national bet uzavřel můj účet bez upozornění se zůstatkem a stále mi odmítají poskytnout jakékoli informace
national bet closed my account without notice with a balance and they are still refusing to give me any information
Το national bet έκλεισε τον λογαριασμό μου απροειδοποίητα με υπόλοιπο και αρνούνται μέχρι στιγμής να μου παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία
Mohl byste prosím zveřejnit URL kasina, abychom se mohli ujistit, o kterém z nich mluvíte?
Také vám uzavřeli účet poté, co jste požádali o výběr?
Byl tam váš účet plně ověřen?
Could you please post the URL of the casino, so we can make sure which one you talk about?
Also, did they close your account after you requested your withdrawal?
Was your account fully verified there?
https://nationalbet.co/live-betting
Nežádali mě o ověření
Ne, drahá Romi, nežádal jsem o výběr.
Kasino je nové s datem založení 09/2024 se sídlem na Kypru
https://nationalbet.co/live-betting
They didn't ask me for verification
No, dear Romi, I had not requested a withdrawal.
The casino is new with a founding date of 09/2024 based in Cyprus
https://nationalbet.co/live-betting
Δεν μου ζήτησαν επαλήθευση
Όχι αγαπητή Ρόμι δεν είχα ζητήσει ανάληψη.
Το καζίνο είναι νέο με ημερομηνία ίδρυσης 09/2024 με έδρα την Κύπρο
Děkuji za informaci.
Přidal jsem toto kasino do seznamu nových kasin pro náš datový tým, abychom se na něj podívali a připravili celou recenzi, protože je zatím v naší databázi nemáme.
Náš tým pro stížnosti také opraví informace ve vaší stížnosti a pokusí se vám pomoci.
Takže toto kasino právě náhle uzavřelo váš účet bez jakéhokoli oznámení o důvodu. Právo?
Mohu se zeptat, zda váš zůstatek byl ze sportovních sázek nebo kasinových her?
Ptám se, protože bohužel nemáme žádné oddělení zabývající se sportem, tak snad náš tým bude schopen pomoci, pokud byste také hráli nějaké kasinové hry, víte.🤞
Thank you for the information.
I have added this casino to the list of new casinos for our data team to have a look at it and prepare the full review, as we don't have it yet in our database.
Our complaint team will correct the information in your complaint as well and will try to help you out.
So, this casino just suddenly closed your account without any notification about the reason. Right?
May I ask if your balance was from sports betting or the casino games?
I am asking because unfortunately we don't have any department dealing with sports, so hopefully our team will be able to help if you were also playing some casino games, you know.🤞
Ne, ne zbytkový výdělek.
Byl to vklad a když jsem vložil peníze, uzavřeli můj účet.
No, not residual earnings.
It was a deposit and as I deposited the money they closed my account.
Όχι δεν υπόλοιπο από κέρδη.
Ήταν κατάθεση και όπως κατέθεσα τα χρήματα έκλεισαν τον λογαριασμό μου.
Chápu, ale náš tým pro stížnosti bohužel nemohl pokračovat v řešení této stížnosti, protože se problém týkal sportu.
Zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením, ale mohu doporučit některé webové stránky, které se zabývají:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.
I understand, but unfortunately our complaint team couldn't continue in resolving this complaint as the issue was related to sports.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest some websites that do:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Please let us know if you have any updates.
Milá Romy, nejde o sport.
Týká se vkladu, který provedl a jakmile byl proveden, můj účet uzavřeli.
Týká se provozu kasina.
V tomto konkrétním kasinu jsem také hrál automaty.
Právě teď jsou moje peníze zmrazeny, aniž bych měl přístup ke svému národnímu sázkovému účtu
Dear Romy it's not about sports.
It concerns the deposit he made and as soon as it was made they closed my account.
It concerns the operation of the casino.
I also played slots at this particular casino.
Right now my money is frozen without me having access to my national bet account
Αγαπητή Ρόμι δεν αφορά τον αθλητισμό.
Αφορά στην καταθεση που έκανε και μόλις πραγματοποιήθηκε μου έκλεισαν τον λογαριασμό.
Αφορά την λειτουργία του καζίνο.
Στο συγκεκριμένο καζίνο έπαιξα και φρουτάκια.
Αυτήν την στιγμή είναι δεσμευμένα τα χρήματα μου χωρίς εγώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στην national bet
rozumím.
Abyste mohli získat pomoc od našeho týmu, budete muset znovu otevřít svou stížnost.
Bohužel jste uvedl, že výhry byly ze sportovního sázení, a proto bylo zamítnuto.
Vysvětlete prosím celou situaci ve svém e-mailu a uveďte také správný název kasina, aby náš reklamační tým mohl odpovídajícím způsobem reagovat a pokusit se vám pomoci.
Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.
I understand.
In order to get help from our team, you will need to reopen your complaint then.
Unfortunately, you have stated that the winnings were from sports betting, and that is why it got rejected.
Please explain the whole situation in your email and state also the correct name of the casino so our complaint team can react accordingly and try to help you out.
Please let us know if you need any other assistance.
Milá Romy
Teď je také nemohu kontaktovat.
Posílám email a adresa neexistuje .
Zatímco před třemi dny proběhla komunikace.
Obávám se, že toto kasino neexistuje a je to podvod.
Dear Romy
Now I can't contact them either.
I am sending an email and the address does not exist .
Whereas three days ago there was communication.
I'm afraid that this casino doesn't exist and it's a scam.
Αγαπητή Ρόμι
Πλέον δεν μπορώ να επικοινωνήσω και μαζί τους.
Στέλνω εμαιλ και δεν υπάρχει η διεύθυνση .
Ενώ πριν τρεις ημέρες υπήρχε επικοινωνία.
Φοβάμαι μήπως δεν υπάρχει αυτό το καζίνο και είναι απάτη.
Milá Romy
Po kontrole jsem zjistil, že mi zablokovali i komunikaci.
Zmrazili mi zálohu a nemůžu se s nimi ani spojit
Dear Romy
After checking, I found out that they have also blocked my communication.
They have frozen my deposit and I can't even get in touch with them
Αγαπητή Ρόμι
Μετά από έλεγχο διεπίστωσα ότι μου έχουν κάνει και φραγή επικοινωνίας.
Μου έχουν δεσμεύσει την κατάθεση μου και δεν μπορώ ούτε σε επικοινωνία να έρθω μαζί τους
Vidím.
Nyní musíme počkat, až se náš tým pro stížnosti na tuto situaci lépe podívá a rozhodne, zda bude nějaká možnost se zapojit a pomoci.
Stále nás prosím informujte o všech novinkách.
I can see.
Now we need to wait for our complaint team to have a better look at this situation and decide if there will be any possibility to get involved and help.
Still keep us informed about any news, please.
Milá Romi, po kontrole, kterou jsem provedl, toto konkrétní kasino není kontrolováno žádným regulačním úřadem
Dear Romi, after a check I made this particular casino is not controlled by any regulatory authority
Αγαπητή Ρόμι μετά από έλεγχο που έκανα το συγκεκριμένο καζίνο δεν ελέγχετε από καμία ρυθμιστική αρχη
To bude skvělá informace pro náš datový tým. Děkuji za to.
This will be great information for our data team to know. Thank you for that.
Vidím, že to nyní kontroluje náš tým pro stížnosti. Pokusím se s nimi o vaší stížnosti mluvit a pokusím se zjistit jakékoli informace o tom, jak bude vyřízena.
Brzy vás budu informovat.
I can see that it is now under review by our complaint team. I will try to talk to them regarding your complaint and try to find out any information on how it is going to be taken.
I will inform you soon.
Milá Romy
Vedení guru kasina zamítlo mou oprávněnou stížnost z důvodu nekonzistentních informací.
Ptám se, co to bylo za nekonzistentní informace, když jsem uvedl všechny argumenty, které činí mou stížnost oprávněnou.
Podívejte se prosím na pilotní program důvěry a ověřte, že národní sázkové kasino není důvěryhodné.
Bohužel jsem nucen dát negativní recenzi na guru casino na trustpilot.
Dear Romy
Casino guru management rejected my legitimate complaint due to inconsistent information.
I am asking what the inconsistent information was when I have presented all the arguments that make my complaint justified.
Please refer to trust pilot to verify that national bet casino is not trusted.
Unfortunately I am forced to give a negative review for guru casino on trustpilot.
Αγαπητή Ρόμι
Η διεύθυνση του καζίνο γκουρού μου απέρριψε το δικαιολογημένο παράπονο λόγω ασυνεπων πληροφοριών.
Ερωτω ποιες ήταν οι ασυνεπείς πληροφορίες όταν έχω παρουσιάσει όλα τα επιχειρήματα που καθιστούν το παράπονο μου δικαιολογημένο.
Ανατρέξτε στην trust pilot για να εξακριβώσετε ότι το καζίνο national bet δεν είναι αξιόπιστο.
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να προβώ σε αρνητική κριτική για το καζίνο γκουρού στην trustpilot.
Dobrý den!
Částečně chápu vaši frustraci, ale pokud mohu říci, stížnost na National Bet Casino byla zamítnuta, protože podle mého nejlepšího vědomí nám stále chybí odborné znalosti v oblasti sportovního sázení a nepřijímáme takové stížnosti v první místo.
Máte na mysli jiný případ? Musím se přiznat, že si nejsem úplně jistý, o čem ve svém příspěvku mluvíte. Ve světle závěrečného vysvětlení prostředníka bych řekl, že byl připraven jít za vás nad rámec:
"Jak možná víte, naše fórum Casino.Guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin. Chápu, že to pro vás musí být obtížné, ale bohužel nemáme dostatek informací, abychom se o tomto druhu problému souvisejícího s sportovní sázení mohu za vás kontaktovat kasino a pokusit se získat další informace, ale zároveň budu nucen zamítnout vaši stížnost."
Pro mě je to docela proaktivní přístup, který Nick ukázal.
Možná jde o nějakou žádost o znovuotevření?
Hi there!
I can partially understand your frustration, but as far as I can tell, the complaint against National Bet Casino was dismissed because, to the best of my knowledge, we still lack expertise in the field of sports betting and do not accept such complaints in the first place.
Are you referring to another case? I must admit that I am not entirely sure what you are talking about in your post. In light of the mediator's final explanation, I would say that he was prepared to go above and beyond for you:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. I can contact the casino on your behalf and try to get some more information, but at the same time, I will be forced to reject your complaint."
To me, this is quite a proactive approach Nick has shown.
Is it about some sort of reopening request maybe?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.