Chápu vaše obavy a vidím, že bezpečnostní index tohoto kasina brzy klesne kvůli nevyřešené stížnosti.
Kdykoli hráč podá stížnost, jako jste to udělali vy, a kasino nebude komunikovat s naším týmem, stížnost nebude vyřešena, nebo i když zjistíme, že kasino není férové, řekněme, že se to projeví na hodnocení .
Je tedy velmi důležité mít k dispozici pomoc všech hráčů, a když podají stížnost, svůj díl práce udělají také.
Toto konkrétní kasino je zcela nové a patří do skupiny kasin, která mají dobrý bezpečnostní index, a to je také jeden z důvodů, proč začala vysoko. Jen doufám, že změní přístup k hráčům a opraví všechny chyby, aby hráči dostali své peníze tak, jak mají.🙏
Dejte nám prosím vědět, zda dojde k nějakému pohybu ze strany kasina.
I understand your concern here and can see that the safety index of this casino will go down soon because of the unresolved complaint.
Whenever a player files a complaint, like you did, and the casino will not communicate with our team, the complaint will be unresolved, or even if we find out that the casino is not being fair, let's say, it will show on the rating.
So it is very important to have the help of all players, and when they file a complaint, they will do their part of the job as well.
This particular casino is quite new and belongs to the group of casinos that have a good safety index, and that is also one of the reasons they started up high. I just hope that they will change their approach to players and fix all the mistakes so players get their money as they should.🙏
Please let us know if there will be any movement from the casino side.
Automaticky přeloženo: