Ahoj Santhu.
Ohledně vašeho případu a důkazů:
Chápu, že byste rádi viděli důkaz z kasina, ale zde je důvod, proč to není možné:
Bohužel ne každý hráč hraje podle pravidel. Někteří hráči se vědomě zapojují do činnosti, která je nejen zakázána smluvními podmínkami, ale je potenciálně nezákonná a spadá pod typické definice podvodu.
Tito hráči před odesláním stížnosti vědí, že porušili pravidla, a jednoduše doufají, že operátor nebude mít dostatek důkazů, aby přesvědčil třetí stranu, že porušili podmínky.
Pokud těmto hráčům ukážeme důkazy z kasina, tak příště budou sofistikovanější a pro kasino bude mnohem těžší je chytit.
Kvůli tomu kasina nebo my nemůžeme sdílet žádné důkazy (stejně jako regulátor)
Váš případ jsme odmítli, protože kasino předložilo dostatečné důkazy o vašich více účtech. Nicméně, protože jste na tom trvali, požádali jsme kasino, aby nám poskytlo hlubší důkazy.
Dejte nám prosím více času a já vám napíšu výsledek.
Hello Santhu.
Regarding your case and the proofs:
I understand that you would like to see proof from the casino, but here is the reason why this is not possible:
Unfortunately, not every player plays by the rules. Some players are knowingly engaging in activity that is not only prohibited by terms and conditions but potentially illegal, falling under the typical definitions of fraud.
These players know before submitting a complaint that they’ve breached the rules and are simply hoping that the operator will not have enough evidence to convince a third party that they have broken terms.
If we show the evidence from the casino to these players, then the next time they will be more sophisticated, and for the casino, it will be much harder to catch them.
Because of that, the casinos or we cannot share any of the evidence (same as the regulator)
We rejected your case because the casino presented sufficient evidence about your multiple accounts. However, because you insisted, we asked the casino to provide us with more profound evidence.
So please give us more time, and I will write you the result.
Automaticky přeloženo: