FórumDiskuze stížnostíKasino Sportaza... Výběr

Kasino Sportaza... Výběr

před 2 roky od bmeleady17
|
5010 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Provedl jsem výběr a po 10 dnech jsem dostal e-mail, že můj výběr byl zamítnut mým poskytovatelem plateb. To není pravda. Vklad jsem provedl stejným způsobem jako při výběru. Prostřednictvím mé vízové karty.


Jak může tato společnost fungovat?



Požádali mě, abych provedl vklad jakýmkoli jiným způsobem a pak znovu vybral.

Považuji to za vysoce podezřelé a pravděpodobně i nezákonné.. Mám na to profík.


Věřím, že to, co tato společnost dělá, je nezákonné


Nějaké návrhy?


S přátelským pozdravem

Brendane


Automaticky přeloženo:
bmeleady17
před 2 roky

Obvykle ve Spojeném království při vkladu u Visa musíte vybrat bankovním převodem. Ve Spojeném království máte kód Iban a swiftový kód BIC, který najdete na svém bankovním výpisu, pokud je stejný v Irsku nebo můžete mít něco podobného. Šel bych na živý chat nebo jim poslal e-mail a podíval bych se, zda nabízejí tuto možnost pro výběry. Pokud můžete použít bankovní převod, obvykle trvá 2/5 dnů po schválení výběru, než jej dostanete ve své bance. Doufám, že tyto informace pomohou

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem výběr a po 10 dnech jsem dostal e-mail, že můj výběr byl zamítnut mým poskytovatelem plateb. To není pravda. Vklad jsem provedl stejným způsobem jako při výběru. Prostřednictvím mé vízové karty.


Jak může tato společnost fungovat?



Požádali mě, abych provedl vklad jakýmkoli jiným způsobem a pak znovu vybral.

Považuji to za vysoce podezřelé a pravděpodobně i nezákonné.. Mám na to profík.


Věřím, že to, co tato společnost dělá, je nezákonné


Nějaké návrhy?


S přátelským pozdravem

Brendane


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Brendane,

Rád bych dodal, že je docela normální, že musíte provést vklad, abyste ověřili svou platební metodu, takže i když si chcete vybrat své výhry, možná budete muset provést vklad při přechodu na jinou možnost platby.

Souhlasím s nigeljcem, zeptal bych se jejich live chatu.

Dejte nám vědět, co jste se naučili.


Předpokládám, že jde o problém, který jste zmínili zde: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion#post-19450 - mám pravdu?

V tuto chvíli si nemyslím, že vás někdo podvádí.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno,


Takže taky nemůžu říct nic dobrého.

1.) Ověření bez výzvy k platbě není možné.

2.) Výplata trvá extra dlouho

3.) Cashback nebude udělen, pokud jsou sázky stále otevřené. [dobře - stále tomu rozumím] Cashback by měl být požadován vždy v pondělí - a nesmí být žádné další otevřené sázky.

Udělal jsem to v pondělí. Byl jsem informován, že to bude zkontrolováno a poté zarezervováno. Dnes jsem se znovu zeptal, jak je to s cashbackem. Nyní jsem informován, že žádosti lze podávat pouze v pondělí. velmi cool Pokud se zeptáte v pondělí, řeknete ok, bude to zkontrolováno, ale nebude zveřejněno. Je to vtip. Takže mohu doporučit 0,000. Přepadová taktika a plané sliby. Nedoporučeno.


Takže ruce pryč od obchodu.


LG

LODDAR

Automaticky přeloženo:
LODDAR999
před rokem

Ahoj,

no, asi bych z toho taky neměl radost.

Vysvětlilo kasino, proč se nemůžete předem ověřit? Jak dlouho prosím obvykle trvá výběr?




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, od 3/05/23 se snažím ověřit svůj účet pro výběr, ale neakceptují screenshoty z mého bankovního účtu, protože mám kartu Genius, nemám poslední 3 měsíce své banky výpis, protože tato karta má pouze roční výpis a udělal jsem snímky obrazovky 3 měsíčních plateb, ale nepřijímají je. Nevím, jak mi pomoci, musím ověřit svůj účet, abych mohl vybrat.

Automaticky přeloženo:
Massimo0210
před rokem

Ahoj!

Mohu vědět, kdy jste poprvé vložili peníze do tohoto kasina? Chci říct, co vytváří nutnost poskytnout 1 rok starou historii? Myslím, že byste měli podat stížnost. Pokud máte pocit, že kasino není rozumné, pochybujte, že brzy uděláte pokrok.

Přečtěte si prosím tento článek, abyste se seznámili s procesem reklamace:

https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami

A dejte mi vědět, co si myslíte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, ano, chtěl bych podat stížnost, protože mám potíže s ověřením svého účtu, vložil jsem 20. 4. 23, pokouším se o výběr od 3. 5. 23, ale nepřijímají mé doklady. vědět jak na to prosím pomozte. .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno ještě dnes v kasinu sportanza nedostávám odpovědi na ověření mého účtu a výběr .. Nevím, jak na to, prosím pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
Massimo0210
před rokem

Dobrý den, stačí použít správnou sekci:

file

Tento odkaz vede k tvůrci, pokud dáváte přednost přímější cestě:

https://casino.guru/complaints

Popište laskavě přesně problém a přidejte každou související konverzaci nebo snímek obrazovky, který máte.

Přeji rychlé řešení!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Mám obrovský problém. Hrál jsem bleskovou ruletu a vyhrál 100x, předtím to samé. V obou případech se však zisky objevily na mé váze a po 10 sekundách zmizely. Kontaktoval jsem live chat a řekli, že došlo k problému. Také mi řekli, že můj případ předali kasinu. Zajímalo by mě, na koho se mohu obrátit o pomoc.

Děkuji předem


Automaticky přeloženo:
Marshall
před 10 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že to slyším.

Předpokládám, že kasino se spojilo s poskytovatelem hry, že? Pokud ne, můžete to zkusit sami. K tomu byste měli získat svou herní historii z kasina.

Slušné kasino by to jménem hráče udělalo, aby urychlilo jakékoli řešení, ale pokud poskytovatel hry neuvolní závěr, je to hlavně o trpělivosti.

Dej mi prosím vědět, jaká je situace.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Moje přítelkyně čeká na výplatu 1000 € od 15. října. Měsíce ověřeno a několikrát vyplaceno a vždy to bylo nejpozději druhý den. Nyní vše teprve přichází na řadu. Zdá se, že toto kasino vyplácí výplaty po obdržení prodeje, obchod s džusy. Je velká pravděpodobnost, že moje kamarádka po vyplacení výběru svůj účet smaže

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 7 měsíci

Ahoj.

Ví, co by mohlo být příčinou tohoto zpoždění? Přesto je to jen pár dní, takže bych se tolik nebál. Ale chápu, že to musí být nepříjemné vzhledem k dříve získaným pozitivním zkušenostem.

Pokud však bude bojovat dál, pošlete ji k nám, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Důvodem je, že ještě nebylo dosaženo plánovaného měsíčního obratu a vy čekáte na zaplacení výhry od zákazníků v naději, že výhry budou stornovány a sázeny. rabidi nV Myslím, že víc říkat nemusíš, že?

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 7 měsíci

S ohledem na naše pasivní čtenáře bych řekl, že bych raději slyšel více podrobností. 🙂

Jak víte, že kasinu skutečně chybí peníze na výplaty? Určitě je to zajímavé téma.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Můžete mi dokázat, že se mýlím? Navíc neříkám, že jim chybí peníze, jen je tam zpoždění, aby se nedostali do minusu. Možná je účetnictví na +- 0 z hlediska zisku. Obrat není totéž jako zisk a protože kasino musí vždy vydělávat, systém jej zdržuje v naději, že hráč zruší nebo vrátí peníze ihned po výplatě, protože jeho trpělivost již dosáhla svých hranic.


Podobně fungují zejména kasina s nízkým obratem. Za prvé, obrat, dokud nejsou pokryty náklady, pak vytvořit zisk a vyplatit malou část tohoto zisku potenciálně závislým hráčům.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

U kasin s většími příjmy (emojino, cari, Slothunter) takové zpoždění není. V kasinech s nízkými příjmy však dochází k mnoha zpožděním a problémy lze vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžete mi dokázat, že se mýlím? Navíc neříkám, že jim chybí peníze, jen je tam zpoždění, aby se nedostali do minusu. Možná je účetnictví na +- 0 z hlediska zisku. Obrat není totéž jako zisk a protože kasino musí vždy vydělávat, systém jej zdržuje v naději, že hráč zruší nebo vrátí peníze ihned po výplatě, protože jeho trpělivost již dosáhla svých hranic.


Podobně fungují zejména kasina s nízkým obratem. Za prvé, obrat, dokud nejsou pokryty náklady, pak vytvořit zisk a vyplatit malou část tohoto zisku potenciálně závislým hráčům.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mluvíme téměř o stejné situaci, jen používáme jiná slova. I když zníš, jako bys nás chtěl naučit. 😀

Nemám v úmyslu dokazovat, že se mýlíte; na druhou stranu je zcela přirozené zeptat se vás, kde jste takové informace získali. Chcete vysvětlit?

Každopádně toto vlákno je o Sportaza Casino , souvisí něco z toho s tímto kasinem? Pokud ne, najděte si prosím správné vlákno nebo založte své vlastní. Je to úplně jednoduché.😉



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

U kasin s většími příjmy (emojino, cari, Slothunter) takové zpoždění není. V kasinech s nízkými příjmy však dochází k mnoha zpožděním a problémy lze vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, a protože se Sportaza počítá jako středně velká, co to pro vás znamená?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky