Nazdárek.
Nebudu se vyjadřovat k technologii AI, protože nejsem tak dobře informován, jak se zdá být.
Každopádně jsem vaši stížnost znovu zkontroloval a našel jsem pro vás e-mail:
Zkusil bych to: peter.m@casino.guru
Myslím, že Peter je docela zaneprázdněný, ale udělá, co bude v jeho silách, aby odpověděl – vždy to dělá.
K vaší otázce ohledně časového rámce – nejsem ten správný člověk, kterého bych se měl ptát, nevím, abych byl upřímný. Ale nejsme v ničem s kasinem, vlastně s žádnými kasiny. Z mé zkušenosti hodnocení (nyní je to bezpečnostní index) neklesne, dokud nebude případ jasně vyřešen, předložen a vyhodnocen.
Laskavě jako Petr o tom. Jsem pouze admin, ne specialista na stížnosti. 😀
Doufám, že se dočkáte spravedlnosti, ale nejsem si 100% jistý, že to licenční úřad dostatečně zajímá.
Hey there.
I won't comment on the AI technology, because I am not as well informed as you seem to be.
Anyway, I checked your complaint again, and found the email for you:
I would try it: peter.m@casino.guru
I think Peter is quite occupied, but will do his best to reply - he always does.
To your question about the timeframe - I am not the proper person to ask, I do not know to be honest. But, we are not in anything with the casino, actually, with any casinos. From my experience, the rating (it's now the security index) won't drop untill the case is clearly solved prooves presented, and evaluated.
Kindly as Peter about that. I'm merely an admin, not a complaint specialist. 😀
I hope you'll get your justice, just not 100% sure the licensing authority cares enough.
Automaticky přeloženo: