FórumDiskuze stížnostíKasino guru součástí problému?

Kasino guru součástí problému?

před 10 měsíci od grantbett22
|
8179 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Můžete mi prosím zaslat tyto informace, které jste obdrželi v souvislosti s mou stížností? Vidím, že jste byli aktivní, ale chybí mi odpověď. Je mi zle z toho, že mě někdo ošidil. Mám pocit, že jste jen další součástí podvodu, jen hrajete jinou roli

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Předpokládejme, že jste v tom všichni společně 😮‍💨 hádám, že to pak vycítí všichni 🤷🏼‍♂️

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Ahoj!

Nejste si jisti, koho teď oslovujete. Také úplně nerozumím, jaké informace hledáte.

Nechceš to trochu vysvětlit? Chápu, že to souvisí se stížností, prostřednictvím které jste obdrželi aktualizaci.

Je mi líto, že je to nevyřešené – čekám na rozhodnutí regulátora.




Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file mám na mysli informace uvedené v této větě. Když jste požádali o informace, řekli, že posílají, ale týden nebo 2 neposílali, pak údajně ano.

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Pokud došlo k nějaké aktualizaci stížnosti, aktualizujte prosím své vlákno stížnosti . Pokud vidím, bylo rozhodnuto, počkáme na rozhodnutí regulátora:

"Podívali jsme se na důkazy poskytnuté kasinem a bohužel nemáme dostatek informací, abychom mohli říci, co se přesně stalo . Doporučuji vám kontaktovat Curacao Gaming Authority (helpdesk@curacaolicensing.com, info@curacaolicensing.com) a podat jim stížnost. "

Kontaktoval jste prosím úřad?

Měl bys to udělat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Chtěl bych vidět, jaké informace byly zaslány guru kasina, když BCGAME řekl, že vám je pošle e-mailem, a pak jste řekl, že něco poslali. Nebo jsi lhal? To bych rád věděl. Kontaktoval jsem herní řídící výbor Curacao, raoul Behr, Curaçao Interactive Licensing, nizozemského ministra zahraničních věcí, ACMA, nepamatuji si, jestli jsem ještě kontaktoval A Current Affair & 60 minutes, ale pravděpodobně tak učiním. Můj právník obdržel 1 e-mail od jejich právníka, že si chce jen prostudovat případ a ozve se nám, ale to je tak vše.

hodně mě podvedli. Není to něco, co překonám. Přišel jsem o zálohu a možnost něco zanechat svým dětem. Moje tělo je zničené, doktoři jsou k ničemu a nemám v sobě tolik let, abych se vrátil tam, kde jsem byl. Pokud se mi nepodaří získat zpět svou příležitost udělat něco pro své děti, jsem téměř připraven zemřít, takže možná, že moje smrt bude stát za něco. filefile

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Oh, už vidím!

Samozřejmě to nebyla lež. Nemohu říct, co to bylo, protože taková informace není pro mé oči - reklamace neřeším, viďte? 🙁

Mohu vás poprosit o kontakt na Petra? Je to ta správná osoba, na kterou se lze obrátit.

Pokud jste ochotni se o své žalobě podělit o více, neváhejte tak učinit. Doufám, že férovost nakonec zvítězí.

Je mi líto, že slyším o vašem zdravotním stavu a dalších potížích. Co jiného bych měl říct?

Zůstaň silný!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

nejsem si jistý, proč jsi ten, kdo mi odpověděl. Proto jsem napsal tento příspěvek, aby Petr předal domnělou informaci. Jak jsi řekl, "není to pro tvé oči". Neviděl jsi to, takže vůbec nechápu, z jakých důvodů máš tvrdit, že to nebyla lež. Dost bs.

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Odpovídá vám, protože toto je vlákno, nikoli skutečná stížnost. Použijte prosím stížnost k rozhovoru s Petrem

Automaticky přeloženo:
mirtsu166
před 10 měsíci

Nejprve jsem odepsal do stížnosti, to jsem řekl! Napsal jsem jejich první a další den nebo 2 jsem kliknul na jeho jméno, abych zjistil, jestli mu můžu poslat soukromou zprávu, což jsem nemohl, ale všiml jsem si, že po mých odpovědích na stížnost odpověděl na jiný příspěvek, takže jsem místo toho napsal sem bez úspěchu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V poslední době mě unavuje přehnaně vysvětlovat každý aspekt mého života file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

nejsem si jistý, proč jsi ten, kdo mi odpověděl. Proto jsem napsal tento příspěvek, aby Petr předal domnělou informaci. Jak jsi řekl, "není to pro tvé oči". Neviděl jsi to, takže vůbec nechápu, z jakých důvodů máš tvrdit, že to nebyla lež. Dost bs.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Znovu vysvětlím:

Toto je fórum - pokud požádáte Casino Guru o odpověď nebo se zeptáte na postupy nebo problémy související s našimi procesy, je to jako byste se zeptali přímo mě 🙂. Neexistuje žádný jiný admin (kromě 2 na školení) a z pochopitelných důvodů hodlám reagovat zejména v takových situacích - poskytnout vysvětlení nebo návod.

Petr vyřizuje stížnosti - stížnosti jsou odděleny od fóra - on ani nikdo jiný z jiných týmů vám zde nebude odpovídat.

Doufám, že teď ten koncept chápete.

Takže, je něco, s čím vám mohu pomoci? Protože jsem tady, abych to udělal.

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Toto je automatická odpověď.

A myslím si, že to má jedině smysl – nové poskytnuté informace je třeba nejprve přezkoumat v dalších, aby se rozhodlo, zda je třeba stížnost znovu otevřít.

Docela běžný přístup, řekl bych.

Zkusili jste například znovu otevřít rekultivaci v Amazonu? 😀

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na Amazonu? Co myslíš? A pokusil jsem se znovu otevřít stížnost, ale nejde o znovuotevření vyhovujícího, chci jen vidět informace, které řekl, že obdržel, když BCGAME řekl, že mu informace pošlou e-mailem, řekl, že nějaké dostal, ale nestačilo mu to rozhodnout, proč? Jaké byly informace? To je to, co bych rád viděl a proč má BCGAME stále dobré hodnocení, když je zřejmé, že není pro zákazníky dobrý. Nejen já, ale mnoho, mnoho lidí si hodně stěžovalo, takže se zdravým rozumem je jasné, že něco není v pořádku. Jasně.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále nic.. pěkné 👏

myslím, že jeho čas bcgames hodnocení kleslo

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na Amazonu? Co myslíš? A pokusil jsem se znovu otevřít stížnost, ale nejde o znovuotevření vyhovujícího, chci jen vidět informace, které řekl, že obdržel, když BCGAME řekl, že mu informace pošlou e-mailem, řekl, že nějaké dostal, ale nestačilo mu to rozhodnout, proč? Jaké byly informace? To je to, co bych rád viděl a proč má BCGAME stále dobré hodnocení, když je zřejmé, že není pro zákazníky dobrý. Nejen já, ale mnoho, mnoho lidí si hodně stěžovalo, takže se zdravým rozumem je jasné, že něco není v pořádku. Jasně.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na to se musíte zeptat zpracovatele reklamace. Nemohu mluvit jeho nebo jejím jménem, stejně jako nemám povolen přístup k takovému důkazu. Toto je fórum, toto není vaše stížnost. Zeptejte se příslušné osoby, e-mailem, pokud mohu.

Dokud neexistuje konečný verdikt, stížnost je stále otevřená, takže index nelze upravit. Musíme počkat na regulátor. Vím, že je to na hovno, ale i když nevíme všechno, tak by měl rozhodnout úřad.

Neřekl bych, že to není správné. Řekl bych, že je to fér. Dokud se neprokáže, že kasino udělalo něco špatného nebo nespravedlivého, neměli bychom hodnotu měnit.

Každopádně jsem si dělal srandu o Amazonu, zkoušel jsem u nich znovu otevřít stížnost a bylo to jako vstoupit do pekla. To je jedno.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále nic.. pěkné 👏

myslím, že jeho čas bcgames hodnocení kleslo

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Není mi dobře, takže některé příspěvky naši stážisté dobře přeskakovali - omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

BCGAME 100% využívá technologii AI k vyrovnání sázek lidí. Je to docela zábava, všechna kasina to pravděpodobně dělají, protože jsou chamtivá. Ale myslíte si, že by byli chytřejší, aby to neudělali, a navrhli těm, o kterých vědí, že to dělají, taky ne. Upřímně, pokud si nepospíší, poškodím jejich průmysl víc, než si myslí, že bych mohl.

Nemám e-mailovou adresu tohoto Petra. Odepsal jsem na stížnost, ale žádná odpověď a mohu napsat znovu, pokud se neotevře.

také jaký časový rámec jim dáte, aby odpověděli nebo vyřešili problém, než snížíte své hodnocení, protože pokud nějaká stránka hodnotí kasino guru, vaše hodnocení může také klesnout. Jste v tom všichni spolu. A všechno, co ničíte svůj vlastní průmysl, je dobře 👍

Automaticky přeloženo:
grantbett22
před 10 měsíci

Nazdárek.

Nebudu se vyjadřovat k technologii AI, protože nejsem tak dobře informován, jak se zdá být.

Každopádně jsem vaši stížnost znovu zkontroloval a našel jsem pro vás e-mail:

file

Zkusil bych to: peter.m@casino.guru

Myslím, že Peter je docela zaneprázdněný, ale udělá, co bude v jeho silách, aby odpověděl – vždy to dělá.

K vaší otázce ohledně časového rámce – nejsem ten správný člověk, kterého bych se měl ptát, nevím, abych byl upřímný. Ale nejsme v ničem s kasinem, vlastně s žádnými kasiny. Z mé zkušenosti hodnocení (nyní je to bezpečnostní index) neklesne, dokud nebude případ jasně vyřešen, předložen a vyhodnocen.

Laskavě jako Petr o tom. Jsem pouze admin, ne specialista na stížnosti. 😀

Doufám, že se dočkáte spravedlnosti, ale nejsem si 100% jistý, že to licenční úřad dostatečně zajímá.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je docela vtipné, že vůbec nechápete, jak tato stránka funguje.


Casino Guru nemůže udělat nic jiného než hodnocení kasina, pokud má guru pocit, že stránka je sucpicius.


Jediné, co mohou udělat, je požádat, aby stránka něco udělala. Nemohou si nic vynutit.


Jediné, co vás mohou požádat, je kontaktovat příslušný úřad.


Některé weby oceňují hodnocení kasinových guru a pravděpodobně se budou řídit tím, na co se ptají.

Jako GG.bet atd

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky