FórumDiskuze stížnostíCazinoin mi snědl 30600 eur

Cazinoin mi snědl 30600 eur

před 3 roky od sevosmmaek
|
4744 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

dobrý večer Kluci z cazinoinu snědli 30600 eur a zablokovali mi účet ... minulý týden jsem vyhrál částku 30600 eur ... jakmile jsem je vyhrál v živém kasinu, provedl jsem výběr .. jakmile jsem provedl výběr, neschválili to a řekli mi, že můj účet musí být zkontrolován ... po týdnu mi poslali e-mail a řekli mi, že protože jsem vytvořil jiný účet na stejném webu, vezmou částku, kterou mám uvnitř, a zablokovali mě .. .Skutečně jsem vytvořil další účet, chvíli jsem zapomněl kódy a hrál jsem jen jednou ... poté a pak jsem našel kódy a hrál jsem na hlavním účtu, který jsem měl ... Jsem rozhořčený, nevím, co mám dělat. .. jak mám jednat, co navrhuješ ?? V podmínkách, které uváděly, že pokud vytvoříte 2 účty, mají právo dělat to, co udělali ... Najal jsem si právníka, ale nevím, jak jednat, existuje spousta peněz a kromě toho jsem vytvořil několik vklady k získání této částky

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

cazinoin, řekni mi


Informujeme vás, že naše bezpečnostní oddělení našlo další účty, které jste zaregistrovali v našem systému. Všechny vámi zadané účty byly zablokovány z důvodu porušení našich podmínek.



Podle podmínek budou všechny nalezené účty trvale zmrazeny a dostupné prostředky propadnou, protože částka vybraná z obou účtů přesahuje částku vloženou na oba účty.


Nemáte oprávnění otevřít nový účet v našem systému. Vezměte prosím na vědomí, že všechny nové účty, které vytvoříte v našem systému, budou uzavřeny a všechny prostředky propadnou.



má odpověď


Dnes ráno, asi ve 12:00 místního času, jsem od vás obdržel e-mail


společnost, podle které váš bezpečnostní tým zjistil, že ano


také měl ve vašem systému zaregistrovaný druhý aktivní účet a že toto


akce byla v rozporu s vašimi podmínkami.


Zároveň jste mě kvůli této situaci informovali, že všechny moje


účty jsou zmrazeny a všechny peníze, které jsem na nich měl, byly zabaveny


od tebe.


V tomto ohledu bych vás chtěl informovat, že jsem vytvořil druhý


účet pouze proto, že jsem ztratil přístup k prvnímu účtu a pouze ιn


aby bylo možné hrát. Chtěl bych také poznamenat, že během druhé


účet Hrál jsem jen jednou a jen do doby, než jsem získal zpět přístup ke svému hlavnímu


účet znovu.


Vytvoření druhého účtu byl jediný způsob, jak jsem mohl pokračovat


hrát, dokud znovu nezískám přístup ke svému hlavnímu účtu a nemám žádné skutečné


těžit z toho. V každém případě jsem nejednal zlomyslně a byl jsem tlačen


jen kvůli mé vůli pokračovat ve hře.


V každém případě * nechápu, proč je tato vaše akce pozastavena


účty a zabavit peníze, které obsahovaly, proběhlo pouze


dnes, v době, kdy jsem během hraní vyhrál cenu 30600 eur, dokonce


ačkoli jsem byl už více než 3 měsíce od doby, kdy jsem vytvořil svůj druhý


účet a celou tu dobu jsi mě ani nevaroval. *


Během této doby tří měsíců, protože jsem vytvořil svůj druhý


transakce na účtu, která byla v rozporu s vašimi podmínkami a podmínkami - jsem připsal na účet


více než 20 000 eur na mém účtu, abych mohl hrát. Ale myslím, že já


nebylo nezákonné, když jsem si připisoval peníze, že? Právě jsem se stal nelegálním


než jsem chtěl vybrat peníze, které jsem právě vyhrál ..


Věřím, že je to vaše velká chyba, že mě nebudete včas informovat


že jsem vytvořil svůj druhý účet, že se jednalo o akci proti


podmínky společnosti a do té doby pozastavit účty,


ale umožnit mi připisovat více a více peněz za období, které trvalo


tři měsíce. A nakonec jste mi pozastavili účty a zabavili jste mi


výhry, právě v době, kdy jsem chtěl vyplatit peníze.



* Z výše uvedených důvodů se domnívám, že způsob, jakým jste zacházeli, je relevantní


problém byl neprofesionální a neetický vůči uživateli, jako jsem já, který byl


hraní ve vaší společnosti tak dlouho, aniž byste vytvořili sebemenší


problém a kdo do vašeho oběhu poslal stovky tisíc eur


společnost.*



* Z výše uvedených důvodů vás žádám o odblokování mých účtů a dovolte mi to


pokračovat ve hře a v každém případě mi vrátit mé výhry, které jsem


předpokládejme, že bude ve výši 30 600 eur *

Automaticky přeloženo:
sevosmmaek
před 3 roky

Dobrý den, ano, obecně řečeno, mají právo zrušit všechny vaše výhry, když si otevřete více účtů. Na druhou stranu věříme, že je opravdu důležité zjistit, zda má hráč výhodu, když má 2 účty. Vysvětlím to na příkladu.

Založíte si účet a získáte bonus na svůj první vklad a prohrajete. Poté si vytvoříte další účet, získáte štědrý bonus na svůj první vklad a tentokrát vyhrajete, pak jste měli tu výhodu, že jste využili bonus, který byste měli vzít jen jednou.

Na druhou stranu, pokud jste hráli bez bonusů, neměli jste oproti kasinu žádnou výhodu, takže není důvod zrušit všechny vaše výhry. Navrhuji, abyste podali stížnost zde na našem webu a uvidíme, co s tím můžeme udělat: https://gr.casino.guru/

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Moc děkuji za odpověď .. Chci vás informovat, že jsem nedostal žádné bonusy a neměl jsem žádný účel podvodu, abych z toho něco získal .... nikde mi to neprospělo ... vy jako Řekl jsem vám, že jsem nedostal žádné bonusy, jsem velmi nervózní a nevím, co mám dělat !! Budu rád, když mi odpovíte

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Udělal jsem svou zprávu na platformě a čekám na odpověď odborníků ... Vložil jsem všechny své peníze do společnosti a byl to můj zisk, který jsem očekával .. Kéž bychom mohli něco dosáhnout

Automaticky přeloženo:
sevosmmaek
před 3 roky

Vidím, že jste včera již podali stížnost. Dejte prosím čas svým kolegům na zpracování.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Děkuji vám za Váš čas!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

společnost messege to teď říká

Ahoj. Vezměte prosím na vědomí, že odpověď na váš případ vám již byla poskytnuta. Případ se netýká pouze bonusu:



6.3. Podvod. Více účtů


6.3.1. Společnost je oprávněna dle vlastního uvážení jakékoli diskvalifikovat


Klient, který se dopustil podvodu nebo zfalšoval nebo se pokusil zfalšovat


proces účasti nebo postup jakékoli propagace nebo porušena


tato smlouva, propagační podmínky a / nebo zvláštní podmínky, nebo kdo


může, v rozumném mínění společnosti, poškodit


Reputace a značka společnosti nebo reputace jakékoli společnosti


naše skupina.


6.3.2. Podvody, více účtů, více záznamů, obcházení


opatření k zabránění podvodům a / nebo neoprávněnému přístupu / vstupu,


účast, která porušuje propagační podmínky, je zakázána.


6.3.3. Společnost si vyhrazuje právo vyloučit z propagačních akcí jakékoli


účastníka a zakázat používání webových stránek společnosti, pokud společnost


má za to, že se Klient pokusil vstoupit pomocí více než jednoho


účty nebo zapojeny do jakékoli podvodné nebo nezákonné činnosti (včetně


činnost, která porušuje domácí zákony) bez ohledu na to, zda by to klient udělal či nikoli


nebo mohl vyhrát cenu. Společnost si vyhrazuje právo na výmaz


účty a odmítnout vyplatit bonus / cenu nebo jiné pobídky z


Propagační akce, pokud klient použil více záznamů / účtů.

Automaticky přeloženo:
sevosmmaek
před 3 roky

Jo, nenávidím to, ale stává se to velmi často. Vyhráli jste přes 30 000 eur. Zruší všechny vaše výhry a když se zeptáte proč, zkopírují + vloží část svých podmínek. Touto metodou mohlo kasino zavřít jakýkoli účet. Pokud to neuvedete, jednoduše zkopírujte + vložte své podmínky. Pokud jste podmínky porušili, měli by upřesnit, co jste udělali špatně, abyste se mohli bránit.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Děkuji za odpověď ... co mohu dělat teď ?? Jsem blokován 😕 ... prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
sevosmmaek
před 3 roky

Vidím, že vaše stížnost byla schválena zde na našem webu. Pak to musíme začít řešit, možná kontaktovat kasino a pak uvidíme. Kasino reaguje na podané stížnosti proti nim. Bylo schváleno 13 případů a všechny byly vyřešeny, což je dobré znamení. Našel jsem také jeden s více účty: https://casino.guru/casinoin-player-has-been-accused-of-opening-multiple-2

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Vidím, že ten muž vzal zpět své jednokolejné vklady .. Přeji vám všechno nejlepší ... protože všechny mé peníze byly vítězství, kterého jsem dosáhl ... Nemám peníze !!! Ještě jednou vám moc děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Stejná situace s pokerem. Vyhrál jsem téměř 11 000 dolarů a poté, co jsem poslal 10 fotek dokumentů a neschvaloval můj výběr po dobu 1 měsíce téměř do okamžiku, kdy jsem ztratil 7 000 dolarů a poté, co mi schválili výběr.

Automaticky přeloženo:
radndydavis1337
před 3 roky

ano, uvědomil jsem si zpoždění výběru a vy jste přišli o peníze ... velmi se omlouvám ... mám to na účtu 30600 a oni mě zablokovali ... řekli mi, že jsem přišel o peníze!

Automaticky přeloženo:
sevosmmaek
před 3 roky

Jsem opravdu zvědavý, co se stane s vaším případem. Konkrétně, co jste podle nich udělali špatně. 30 600 je spousta peněz!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jsem velmi smutný a čekám, co je třeba udělat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím mi také rezervovali 1600 € a nedávají mi je, protože prý je problém s poskytovatelem výběru.

Automaticky přeloženo:
gkara2022
před rokem

Ahoj,

Vidím, že jste na tento problém již podali dvě stížnosti.

Zdá se mi, že druhá stížnost, kterou jste právě vytvořili, je jakousi aktualizací související s tou první, mám pravdu?

Myslím, že toto můžete jednoduše aktualizovat , není nutné vytvářet více stížností na související problémy ve stejném kasinu.

Každopádně, mohu prosím vědět, zda kasino navrhlo nějaké alternativy k vyřešení této situace? Nemohu se dostat k vaší druhé stížnosti, protože ještě nebyla schválena, proto se ptám nyní.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky