pak mi okamžitě velmi rychle dají stejnou odpověď "naše rozhodnutí je konečné, nemůžeme sporte se o ně bez ohledu na to, jak moc bychom vám chtěli pomoci" a podobné nesmysly.


Ukázal jsem také kopii své policejní zprávy se všemi transakcemi a úřady, které jsem ohledně těchto společností kontaktoval.


Možná to budu muset dotáhnout dál a odvolat se 🙂

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 4 měsíci

Jo, myslím, že jsem s Revolutem neměl žádné osobní styky, možná do toho může skočit někdo jiný a vrhnout trochu světla.

Zítra bude zajímavý den na podání spousty dalších zpětných zúčtování s takovými společnostmi jako Goldenbet / Santeda International, pokud to nechtějí vrátit / urovnat. Mám seznam více než 30 obchodníků a zpracovatelů plateb spojených s různými jinými velkými jmény.

Očekávám vrácení peněz od Payop poté, co jsem se s nimi vrátil a vpřed a ukázal odkaz z kasina na náhodné obchodníky a ID transakce pro payop, řekli, že id musí podepsat NDA, ale zítra bude aktualizován, pokud jde o výsledek.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 4 měsíci

Máte kontakt na Santeda? Mám mnoho transakcí s Mystake a je součástí stejné skupiny.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 4 měsíci

Chápu!


Bude vzrušující to sledovat

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 4 měsíci

Spojte se s kanadskými úřady a získejte referenční číslo, vysvětlete co nejpodrobněji odkaz na payop a jak porušují předpisy AML financující tato kasina třetích stran prostřednictvím offshore účtů atd. a přepošlete jim totéž, jakýkoli odpor ze strany payop budete musíte jim znovu poslat e-mail a CC každé jednotlivé federální a místní orgány, které najdete online, včetně všech místních a národních zpráv / novinářských e-mailů, které najdete. Nakonec se budou chtít usadit.

payop je na radaru kanadských federálních donucovacích orgánů.

https://www.casino.org/news/black-market-gambling-sites-fertile-ground-for-money-laundering-intelligence-agency-warns/

Upravil Romi před 4 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 4 měsíci

Měli jste na kartě hazardní blok a také kasino provedlo ověření účtu nebo kontrolu dostupnosti? Kde jste zablokovali všechna kasina, než jste se připojili. Pokud ano, pak nevím, jak to platí tam, ale pokud jste registrováni na gamestopu a kasino vám umožňuje připojit se, jsou právně odpovědní, protože nepomohli k problému. Hazardní hráč. Pokud to dokážete, vraťte se do kasina s důkazem a kontaktujte místo, které vám zablokovalo hraní na všech švédských stránkách

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kdo byla tato kasina, která vás požádala o stažení tohoto vlákna?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je nám líto, ale zatím nemohu tyto informace poskytnout.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Proč ne?

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 4 měsíci

Pravděpodobně proto, že jsou placeni za jejich propagaci!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Revolut sám je hluboce zapojen. Podle toho nemůžete od Revolutu očekávat žádnou pomoc, protože by mohli vzít peníze svým vlastním firemním zákazníkům. Transparentní postup pak není možný, protože peníze firemních zákazníků jsou hlídány spíše než peníze normálních zákazníků. I se stížností na policii a stížností k papeži nic zpětně nerezervují, všechen ztracený čas.



Automaticky přeloženo:
1...106 107 108...247
Jít na stránkuz 247 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky