Děkujeme za snímek obrazovky.
Ráno jsem tuto situaci probíral se svým týmem a podle našeho nejlepšího porozumění jsme přesvědčeni, že znovuotevření případu, který byl dříve zamítnut kvůli sportovnímu sázení, nebyl nejlepší postup. Domnívám se, že jsem to již zmínil ve své předchozí odpovědi, takže budu konkrétnější:
Stížnost byla zamítnuta, protože se zdálo, že jste uzavřeli sportovní sázku. Poté, co jste to udělali, byl účet uzavřen.
Žádost o znovuotevření mimo jiné říká, že jste vložili 100 € a bez jediné sázky byl váš účet uzavřen a kasino jste nemohli kontaktovat.
Vlastně to zní jako stejná situace popsaná dvěma způsoby – vynecháno bylo pouze sportovní sázení, které by vedlo k zamítnutí žádosti.
Mohl byste prosím potvrdit, zda okolnosti za tímto „novým" uzavřením účtu ve stejném kasinu byly úplně jiné?
V každém případě nás mrzí, že vám bylo poskytnuto nepřesné vysvětlení. Problémem je situace, kterou jsem nastínil, podle našeho názoru se nejedná o žádné „nekonzistentní informace" jakéhokoli druhu.
Počkám na vaši aktualizaci ohledně druhého uzavření účtu, ale chci znovu zdůraznit jednu věc:
Jakékoli události spojené se sportovním sázením a jeho pravidly jsou mimo náš dosah a nebudou akceptovány formou stížnosti.
Thank you for the screenshot.
In the morning, I discussed this situation with my team, and according to the best of our understanding, we are convinced that reopening the case, which was previously rejected due to sports betting, was not the best course of action. I believe I already mentioned that in my previous response, so let me be more concrete:
The complaint was rejected because it seemed you had placed a sports bet. After you did, the account was closed.
The reopening request, among other things, says that you deposited 100€ and without any single bet, your account was closed and you could not contact the casino.
It actually sounds like the same situation described in two ways - only the sports betting, which would have led to the request's rejection, was left out.
Could you please confirm if the circumstances behind this "new" account closure at the same casino were entirely different?
In any case, we are sorry to see you were provided with an inaccurate explanation. The situation I outlined is the problem, not any "inconsistent information" of any kind, in our opinion.
I will wait for your update on the second account closure, but I want to emphasize one thing again:
Any events associated with sports betting and its rules are outside our reach and won't be accepted in the form of complaint.
Automaticky přeloženo: