FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 112)

před 9 měsíci od kirekin
|
118410 zobrazení 2266 odpovědí |
|
1...111 112 113114
Přidat příspěvek
carsix79
před 3 dny

Dostal jsem dopis od banky na mé APP, že se pokusili přijmout platbu, a zadní strana to zablokovala a kontaktovala je.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Obdrželi jsme vaši stížnost na kartu a poté jsme prověřili, zda za ni máte nárok na náhradu

částky, které jste u nás požadovali. Při vyšetřování vašeho případu jsme to sestavili

informace, které jste uvedli při reklamaci karty a poté je porovnali s technickými

údaje a podmínky, které se vztahují na vaši kartu.

Nákupy, které požadujete, jste provedli sami, ale uvedli jste, že by podle vás měla banka

odmítli provést transakce, protože transakce se týkají herních transakcí.

Podle nařízení o hazardních hrách tam musí poskytovatelé platebních služeb odmítat platební příkazy

se používá a kde byla autorizace provedena pomocí kódu MCC 7995, vše níže

podmínkou, že transakce kartou proběhne u prodejní společnosti, která by měla mít švédskou herní licenci

ale komu chybí. Protože kód MCC 7995 nebyl použit v žádné z transakcí

jak tvrdíte, banka neměla povinnost předmětné transakce odmítnout.

Vy sami jste odpovědní za to, kterým stránkám poskytnete údaje o své kartě a za jejich pročítání

podmínky, které se vztahují na prodejní společnost, se kterou uzavřete smlouvu.

Banka provedla transakce správně v souladu s platebními instrukcemi, které máte

vlevo, odjet.

Neexistuje žádný důvod, abyste banku požadovali obnovení vašeho účtu reklamací

množství. Banka se proto rozhodla reklamaci vaší karty nevyhovět.

V přiloženém informačním listu si můžete přečíst, kam se můžete ve vašem případě obrátit, pokud ano

domnívá se, že rozhodnutí banky je nesprávné.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny


Taky na mě přestali reagovat.


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Chápu, že to asi není nejhezčí, když vám někdo přestane odpovídat, ale chovejte se prosím slušně a podobná slova si nechte pro sebe.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 dny

Vím, kdo to je, ale ty peníze nedostaneš zpět. Dokonce jsem kontaktoval poskytovatele plateb, který tvrdí, že je kontaktoval mým jménem.


mgtechstores.com

thejansel.com


obě e-mailové adresy na webových stránkách jsou falešné

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 dny

Takže banka stojí na jejich straně! Pěkné a vážné. Co ale čekat od banky, která dříve v těchto oblastech prala peníze

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 2 dny

je to to, co vám bylo řečeno nebo to říkáte někomu

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

má někdo co do činění s Gladys Technologies

Automaticky přeloženo:
Jasmo079
před 2 dny

Být upřímný

tyhle znějí šibalsky

Na googlu jsem nenašel nic, co by se jich týkalo

zpětné zúčtování u vaší banky

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Banky obvykle o schématech poskytovatelů platebních služeb nic nevědí.

Je to jen standardní reakce banky, autorizovaná, vlastní chyba. Banka nese odpovědnost, pokud zúčtuje zpět transakce 3DS.

Banka by ale musela splnit svou pečlivou povinnost a transakce podle toho nahlásit Mastercard, aby byli obchodníci zablokováni. Je to téměř dokonalý způsob praní špinavých peněz. Žádná možnost zpětného zúčtování, protože chybí účtenky atd.


Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před 2 dny

Co jste nahlásili bance, když jste úspěšně provedli zpětná zúčtování? Jak dlouho vám trvalo nabití zpět? Zůstal jsem u Revolutu. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 dny

Řekl jsem jim, že vzbuzuji obchodní spor kvůli tomu, že společnost uzavřela můj účet a nevrátila mi peníze. Také jsem jim řekl, že v mé zemi (Spojené království) je nezákonné, aby vám umožnili používat jejich platformu

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před 2 dny

Měli jste peníze na účtu kasina nebo jste je chtěli hrát? Trvala zpětná zúčtování dlouho?

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Moje zúčtování trvala několik týdnů. Méně než měsíc. Neměl jsem na účtu žádné peníze, ale měl jsem tam cashback

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Odvolal jsem se proti rozhodnutí Swedbank (výše) k jejich zákaznickému ombudsmanovi.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Mám kolem £4700 transakcí se Santedou prostřednictvím otevřeného bankovnictví Dnes jsem kontaktoval svou banku a pokusil jsem se vznést spor, ale nic z toho neměli, protože jsem v určitém okamžiku obdržel transakci zpět od Santedy, pokusil jsem se říci, že právě udělal to, aby mě udrželo v angažmá a vložil finanční prostředky, ale tohle neslyšelo, nějaká rada nebo to zní jako ztracený případ? Byl jsem také v kontaktu s finančním ombudsmanem, který dnes vysvětlil situaci, abych zjistil, zda s tím mohou něco udělat

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Hej, zkus to a vyplácej se, zavírej každý e-mail, do kterého jsem jim kopii... file

Automaticky přeloženo:
grantyoung6
před 2 dny

Tbh Zkoušel jsem získat peněžní banku z otevřeného bankovnictví a doslova neexistuje způsob, jak nemůžete získat zpětné zúčtování. Zkoušel jsem kontaktovat poskytovatele plateb, který byl WINTERMDSE za cenu kolem 1800 a oni mě teď prostě ignorují, takže peníze taky nikdy nevrátí. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, když vám Santeda vrátí peníze, nejsem si jistý finančním ombudsmanem, protože jsem touto cestou nešel. Mám pocit, že nyní máte své odmítnutí z banky, můžete je vzdorovitě kontaktovat, abyste zjistili, zda mohou pomoci. Můžete jim zkusit říct, že máte na své kartě blok hazardu, jste zranitelná osoba a společnost použila špatný kód obchodníka, aby blokování hazardu na vaší kartě obešla, id napište plně připravené prohlášení

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před 2 dny

Když jsem mluvil s bankou ve stejné věci, řekli mmmm dobře, není to podvod, protože jste provedli platby, rozumíme vaší situaci, ale nemůžeme vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

existuje způsob, jak přimět Santeda k vrácení peněz?

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 2 dny

Tbh Pochybuji, že některá z těchto pochybných společností vrátí peníze. Chtějí okrást hráče, takže vezmou vše, co dostanou. Jejich klasickou obětí jsou britští hráči, kteří jsou na Gamstop, protože vědí, že lidé se závislostí utratí spoustu peněz

Automaticky přeloženo:
1...111 112 113114
Jít na stránkuz 114 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky