DomůFórumDiskuze stížnostíNárodní sázkové kasino

Národní sázkové kasino (strana 3)

před měsícem od makelios6
|
2 638 zobrazení 54 odpovědí |
|
12 3
před měsícem

Milá Radko

Děkuji za pomoc.

Nechme to jednoduché

Guru kasina by se měl zeptat národní sázky, proč mi uzavřeli účet.

Nic míň nic víc

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Vážený hráč.

Děkujeme za trpělivost.

Bohužel, reklamační proces má svůj řád; zprostředkovatelé tu nejsou jen proto, aby se ptali kasina pokaždé, když se hráč o něčem zajímá.

Nejprve si musíme být jisti, že dokážeme shromáždit důkazy, abychom mohli kasino oslovit. Přesto jsme s vaší spoluprací nebyli schopni projít počáteční fází hodnocení informací.

Nic míň, nic víc. 🙁

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko

Proč si myslíte, že národní sázkové kasino není podvod?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Vážený hráč,

Nenabádám lidi k tomu, aby mimo jiné věřili věcem, které ještě nebyly prokázány.




Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko

Jediné, o co vás žádám, je zeptat se kasina, proč uzavřeli můj účet?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Vážený uživateli, tento postup nefunguje, jak jsem již vysvětlil.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený uživateli, tento postup nefunguje, jak jsem již vysvětlil.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Radko, podívej se prosím na stížnost, kterou jsem vznesl proti tomuto kasinu. Je v revizi

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Ahoj.

Zdá se, že byl schválen. Doufám, že vám nevadí, když přidám odkaz, aby problém viděli i ostatní.

Očekával bych rychlé vyřízení, kdyby kasino uzavřelo účet s aktivním zůstatkem. Proto se domnívám, že podání stížnosti bylo moudrým krokem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko

Jak můžete vidět, existují další stížnosti na národní sázky.

Pokud se také podíváte na recenze pilota National Bet on Trust, pochopíte, že s tímto konkrétním kasinem není něco v pořádku

Chraňte hráče.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Přesně ten samý problém, který vám vysvětluji, mám i já.

Uzavřeli můj účet s aktivním zůstatkem.

Proč se ke mně chováš jinak?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Vážený uživateli,

Recenze TP ani ostatní stížnosti nemají nic společného s vašimi poměry. Už jsem vám řekl, že jsme za tímto bodem.

Vaše současná situace je pouze ve vašich rukou.

Teprve po uzavření jakékoli stížnosti uvidíme, zda v tomto konkrétním případě nebylo „něco v nepořádku".

Vzhledem k tomu, jakým směrem se bude naše konverzace ubírat, do budoucna nevidím smysl reagovat na vaše příspěvky. Prosím, zvažte to.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekni mi, co mám napsat, a já to udělám

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Před čtyřmi dny jsem se tě zeptal na toto:

„Zvažte to z našeho pohledu, prosím:

Existuje velká šance, že vztah existuje, protože váš účet byl uzavřen poté, co jste vsadili na sport.

Za předpokladu, že stížnost bude přijata, je naším prvním cílem naplánovat nejlepší postup pro kontaktování kasina a vyžádání vysvětlení. "Účet byl uzavřen kvůli aktivitám porušujícím naše pravidla sportovních sázek." je to, co kasino může říct. Jak bychom reagovali?

Kromě toho jste potvrdili, že účet byl uzavřen po vaší sportovní sázce. Teď říkáš, že to nemá nic společného.

Mohl bys mi to prosím vysvětlit? "

Pokud nebudete schopni vysvětlit nespravedlnosti mediátorovi, váš případ nebude znovu otevřen. Nejsem přesvědčen, že je to vůbec možné, abych byl upřímný.

Co kdybys zkusil najít stránky specializované na sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko

Jak jsem opakovaně vysvětlil, národní sázkové kasino bezdůvodně uzavřelo můj účet s aktivním zůstatkem 100 eur.

Nekontaktují mě a neustále mění svůj email.

Se sportovním sázením to nemá nic společného. KONEC.

Když vidím, že zastáváte svou původní pozici, jsem nucen oslovit kasino Meister's a odeslat recenzi mého guru kasina, aby pilot důvěřoval.

Děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
makelios6
před měsícem

Je mi líto, že jste si zvolil tuto cestu.

Nebudeme ignorovat všechny naše pečlivě promyšlené postupy jen proto, že jste vychovali Trust Pilot, pokud tomu tak věříte.

V naději, že věc podle popisu problému poznáte, jsem se vám pokusil pomoci. Omlouvám se, že jsem vám nepomohl si to uvědomit. Zdá se, že trváte na používání svého zvláštního komunikačního stylu bez ohledu na mé pokusy o vzájemné porozumění.

Hodně štěstí, jinde. Za takových okolností není moc co říct.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky