Fórum Diskuze stížností Nehrajte v sázení 24

Nehrajte v sázení 24

před měsícem santhu
|
399 zobrazení 17 odpovědí
Přidat příspěvek
před měsícem

Hrajte v 24betting pouze proto, abyste přišli o peníze. V případě, že vyhrajete, vytvoří příběh o tom, že máte více účtů a posmívají guru kasina se snímky obrazovky.


Moje prostě rozumná otázka.


- chtěl si nějaký subjekt otevřít více účtů na stejné webové stránce 24betting?.


- žádný hráč na světě vědomě neotvírá více účtů


Vážení, žádám, abyste nepoužili 24betting jako důkaz, pouze si přečtěte zamítnuté stížnosti

Automaticky přeloženo:
santhu před měsícem

Mnoho hráčů si vytváří více účtů, aby získali další bonus bez vkladu nebo další bonusy na vklady pro nové hráče. Ve skutečnosti je to velmi běžné chování, ale ve většině online kasin je zakázáno.


Dívám se na tvůj případ. Osobně jste přiznal, že máte v kasinu více účtů: https://casino.guru/24betting-casino-player-has-been-accused-of-opening

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Daneil,

Přesto vás vyzývám. Nemám více než 2 účty a 1 účet, který jsem otevřel jen kvůli stížnosti na 24 sázení, protože jsem se snažil vybrat.

Prosím, dejte mi vědět, jak mohu dokázat svou pravdu.?

Vy lidé se mnou nesdílíte 24 důkazů o sázení, abyste dokázali, že jsem měl více účtů.

Chcete říci, že lidé jsou otevřeni, aby získali bonus zdarma. Nezískal jsem bonus na můj 1. nebo druhý účet, tak proč si budu otevírat další vícenásobný účet, znamená to jen menší výpis.


Jen já a 24betting víme pravdu.


Ale myslel jsem si, že kasinový guru za mě opravdu dostane spravedlnost



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj týme,


Podle mých znalostí je vyžadováno jedinečné číslo mobilního telefonu, otevřete si 1 účet.

Moje stížnost byla zamítnuta z důvodu 4 duplicitních účtů. Takže musím mít 4 různá mobilní čísla, že?

Ukažte prosím tato 4 mobilní čísla, která jsem použil k vytvoření více účtů. To potvrdí skutečného viníka.



Automaticky přeloženo:
santhu před měsícem

Pokud máte nějaké připomínky nebo doplňující informace týkající se vaší stížnosti, je lepší je napsat přímo do stížnosti. Neviděl jsem důkazy kasina, protože nejsem osobně zapojen do případu.

Na druhou stranu jsem si stoprocentně jistý, že kolegové by to bezdůvodně neodmítli. Problém je v tom, že pokud nám kasino nedovolí ukázat důkazy, můžeme to udělat. Pokud bychom to udělali, je vysoce pravděpodobné, že by nás kasino v budoucnu nespolupracovalo na jiném případu, protože by nám nevěřilo.

Automaticky přeloženo:
Daniel před měsícem

Ahoj Danieli,


Moje reklamace byla zamítnuta a k čemu to je, když reklamuji znovu.

Požádali byste mě o něco důkazu, který by můj případ vylepšil, nebo byste osobně prokázali, že pokud jsem se skutečně dopustil podvodu proti 24bettingu.

Slepě mi řekněte, pokud jste zamítli moji stížnost, aniž byste mi ukázali, jak mohu být tak upřímný

Automaticky přeloženo:
santhu před měsícem

Jak jsem již zmínil. Jsem si jistý, že můj kolega zamítl stížnost na základě důkazů zaslaných kasinem, ale také jsem vysvětlil důvod, proč jsme vám ji nemohli ukázat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Co mohu udělat nejlépe .jakýkoli jiný možný způsob, jak bojovat za spravedlnost??? Prosím navrhni

Automaticky přeloženo:
santhu před měsícem

Normálně bych vám doporučil kontaktovat licenční úřad, ale protože mají licenci v Kostarice, řekl bych, že bude velmi obtížné získat od licenčního úřadu odpověď. Nevzpomínám si na případ, kdy by měl hráč u úřadu nějaký úspěch.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Danieli,


Děkuji za vaši podporu .


Můžete mi prosím poskytnout kontaktní číslo a e-mailovou adresu Kostariky?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený guru kasina,


Jaké jsou požadované důkazy k prokázání toho, že jsem použil jeden účet na stránce 24betting. Dejte mi prosím vědět, pomůže mi to znovu otevřít můj zamítnutý případ.

V současné době jsem viděl 1 otevřený případ v kasinovém guru, je to podobné jako můj případ, který je sporem o 12 tisíc,


Prosím, pomozte znovu otevřít můj zamítnutý případ.

Automaticky přeloženo:
santhu před měsícem

Ahoj Santhu.

Ohledně vašeho případu a důkazů:

Chápu, že byste rádi viděli důkaz z kasina, ale zde je důvod, proč to není možné:

Bohužel ne každý hráč hraje podle pravidel. Někteří hráči se vědomě zapojují do činnosti, která je nejen zakázána smluvními podmínkami, ale je potenciálně nezákonná a spadá pod typické definice podvodu.

Tito hráči před odesláním stížnosti vědí, že porušili pravidla, a jednoduše doufají, že operátor nebude mít dostatek důkazů, aby přesvědčil třetí stranu, že porušili podmínky.

Pokud těmto hráčům ukážeme důkazy z kasina, tak příště budou sofistikovanější a pro kasino bude mnohem těžší je chytit.

Kvůli tomu kasina nebo my nemůžeme sdílet žádné důkazy (stejně jako regulátor)

Váš případ jsme odmítli, protože kasino předložilo dostatečné důkazy o vašich více účtech. Nicméně, protože jste na tom trvali, požádali jsme kasino, aby nám poskytlo hlubší důkazy.

Dejte nám prosím více času a já vám napíšu výsledek.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za vaše slova,

Žádám vás, prosím, dejte mi vědět, jak mohu prokázat, že jsem pro vklad a výběr použil pouze 1 účet a dosud jsem nevyužil žádný bonus na sázkovém webu 24.


Chtěl jsem vědět, jaké důkazy poskytli například moji IP adresu nebo bankovní údaje nebo zařízení, které jsem použil pro 6 účtů atd...

Automaticky přeloženo:
Matej před 3 týdny

Dobrý den Matěji,


Čekám na tvůj závěr.

Doufám, že se od vás dostanu spravedlnosti jménem 24betting.com

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Matěji,


Nějaké aktualizace, prosím, o mém zamítnutém případu?


Pozdravy,

Santhosh

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Matěji,


Pokud vám to nevadí, můžete mi dát vědět, jak dlouho mám čekat na řešení. Prosím, odpovězte na něco, pokud mě ujistíte, že mi zajistíte spravedlnost. Mohu čekat jakkoli dlouho. Odpovězte mi prosím na něco......


plzzzzz

Automaticky přeloženo:
santhu před týdnem

Ahoj Santhu.

Omlouváme se za zpoždění - čekali jsme na důkazy z kasina.

Žádali jsme je o nějaké další důkazy, abychom si byli 100% jisti.

Bohužel jsme zkontrolovali všechny soubory z kasina a zdá se, že korelace mezi vaším účtem a účty ostatních dvou hráčů je velmi významná. V tomto případě věříme, že naše rozhodnutí bylo správné.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Matěji,


Děkuji mnohokrát za odpověď .

Neustále jsem vyhrával na hlavním účtu, takže o použití bonusu nemůže být řeč.

Mám pouze 2 účty

1) Uživatelské jméno 1. účtu je ( zamčený účet)

santhu65124@rediffmail.com

Nepoužil jsem jednotlivé rupie jako bonus. Průběžně vyhrál připojen snímek obrazovky prvního účtu


2) Uživatelské jméno 2. účtu je

santhu65124@gmail.com

Právě jsem otevřel jen stížnost guru, protože stažení se nedělo. Nevložil jsem, nevybral jsem ani nepoužil bonus v jednotlivých rupiích. Tento účet stále není uzamčen, protože na tomto účtu nevybírám jednotlivé rupie


S odkazem na výše 2 body, co je pro mě výhoda při otevírání dalších účtů, abych podváděl 24betting.com.

Pro další referenční přílohu mých 2 účtů.


Prosím, pomozte mi dosáhnout spravedlnosti. filefile

Prosím, dejte mi nějaký jiný důkaz, je potřeba?


Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat