DomůFórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze (strana 4)

 od beruco-26
|
26 552 zobrazení 329 odpovědí |
|
1...3 4 5...17

Nic se mi nestalo, hláška na LC že mají hodně plateb atd. Musíš počkat do pondělí protože o víkendech nic neobjednávají a uvidíš co bude dál.. ;/

Automaticky přeloženo:
barttxz

Můžete nám prosím sdělit, zda dnes došlo k nějakým aktualizacím?

Pokud ne, možná byste měli začít uvažovat o podání stížnosti. Co říkáte?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Myslím, že je z vaší strany hrozné dát tomu vysoký bezpečnostní index a skóre 9,4.

Toto kasino je v úpadku a pozdě platí svým zákazníkům.

Čekám už 13 dní...a nedávají mi žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
gasior24

Obdrželi jste čekající výběry?


Prosím o odpověď děkuji

Automaticky přeloženo:
beruco-26

2x500€ ano, třetí za 200€ ne, čekám od 26.10.

Automaticky přeloženo:
Bambi2980

Kdy jste požádali o 500 EUR a kdy jste obdrželi peníze?


Kdy jste požádali o výběr 200 EUR, které jste neobdrželi?

Automaticky přeloženo:
beruco-26

Zažádal jsem o 500 € 24.10. A 25.10. A dostávám 4.11. A 5.11.

Toto jsem požádal 26.10., 16 dní, píšu jim každý den a stejné výmluvy, rozhodně už v tomto kasinu hrát nebudu

Automaticky přeloženo:

Ufff čekám od 30.10 a po přečtení si myslím, že přijdu o všechny peníze.


Myslím, že zavřeli a nebudou nám platit.

Vadí mi, že tato platforma dává skóre 9,4!!!

Neuvědomují si, že jsou podvodníci!!

Automaticky přeloženo:

Zaplatil někdo Legiano? Už jsou to skoro 2 týdny a pořád nic.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

dnes to byl můj první vklad na Legiano udělal jsem 850 € z 50 € (vsazeno prostřednictvím bonusu a navíc jsem vyhrál v blackjacku)

Požádal jsem o výběr dnes 12/11 a dám vám všem vědět, jestli bude moje situace lepší než u lidí v tomto chatu🤟🏿

hodně štěstí yall

*měli zkontrolovat legitimitu tohoto kasina smh

Automaticky přeloženo:

Myslím, že je z vaší strany hrozné dát tomu vysoký bezpečnostní index a skóre 9,4.

Toto kasino je v úpadku a pozdě platí svým zákazníkům.

Čekám už 13 dní...a nedávají mi žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:

Chápu vaše obavy a vidím, že bezpečnostní index tohoto kasina brzy klesne kvůli nevyřešené stížnosti.

Kdykoli hráč podá stížnost, jako jste to udělali vy, a kasino nebude komunikovat s naším týmem, stížnost nebude vyřešena, nebo i když zjistíme, že kasino není férové, řekněme, že se to projeví na hodnocení .

Je tedy velmi důležité mít k dispozici pomoc všech hráčů, a když podají stížnost, svůj díl práce udělají také.

Toto konkrétní kasino je zcela nové a patří do skupiny kasin, která mají dobrý bezpečnostní index, a to je také jeden z důvodů, proč začala vysoko. Jen doufám, že změní přístup k hráčům a opraví všechny chyby, aby hráči dostali své peníze tak, jak mají.🙏

Dejte nám prosím vědět, zda dojde k nějakému pohybu ze strany kasina.


Automaticky přeloženo:
Romi

Stále více našich zákazníků čeká na své peníze déle než 3 týdny.

Myslíte si, že to není důvod ke snížení známky?

Automaticky přeloženo:

Objednával jsem platbu 3.4.5.11 a stále nic, odpovědi na LC jsou stále stejné

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem výběry 28., 29., 30. 10. a stále jsem nic neobdržel

Automaticky přeloženo:
beruco-26

Obdrželi jste platby? Požádali vás o nějaké ověření, a pokud ano, o co vás žádali?

Automaticky přeloženo:
Johnytsouk

Dejte nám prosím vědět, zda jste obdrželi peníze z výběrů, o které jste požádali.

Automaticky přeloženo:

Dejte nám prosím vědět, zda jste obdrželi peníze z výběrů, o které jste požádali.

Automaticky přeloženo:

Neměli by povolit kasina na Googlu se zabezpečením, které mají, aniž by provedli kontrolu podvodů, je to nelidské.

Automaticky přeloženo:

Stále více našich zákazníků čeká na své peníze déle než 3 týdny.

Myslíte si, že to není důvod ke snížení známky?

Automaticky přeloženo:

Mohu vám pomoci lépe porozumět tomu, jak kontrolujeme všechna online kasina, zveřejněním tohoto odkazu na náš článek týkající se této záležitosti. Uvědomte si prosím, že to není tak jednoduché a vyžaduje to celý postup ke snížení indexu bezpečnosti každého online kasina.

Pokud máte nějaké dotazy, jsme tu.

Automaticky přeloženo:

Objednával jsem platbu 3.4.5.11 a stále nic, odpovědi na LC jsou stále stejné

Automaticky přeloženo:

Vidím, že více hráčů se zde obává svých výběrů.

Uvědomte si prosím, že náš tým pro stížnosti je zde, aby vám pomohl, a udělá vše pro to, aby toho dosáhl.

Zde můžete podat stížnost na toto kasino; mějte prosím na paměti, že kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby výběr provedli, než zasáhneme.

Je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem výběry 28., 29., 30. 10. a stále jsem nic neobdržel

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že musíte projít i touto zkušeností a máte právo zde podat stížnost.

Vidím, že čeká na kontrolu naším týmem a brzy budete informováni o dalším kroku.

Už jsi se odtamtud někdy stáhl, nebo je to tvůj první pokus?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky