před 4 dny
0
Zkoušeli jste u své banky zpochybnit transakci?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
lol, tak jsem si stěžoval na CEG a oni se postavili na stranu kasina. Jaký vtip, doslova mi ukradli peníze. To je to, co napsali, ani mi to nedává smysl, jen to zní jako hromada žvástů.
Provozovatel dle názoru CEG postupoval v souladu s veřejnými informacemi na svých webových stránkách, na které se Provozovatel odvolával, a rovněž poskytl podpůrná prohlášení.
Hráč založil svůj nárok na (údajném) porušení normy (protizákonné jednání). I kdyby tomu tak bylo, což CEG nebyla schopna prokázat, relativní aspekt protiprávnosti znamená, že norma, kterou pachatel porušil, musela být kodifikována, aby byl chráněn zájem, který byl poškozen. Norma, na které hráč založil své tvrzení, však v tomto konkrétním případě neprojde testem relativity. Ať už je údajné porušení normy v důsledku nesplnění testu relativity cokoli, platí, že provozovatel jednal v souladu s pravidly a předpisy týkajícími se záležitostí týkajících se hráče.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Dostal jsem odpověď z banky nyní po téměř 60 dnech. Nezačínají se stížností. Sám jsem podle nich platby schválil. Takže nemůžeme nic dělat. Banky jsou k těmto prasatům zády. Takže jsem teď váš účet v té bance uzavřel. Mohou táhnout
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Jsou to ale opravdu podvody? Chápu, že je špatné kódovat a mnoho kasin to dělá a odmítají výběry atd., ale santeda jsou ověřeni a výběry vyplácejí ve stejný den.
hráli jste tam, prohráli jste a teď chcete peníze zpět. Věděli jste o riziku při vkladu. Tohle se mi nezdá. Pokud byste vyhráli, nemuseli byste si stěžovat na špatné kódování
Are they scamming though really? I understand it’s wrong to miscode and many casinos do this and refuse withdrawals etc but santeda are verified and pay withdrawals out same day.
you played there, lost and now want the money back. You knew of the risk when depositing. Doesn’t seem right this. If you won you wouldn’t be complaining about miscoding
Přesně stejnou odpověď jsem dostal.
Exactly the same answer I got.
Exakt samma svar som jag fick alltså.
Ahoj,
V některých zemích je falšování skutečného důvodu transakce odkazem na falešné kódování trestné.
Hráč si většinou ničeho nevšimne, protože se to děje na pozadí. Moje banka kartu třikrát zablokovala a požadovala vysvětlení kvůli transakcím s pochybnými společnostmi po celém kontinentu. Hráč je vtažen do bažiny praní špinavých peněz, přestože chtěl utrácet peníze pouze za online hazardní hry. Kromě toho toto zpracování plateb otevírá dveře k praní špinavých peněz a může dojít k praní nelegálních finančních prostředků.
Hello,
It is a criminal offense in some countries to falsify the true reason for the transaction by referring to false coding.
The player usually doesn't notice anything because it happens in the background. My bank has blocked the card three times and demanded an explanation because of transactions with dubious companies across the continent. The player is drawn into the money laundering quagmire, even though he only wanted to spend money on online gambling. Furthermore, this payment processing opens the door to money laundering and illegal funds can be laundered.
Hallo,
es ist in einigen Ländern eine Straftat den wahren Grund der Transaktion zu verfälschen, mit Bezug zu falschen Codierung.
Der Spieler bekommt in der Regel davon nichts mit, weil es im Hintergrund passiert. Meine Bank hat 3x die Karte gesperrt und eine Erklärung verlangt wegen Transaktion zu dubiosen Firmen auf dem ganzen Kontinent. Der Spieler wird da in den Geldwäschesumpf mit reingezogen, obwohl er nur Gelder für Onlineglücksspiele ausgeben wollte. Ferner ist aufgrund dieser Zahlungsabwicklung der Geldwäsche alle Tore geöffnet und man kann illegale Gelder reinwaschen.
Spravedlivý komentář.
Pokud však jednají bez skrupulí (možná ilegálně), pokud jde o chybné kódování, používání procesorů třetích stran a obcházení Gamstop atd., jak můžete věřit, že u jejich her dostanete pořádný prásk? Kde se zastaví jejich ohýbání pravidel?
Co se týče výplat, většinou výplaty ano, i když vám nechají dost času na zrušení výběru a najednou potřebujete ověření karty, kterou jste jednou použili. To vše proto, aby se proces zpomalil, aby měli nepochybně nutkaví hráči čas si myslet, že mohou vyhrát více a vyhodit los. Stejný den? Nesmysl.
Každopádně každý má právo na svůj názor...
Fair comment.
However, if they act unscrupulously (possibly illegally) in regard of miscoding, using 3rd party processors and circumventing Gamstop etc. how can you possibly believe that you'll get a fair crack at the whip when it comes to their games? Where does their bending of the rules stop?
As for payouts, most of the time payouts yes, although they'll leave you enough time to cancel the withdrawal, and all of a sudden need verification of a card you've used once. All to slow the process down to allow the no doubt compulsive gamblers time to think they can win more and blow the lot. Same day? Nonsense.
Anyway everyone's entitled to their opinion...
Pokud se přesto chystáte provést zúčtování, JEDINÁ šance, že peníze dostanete, je lhát bance. Pokud budete upřímní, nedostanete žádné peníze. Nedoporučuji vám však lhát, ale také neztrácejte čas upřímností a snahou získat peníze tímto způsobem. Banka je úplně na hovno. Mastercard a Visa je také jedno. Je tedy pouze na těchto kasinech, aby nadále přijímala peníze. Pamatujte však na jednu věc, švédské banky začaly odmítat peníze, které pocházejí z těchto kasin. Takže hrajete pouze se ztrátou.. peníze můžete pouze posílat, ale ne přijímat
If you're going to do a chargeback anyway, the ONLY chance you'll get money is to LIE to the bank. If you are honest, you won't get any money. However, I do not advise you to lie, but also do not waste time being honest and trying to get money that way. The bank sucks completely. Mastercard and Visa don't care either. So it is only for these casinos to continue accepting money. But remember one thing, the Swedish banks have started denying money that comes from these casinos. So you only play at a loss.. you can only send money but not receive
Om ni ändå ska göra en chargeback så är DEN ENDA chansen att ni får pengar att LJUGA för banken. Är ni ärliga så får ni inga pengar. Jag råder er dock inte till att ljuga men slösa inte heller tid på att va ärliga och försöka få pengar genom den vägen. Banken skiter fullständigt i vilket. Mastercard och Visa bryr sig inte heller. Så det är bara för dessa casino att fortsätta ta emot pengar. Men kom ihåg en sak dom svenska banker a har börjat neka pengar som kommer ifrån dessa casino. Så du spelar bara på förlust.. du får bara skicka pengar men inte ta emot
Vidím to na 100% z obou stran. Byl jsem podveden mnoha jmény v tomto vlákně, ale žádné z kasina santeda (rolletto, goldenbet atd.) mi vždy zaplatili výběr a do 24 hodin.
I can 100% see it from both sides. I have been scammed myself by many names on this thread but none from any santeda casino (rolletto, goldenbet etc) they always paid my withdrawals and within 24 hours.
Můj problém je, že mám peníze na účtu a pozastavili mě a nikdy mi neposlali žádné peníze zpět. I po kontaktování CEG se postavili na stranu kasina, chci jen své peníze zpět nebo alespoň své vklady
My problem is I have money in my account & they suspended me and they never sent me any of my money back. Even after contacting CEG they sided with the casino, I just want my money back or at least my deposits
Abych byl upřímný, ani nevím, jestli některé z těchto kasin je fair play. Když o tom tak přemýšlím, nikdy jsem opravdu neviděl masivní výhry. Umožňují vám také čerpat určitou částku za den/týden
To be honest I don’t even know if any of these casinos are fair play. Coming to think about it, I’ve never really seen massive wins. They only allow you to draw out a certain amount per day/week too
Aha, tak to je úplně jinak. Kdo jsou obchodníci?
Oh that’s completely different then. Who are the merchants?
To mi řekla banka, i když jsem měl na kartě hazardní bloky a bloky mezinárodních plateb na kartě, ale realita je taková, že pokud herní stránka používá chybné kódy a falešné obchodníky, aby potlačila banky, je také odpovědností bank zajistit další zabezpečení v boji proti těmto podvodným taktikám to znamená, že nikdo není v bezpečí
That's what the bank said to me even though I had gambiling blocks on my card and international payment blocks on card, but the reality is if the gaming site is using misscodes and fake merchants to override the banks it's also the banks responsiblility to have extra security in place to counter act these fraudulent tactics it just means no one is safe
WINTERMDSE, ostatní se mi podařilo zúčtovat.
WINTERMDSE, the other ones I’ve managed to chargeback.
Stejně tak, jakmile jsem odeslal údaje o své bankovní kartě a výpisy, přestali odpovídat. Někdo ve vláknu od nich dostal náhradu, takže jsem byl optimistický, že z toho vzejde něco dobrého, ale nic. Teď jsem bezradný
Same, once I sent off my bank card details and statements, they just stopped replying. Someone in the thread got a refund from them so I was optimistic something good would come out of it, but nothing. Now I’m at a loss
Našel jsem Mydates je dota2store.online
Neobtěžují se však odpovídat
I found Mydates is dota2store.online
They don’t bother replying though
Pokud jde o platební politiku kasin, mohu říci:
Vyhrál jsem 20 000 € v kasinu Curacao, které je zde uvedeno a bylo mi vyplaceno do 3 hodin.
Vyhrál 2300 eur v jiném kasinu Curacao a nedostal ani cent kvůli údajnému porušení T&C.
Mám podobné zkušenosti v kasinech s licencemi MGA. Obecně lze říci, že černé ovce jsou všude, a proto je důležité černé ovce zde nahlásit.
Skončil jsem s hazardem, přišel jsem o bankovní účty díky platebním metodám operátorů a chystám se k soudu za praní špinavých peněz...
Jsou to zločinci, porušují zákony po celém světě a hráč je ten, kdo dostane ránu.
Nezapomeňte si zapamatovat následující větu:
Pokud nebudete hrát, nakonec vyhrajete více!
Regarding the casinos’ payment policy, I can say:
I won €20,000 in a Curacao casino listed here and got paid out within 3 hours.
Won 2300 euros in another Curacao casino and didn't receive a cent because of alleged T&C violation.
I've had similar experiences in casinos with MGA licenses. In general, you can say there are black sheep everywhere, which is why it's important to report the black sheep here.
I'm done with gambling, I've lost bank accounts thanks to the operators' payment methods and I'm about to go to court for money laundering...
They are criminals, they break laws all over the world and the player is the one who gets screwed.
Be sure to remember the following sentence:
You win more in the end if you don't play!
Mit Bezug zur Zahlungspolitik der Casinos kann ich Sagen:
Ich habe in einem Curacao Casino welches hier gelistet ist 20000€ gewonnen und ausbezahlt bekommen, innerhalb von 3 Stunden.
In einem anderen Curacao Casino 2300 Euro gewonnen und keinen Cent erhalten wegen angeblich AGB Verstoß.
In Casinos mit MGA Lizenz ähnliches erlebt, pauschal kann man sagen gibt überall schwarze Schafe, deswegen ist es wichtig die schwarzen Schafe hier zu melden.
Ich bin mit dem Glücksspiel durch, habe dank der Zahlungsmethoden der Betreiber Bankkonten verloren und muss demnächst vor Gericht wegen Geldwäsche...
Es sind Verbrecher, sie verletzen Gesetze in aller Welt und der Spieler ist der gefickte.
Bringt euch folgenden Satz unbedingt ins Gedächtnis:
Du gewinnst am Ende mehr wenn Du nicht spielst!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.