FórumDiskuze stížnostíNárodní sázkové kasino

Národní sázkové kasino (strana 2)

před 2 týdny od makelios6
|
530 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 dny

Milá Radko

Moje stížnost se netýká sportovního sázení.

Jde o uzavření účtu po vkladu bez jakéhokoli vysvětlení.

Myslím, že jsem velmi přesný.

Vrátil jsem se se stížností, která byla také zamítnuta kvůli nekonzistentním informacím, jak poukázal guru kasina.

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 3 dny

Je mi líto, stále nerozumím, na jakou stížnost máte na mysli. Vadila by vám moje závěrečná otázka?

"Je to možná o nějaké žádosti o znovuotevření?"

Jinými slovy, zkusili jste znovu otevřít svou zamítnutou stížnost na toto kasino? Zdá se, že žádost nebyla schválena. Což vysvětluje, proč tento nejnovější průběh událostí není sledovatelný na vašem účtu Casino Guru – to si můžete ověřit sami.

Jsem také docela přesný, pokud jde o informace o sledování, ale dokud jsme správci, nikoli zprostředkovatelé stížností, nemáme takové vysvětlení k dispozici; proto se vás ptám, protože si stěžujete na něco, co neznám.

Můžete se mi prosím pokusit pomoci pochopit vaše současné obavy?



Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ano požadavek na restart.

Odmítnuto vaším kasinem.

Splňuje všechna kritéria pro otevření stížnosti.

Jde o uzavření účtu a ne o sportovní sázku

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Bohužel jsem nucen napsat negativní recenzi na guru casino on trust pilot

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ano požadavek na restart.

Odmítnuto vaším kasinem.

Splňuje všechna kritéria pro otevření stížnosti.

Jde o uzavření účtu a ne o sportovní sázku

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Už to vidím, děkuji.

Znepokojuje vás žádost o znovuotevření stížnosti, která nemá nic společného se stížností, kterou jste se pokusili znovu otevřít.

Možná je to i ta část, která není zprostředkovateli příliš jasná. Mně to například není moc jasné.

Vzhledem k tomu, že původní stížnost se týkala sportovního sázení a neobsahovala uzavřený účet, nevidím smysl například v jeho opětovném otevírání. Bylo by lepší podat novou stížnost, řekl bych.

V každém případě jsem vám vysvětlil, že toto je fórum, nikoli stížnost - nejsem součástí specializovaného týmu pro stížnosti, takže nevím, jak konkrétně jste požádali o znovuotevření a jakou jste dostali odpověď.

Mohl byste laskavě sdílet zprávu, kterou jste obdrželi jako vysvětlení zamítnutí stížnosti, prosím? Místo toho, abychom z vaší strany zmiňovali Trust Pilot, můžeme nejprve prodiskutovat podrobnosti.

Děkuju.


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

file

To je odmítnutí

Automaticky přeloženo:
makelios6
včera

Děkujeme za snímek obrazovky.

Ráno jsem tuto situaci probíral se svým týmem a podle našeho nejlepšího porozumění jsme přesvědčeni, že znovuotevření případu, který byl dříve zamítnut kvůli sportovnímu sázení, nebyl nejlepší postup. Domnívám se, že jsem to již zmínil ve své předchozí odpovědi, takže budu konkrétnější:

Stížnost byla zamítnuta, protože se zdálo, že jste uzavřeli sportovní sázku. Poté, co jste to udělali, byl účet uzavřen.

Žádost o znovuotevření mimo jiné říká, že jste vložili 100 € a bez jediné sázky byl váš účet uzavřen a kasino jste nemohli kontaktovat.

Vlastně to zní jako stejná situace popsaná dvěma způsoby – vynecháno bylo pouze sportovní sázení, které by vedlo k zamítnutí žádosti.

Mohl byste prosím potvrdit, zda okolnosti za tímto „novým" uzavřením účtu ve stejném kasinu byly úplně jiné?

V každém případě nás mrzí, že vám bylo poskytnuto nepřesné vysvětlení. Problémem je situace, kterou jsem nastínil, podle našeho názoru se nejedná o žádné „nekonzistentní informace" jakéhokoli druhu.

Počkám na vaši aktualizaci ohledně druhého uzavření účtu, ale chci znovu zdůraznit jednu věc:

Jakékoli události spojené se sportovním sázením a jeho pravidly jsou mimo náš dosah a nebudou akceptovány formou stížnosti.


Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Milá Radko, děkuji za odpověď.

Myslím, že mám celkem jasno.

Se sportovním sázením není problém.

Opakuji, že vaše stížnost se týká uzavření mého účtu bez jakéhokoli vysvětlení ze strany kasina.

Jednoduché a jasné.

Doufám, že otevřete mou stížnost.

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 23 hodinami

Vážený uživateli,

Mohl byste mi místo toho, abyste mi tady přikazoval, pomoci pochopit, jak jste překonal první uzavření účtu? Věřím, že jsem byl také docela jasný a transparentní.

Je řada na vás, abyste obě události vysvětlili. Navrhuji, abyste tomu věnovali určité úsilí; jinak se nebudeme moci pohnout vpřed. Ve výsledku zůstane situace stejná i pro vás.

Doufám, že to pochopíte a budete spolupracovat. Na základě zamítnuté žádosti o znovuotevření jsem v současné době s největší pravděpodobností jediný, koho vaše situace zajímá.


Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Chápu, že jste jediný, kdo se mi snaží pomoci a moc vám za to děkuji.

Možná strojový překlad nerozumí mému problému.

Začněme od začátku.

Zaregistroval jsem se v národním sázkovém kasinu, aniž by mě kasino požádalo o ověření.

Udělal jsem 7 vkladů ve výši 100 eur, které jsem vsadil jak na automaty, tak na sportovní sázení.

Při 8. vkladu 100 eur a zatímco peníze opustily moji banku a byly převedeny na můj účet v kasinu, můj účet uzavřeli bez jakéhokoli vysvětlení.

Pokoušel jsem se kontaktovat casino national bet a požádat o vysvětlení, že můj účet byl uzavřen, a od nich žádná odpověď.

Požádal jsem guru kasina, aby záležitost prošetřil podáním stížnosti, která byla zamítnuta.

To je celá realita milá radko.


Automaticky přeloženo:
makelios6
před hodinou

Moc děkuji za snahu a popis.

Možná máte pravdu a automatický překladač nám oběma dal zabrat.

Jak to vidím já, situace s kasinem je stále stejná jako v první stížnosti. Proč si myslíte, že to není vázáno na vaše předchozí sportovní sázení? Chci říct, že chcete-li znovu otevřít stížnost, musíte to nejprve vysvětlit zprostředkovateli. Snažím se přijít na to, jak to udělat...

Nejprve se zeptám kolegů, prosím. ozvu se ti.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky