FórumAutomatyElvis Frog in Vegas – obecná diskuze

Elvis Frog in Vegas – obecná diskuze (strana 2)

před 2 měsíci od t0t0diabl3
|
1893 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Romi
před měsícem

Nevím, je to tak dlouho a poslední příspěvky nebyly zkontrolovány a schváleny k publikování a casinoguru neodpověděl v časovém rámci (hodiny jsou 0 dní 0 hodin 0 minut)


https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1

Automaticky přeloženo:
t0t0diabl3
před měsícem

omlouvám se za zpoždění. Budu o tom neprodleně informovat vašeho řešitele reklamace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Začíná to vypadat lépe. Přišli s (ne příliš dobrým) návrhem na vrácení přibližně 165 eur.

Nyní se pokusím vyjednat, abych získal alespoň 1 000 eur z více než 2 000 eur, které mi byly zabaveny.

Myslím, že je důležité, aby casinoguru co nejdříve zasáhl a schválil zprávy, které jsme s kasinem zveřejnili, abychom kromě již obdržené 1 refundace ve výši přibližně 50 EUR mohli rychle najít vhodné řešení pro druhou refundaci.

Mohl byste prosím Bradislava laskavě požádat o schválení zveřejněných zpráv?


Děkuji za vaši přítomnost a pomoc, je uklidňující vědět, že nejsem sám ❤️

Automaticky přeloženo:
t0t0diabl3
před měsícem

Jsem rád, že se to trochu posunulo, opravdu.

Branislavovi o vaší zprávě určitě řeknu. Jen prosím vězte, že celý náš reklamační tým musí denně řešit obrovské množství reklamací a není možné vyřídit jen jednu a jedinou.

Vím, že zde rozumíte mému názoru. To je důvod, proč je časovač implementován pro každou stížnost, víte.

Doufám, že se to vyřeší co nejdříve a dostanete lepší nabídku, jakou si přejete.🤞🍀

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Šílím z toho. Pokaždé, když se kasino vyhne zaslání požadovaných informací, trvá 1 týden CASINOGURU, než je znovu požádá, a další 1 týden, než kasino dostane další bullsh*t odpověď.


Mezitím DOGECOIN, který jsem měl vybrat, získal hodnotu 500,euro (2000€ je nyní 2500€)


Šílím z toho!!!

Automaticky přeloženo:
t0t0diabl3
před 2 týdny

Sledoval jsem Vaši stížnost a nezávidím Vám a soucítím s Vámi. Už se to táhne dva měsíce a to není vůbec málo času. Bohužel máme spoustu stížností a i když se snažíme reagovat co nejrychleji, někdy to prostě nejde. Branislav se snaží s kasinem komunikovat a řekl, že se na situaci ještě dnes podívá a odpoví. Ale myslím, že to bude muset být relevantnější z kasina.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Děkuji za sympatie...

Zdá se, že nechtějí spolupracovat a vyhýbat se otázkám a dokonce i nyní začínají lhát.


Je to šílené. Kdybych na ně mohl položit ruce... raději bych neříkal, co bych dělal...

Automaticky přeloženo:
t0t0diabl3
před týdnem

To je to poslední, co můžu udělat, takže nemáš zač.

Viděl jsem, co napsali ve vyjádření, tak se na to Branislav podívá a uvidíme, co na to řekne. Asi mu poslali důkazy, že píšou i do vlákna, tak počkáme, co to je.

Určitě budete informováni, jak to bude pokračovat.

Přeji vám, aby vše dopadlo spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
t0t0diabl3
včera

Dobrý den.

Pamatuji si vaši stížnost a chtěl jsem vidět, jak to dopadlo. Ani nevíte, jak jsem byl šokován, když jsem se dozvěděl, že to stále pokračuje!

Alespoň to vypadá, že Braislav obdržel aktualizaci od zástupce kasina.

I tak to musel být zatím naprosto děsivý zážitek.

Vydržte, prosím!

Dostali jste se tak daleko, což je podle mého názoru obrovský úspěch. Držím ti palce.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky