DomůFórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

před 3 měsíci od beruco-26
|
21 008 zobrazení 295 odpovědí |
|
1 2...15
před 3 měsíci

Po vyhraných několika sázkách mám 2400 € a najednou mi řekli, že chtějí ověřit (což je pro mě skvělé, protože mám vše legální).

Překvapuje mě, že žádný doklad, který poskytnu k ověření debetní karty, neuznávají, vše jsem dodal, vše platné a v PDF poskytnuté bankou.

Odmítají přijmout, takže si nechají mé peníze.....legiano casino je podvod..!!!


To, co říkám, je pravda a dokumenty, které jsem poskytl a tak dále, jsou k dispozici každému, kdo chce vidět, že nelžu.


Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že ověření způsobuje problém. Řeklo vám kasino také důvod, proč neakceptuje doklady ke kartě? Ostatní dokumenty byly přijaty a je to jediný, který způsobuje problém? Ptali jste se, co byste měli udělat nebo poskytnout, aby to bylo v pořádku?

Pokud se nic nezmění a nemůžete ověřit, náš tým se vám pokusí pomoci, protože máte stížnost .

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vše jsem odevzdal, dnes jsem odevzdal PDF od 22. 9. do 22. 10., vše originál z banky. Z mé karty.

Uvedl, že výpisy z karet ve formátu PDF jdou od 22. dne v měsíci do 22. dne následujícího měsíce.


Nyní mě žádají o originál PDF výpis ALE OD 22. 9. DO 24. 10.!!!

COŽ NENÍ MOŽNÉ, PROTOŽE VÝTAŽKY JDOU OD 22. DO 22. MĚSÍCE!!!


VŠE JE PROBLÉM NEZAPLATIT MI file

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 3 měsíci

Vím, že to určitě není nejpříjemnější, ale nemůže banka sehnat takový dokument, že by to byla schopná udělat za vás? I když by mě to asi taky štvalo, ověření je potřeba úspěšně dokončit, abyste mohli peníze dostat ven.

Zkusili byste je kontaktovat a zeptat se, zda je možné takový dokument získat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Už mám všechny dokumenty, o které žádali. Vše ve formátu PDF. Šel jsem do své banky požádat o to.

Vše mám legální.

Mám výpisy z karty před 6 měsíci a vklady v tomto kasinu jsou jasně viditelné.


Přesto je nechtějí přijmout.

věř mi! Mohu dokázat, co říkám

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 3 měsíci

Věřím, že vy i já jsme viděli, že stížnost postoupila kupředu a Katarina kontaktovala kasino, aby se k celé situaci vyjádřila. Jsem zvědavý, co řeknou a jak celou věc vysvětlí, protože vidím, že nic z toho, co nakonec uděláte, pro ně není uspokojivé.

Budu to hlídat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokaždé mě žádají o něco jiného.

To je frustrující. Přikládám obrázky.

A já jim posílám vše, legálně a v originálním PDF z mé banky.

Poslal jsem jim také potvrzení o vlastnictví mé karty a mého bankovního účtu. filefilefilefile

Nepomáhají mi z chatu a ani z technické podpory

Žádám vás, abyste dali lidem vědět, že se jedná o PODVOD, než bude podvedeno více zákazníků.

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 3 měsíci

Dává smysl, proč jste pod tlakem! Nicméně, jak již bylo uvedeno, kasino bylo požádáno, aby poskytlo vysvětlení celé situace, a jsem si jistý, že jejich odpověď odhalí více, než můžeme odvodit, aniž bychom znali jeho perspektivu.

Vydržte, prosím. Všechny nás zajímá, jaké zdůvodnění představují.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Legiano kasino....řekněte mi někdo, co se děje s výběry....je to týden, co jsem podal žádost o výběr a čekám...to je celé tragické děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

už jsem to řekl...dej pozor...

Čas mi dá za pravdu

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 3 měsíci

Ještě nezaplaceno???kdy jste požádali o výběr??jaký postup jste dodrželi?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Legiano kasino....řekněte mi někdo, co se děje s výběry....je to týden, co jsem podal žádost o výběr a čekám...to je celé tragické děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zatím si nemyslím, že to víme, protože hráči mají stížnosti, ale věřím, že to brzy zjistíme. Casino vám neřeklo nic o zpoždění? Bylo nutné, abyste to ověřovali, nebo ne?

Kasinům dáváme 14 dní, takže pokud nedostanete peníze nebo odpověď, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Zpoždění říká, že je to kvůli vysokému objemu stahování....to je opravdu smutné.......zatím mě nepožádalo o ověření...je to v procesu zpracování profilu

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před 3 měsíci

Uvidíme, zkusil bych tedy počkat a uvidíme, co bude dál. Pokud se nic nestane a zmíněná lhůta uplyne, šel bych do toho a podal u nás reklamaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jaká doba....už 6 dní čekání...prosím nahlásit a reklamovat....

Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před 3 měsíci

Psal jsem, že kasinům dáváme 14 dní, takže na toto období.

Pak ale budete muset podat stížnost, abychom vám mohli pomoci. To pro tebe nemůžu udělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano! Legiano casino nevybírá peníze! Prostě mrzne! Vždy nějaké výmluvy! Ale nevybírá peníze!!

Automaticky přeloženo:
sergejbaklanov780
před 2 měsíci

Vidím, že máte také problémy a několik hráčů si již stěžovalo, což mi začíná připadat trochu divné. Co myslíš tím zmrazením? Když se stáhnete nebo nemůžete ani vstoupit nebo co to je? Zákaznická podpora nemůže s ničím pomoci? Jak dlouho se snažíte vybrat peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Zákaznická podpora nám říká, že je velký objem výběrů a čekání.....na e-maily se neodpovídá.....služba, protože mluvím každý den, stále říkají buďte trpěliví a že dostaneme zaplaceno... nevím co říct

Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před 2 měsíci

Myslím, že to nebude považováno za dobrou zprávu, ale to, co jste všichni hlásili, docela odpovídá situaci, kdy je kasino zahlceno žádostmi.

V takových situacích však není jiná jistota než čas. Kasino musí jednoduše shromáždit své lidské zdroje a dohnat zpoždění. Takže logicky, pokud tomu tak je, mají málo času nazbyt na e-maily, přes které se hráči například stále dokola ptají na stejné otázky, a také si dovedu představit, že nové výběry nebudou až do zpoždění akceptovány bylo řešeno.

Jak jsem řekl, je to znepokojivé, ale řešení je bohužel zcela zřejmé. 🙁 Trpělivost.

Automaticky přeloženo:
1 2...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky