Vážený Grante,
Píši vám tuto zprávu, abych vás informoval, že toto bude moje poslední odpověď v této záležitosti. Pojďme si celou situaci ještě naposledy zrekapitulovat. V kasinu jste hráli hru „Coinflip" a zaznamenali jste významný úspěch, když jste vyhráli značné množství peněz. Bylo to kvůli chybě nebo technické chybě ve hře. Tato chyba stála kasino spoustu peněz, protože proběhly četné výběry ostatních hráčů. V důsledku toho kasino nemohlo správně fungovat po dobu delší než osm hodin. Chápu frustraci, kterou jste museli pociťovat, když jste viděli, jak váš zůstatek na účtu náhle zmizel, přestože jste zpočátku viděli značnou částku. Nicméně je běžné, že kasina mají zavedené podmínky, aby se za takových okolností ochránila. V tomto případě se jedná o následující termín:
"4.10. BC.GAME si vyhrazuje právo prohlásit sázku za neplatnou částečně nebo úplně, pokud by BC.GAME podle vlastního uvážení považovala za zřejmé, že nastala některá z následujících okolností:
...
4.10.4. Byly uzavřeny sázky, které by jinak nebyly přijaty, ale které byly přijaty v obdobích, kdy byly webové stránky ovlivněny technickými problémy.
4.10.5. Kvůli chybě, jako je tisková chyba, technická chyba, vyšší moc nebo jinak, byly kvůli této chybě nabídnuty, podány a/nebo přijaty sázky."
Jediným důvodem, proč nebyla vaše stížnost přímo zamítnuta a bylo vám doporučeno, abyste se obrátili na herní úřad, je ten, že kasino nedisponovalo prohlášením od poskytovatele hry, jak v takových situacích obvykle požadujeme, protože hra, kterou jste hráli, byla původní hrou kasina. . Protože rozhodnutí CIL neupřednostnilo váš nárok, obávám se, že vaše stížnost bude nyní zamítnuta. I přes nesouhlas s rozhodnutím regulátora v minulosti jsme se ocitli v pozici, kdy jej tentokrát musíme akceptovat. Jak již bylo vysvětleno, kasina musí mít způsob, jak se chránit v případě selhání softwaru, aby se vyhnula finančnímu krachu. Chápu vaše rozhodnutí vyhledat právní pomoc, a přestože s vámi sympatizuji, musím vyjádřit svou skepsi ohledně vašich šancí na úspěch. Děkujeme za využití centra pro řešení stížností a přejeme hodně štěstí.
S pozdravem,
Petr
Dear Grant,
I am writing this message to inform you that this will be my final response on this matter. Let's recap the entire situation one last time. You played the game "Coinflip" at the casino and experienced significant success, winning a substantial amount of money. This was due to a bug or technical error in the game. This error cost the casino lots of money as numerous withdrawals by other players went through. Consequently, the casino was unable to function properly for a duration of over eight hours. I understand the frustration you must have felt when you saw your account balance disappear suddenly, despite initially seeing a considerable amount. Nevertheless, it is common for casinos to have terms and conditions in place to safeguard themselves in such circumstances. In this case, it's the following term:
"4.10. BC.GAME reserves the right to declare a wager void partially or in full if BC.GAME, at its own discretion, would deem it obvious that any of the following circumstances have occurred:
...
4.10.4. Wagers have been placed that would not have been accepted otherwise, but that were accepted during periods when the website have been affected by technical problems.
4.10.5. Due to an error, such as a, misprint, technical error, force majeure or otherwise, wagers have been offered, placed and or accepted due to this error."
The sole reason why your complaint was not rejected outright and you were advised to contact the gaming authority is because the casino did not possess a statement from a game provider, as we usually request in such situations because the game you played was the casino's original game. As the decision reached by the CIL did not favor your claim, I'm afraid your complaint will now be rejected. Despite disagreeing with the regulator's decision in the past, we find ourselves in a position where we must accept it this time. As previously explained, casinos must have a way to protect themselves in cases of software failures to avoid facing financial ruin. I understand your decision to seek legal assistance, and though I sympathize, I must express my skepticism regarding your chances of success. Thank you for using the complaint resolution center and wish you good luck.
Best regards,
Peter
Automaticky přeloženo: