Bohužel jsem se už podíval , ale neuvádím jestli je to progresivní nebo ne . Protože proč by to neměl progresivní slot uvádět? Maximální výhra 2500x a fixní jackpoty X čísel jasně ukazují, že to není progresivní
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Počkejme nyní společně na výsledek vaší stížnosti.
Snad to nebude trvat dlouho.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Nevím, je to tak dlouho a poslední příspěvky nebyly zkontrolovány a schváleny k publikování a casinoguru neodpověděl v časovém rámci (hodiny jsou 0 dní 0 hodin 0 minut)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
I don't know it's been so long and the last posts haven't been reviewed and approved to publish, and casinoguru didn't answer within the timeframe (clock is a 0 days 0 hours 0 minutes)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
omlouvám se za zpoždění. Budu o tom neprodleně informovat vašeho řešitele reklamace.
I am sorry for the delay. I will inform your complaint resolver right away about it.
Začíná to vypadat lépe. Přišli s (ne příliš dobrým) návrhem na vrácení přibližně 165 eur.
Nyní se pokusím vyjednat, abych získal alespoň 1 000 eur z více než 2 000 eur, které mi byly zabaveny.
Myslím, že je důležité, aby casinoguru co nejdříve zasáhl a schválil zprávy, které jsme s kasinem zveřejnili, abychom kromě již obdržené 1 refundace ve výši přibližně 50 EUR mohli rychle najít vhodné řešení pro druhou refundaci.
Mohl byste prosím Bradislava laskavě požádat o schválení zveřejněných zpráv?
Děkuji za vaši přítomnost a pomoc, je uklidňující vědět, že nejsem sám ❤️
It starting to look better. They came with a (not very good) proposition to refund around 165 euro.
Now I will try to negotiate to get at least 1000 euro of the 2000+ euro I was confiscated.
I think it's important to have casinoguru step in as soon as possible to approve the messages the casino and I published, so that beside already receiving 1 refund of around 50 euro, we can quickly find an appropriate solution for the second refund.
Please could you kindly ask Bradislav to approve the published messages?
Thank you for your presence and help, it's comforting to know I'm not alone ❤️
Jsem rád, že se to trochu posunulo, opravdu.
Branislavovi o vaší zprávě určitě řeknu. Jen prosím vězte, že celý náš reklamační tým musí denně řešit obrovské množství reklamací a není možné vyřídit jen jednu a jedinou.
Vím, že zde rozumíte mému názoru. To je důvod, proč je časovač implementován pro každou stížnost, víte.
Doufám, že se to vyřeší co nejdříve a dostanete lepší nabídku, jakou si přejete.🤞🍀
I am glad that it has moved on a bit, really.
I will surely tell Branislav about your message. Just please know that our whole complaint team has to deal with a huge number of complaints every day and it is not possible to deal with one and only.
I know that you can understand my point here. This is why the timer is implemented for each complaint, you know.
I hope that it will be dealt with as soon as possible and you will get the better deal you wish for.🤞🍀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.