Vy jste položil obecnou otázku a já odpověděl na obecnou, velmi jednoduchou.
Na spokojenosti „stálých zákazníků" vůbec nezáleží. Spíše hledáte nové hráče, kteří by měli mít nové zkušenosti a přinést s sebou nové peníze.
Informace pocházejí z našich vlastních zkušeností a výzkumu. K pochopení situací jsou samozřejmě nutné také analytické schopnosti a empatie.
Jaký má smysl mít vlastní vlákno, když jsem do dnešního dne nedostal žádnou podporu nebo povzbuzení od Casinoguru? Kdo mě může ujistit, že mluvím s normálními lidmi a ne s roboty. 😄
You asked a general question and I answered a general one, very simple.
The satisfaction of the "regular customers" doesn't matter at all. Rather, you are looking for new players who should have new experiences and bring new money with them.
The information comes from our own experience and research. Of course, analytical skills and empathy are also required to be able to understand situations.
What's the point of having my own thread if I haven't received any support or encouragement from Casinoguru to date? Who can assure me that I'm talking to normal people and not bots. 😄
Sie haben allgemein gefragt und ich habe allgemein geantwortet, ganz einfach.
Die Zufriedenheit der "Stammkunden" ist auch total egal eher ist man auf der Suche nach neuen Spielern die neue Erfahrungen machen sollen und neue Gelder mitbringen sollen.
Die Informationen stammen aus eigener Erfahrung und Recherche. Es bedarf natürlich auch an Analysefähigkeit und Empathie um Situationen verstehen zu können.
Was bringt mir ein eigener Thread wenn ich bis heute keinerlei Unterstützung oder Zuspruch von Casinoguru erhalten habe ? Wer versichert mir überhaupt dass ich mit normalen Menschen rede und keine Bots. 😄