před 2 měsíci
Líbí se vám tahle hra? Získali jste velkou výhru? Měli jste nějaké technické problémy? Pokud se chcete ohledně hry Elvis Frog in Vegas o cokoli podělit, můžete to udělat tady.
Proč říkáte, že se jedná o automat s progresivním jackpotem?
Je jasné, že ne? Mohli byste prosím upravit chybu, protože moje kasino říká, že jsem porušil bonusové podmínky hraním automatu s progresivním jackpotem...
A pohodlně se spoléhají pouze na váš web, zatímco každý jiný web jako askgamblers a další jasně říká, že není progresivní.
Guru kasina má pocit, že spolupracujete s kasiny na podvodech uživatelů...
Why do you say this is a progressive jackpot slot?
It clearly is not? Please could you modify the error because my casino is saying I breached bonus terms by playing progressive jackpot slot...
And they conveniently only rely on your website, while every single other website like askgamblers and others clearly says it's non progressive.
Casino guru feels like you work together with casino's to scam users ...
Minimální sázka je 0,25 €/$ a ne 2,50 €.
Šíříte tolik nesprávných informací na webových stránkách kasinového guru.
Možná bys měl dělat jinou práci.
Minimum bet is 0.25 €/$ and not 2.50€.
You guys spread so much wrong information on casino guru website.
Maybe you should do another job .
Ahoj, mluvil jsem s kolegou, který řekl, že kontaktoval poskytovatele hry a uvidíme, co z odpovědi zjistíme. Nejsem si jistý, jestli má kasino řešit s poskytovatelem hry o jaký slot se jedná a nespoléhat na jiné stránky.
Každopádně se nesnažíme uvádět hráče v omyl nebo být na jejich straně kasin, je to vlastně poprvé, co jsem viděl něco takového, co jsem viděl ve vaší stížnosti , že kasino by napsalo, že se na nás spoléhají a proto to mají tak nastavené.
Takže určitě dejte vše našemu týmu, který se vám snaží ve vaší situaci pomoci a jsem velmi zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne.
Pokud máte nějaké nové informace, určitě mi dejte vědět.
Hi, I spoke to a colleague who said he contacted the game provider and we'll see what we find out from the reply. I'm not sure if the casino should deal with the game provider on what slot it is and not rely on other sites.
Anyway, we're not trying to mislead the players or be on their side with the casinos, this is actually the first time I've seen something like what I saw in your complaint, that the casino would write that they rely on us and that's why they have it set up like that.
So be sure to give everything to our team who are trying to help you in your situation and I am very curious to see how it all turns out in the end.
If you have any new information, be sure to let me know.
Děkuji za pochopení a odpověď. Je to šílené, že? Celkem mi vzali více než 2000 eur z mého výběru a zabavili ho!
Askgamblers ani neotevřeli stížnost (mám pocit, že za to dostávají zaplaceno), pokud se sem někdo dostane z vyhledávání Google: VYHNĚTE SE JOYA.CASINO ZA KAŽDOU CENU.
Mezitím pracuji s vaším kolegou na zaslání všech důkazů o mé stížnosti.
Hezký den 🙂
Thanks for your understanding and reply. It's crazy right? In total they have took more than 2000 euro of my withdrawal and confiscate it!
Askgamblers didn't even open a complaint (I feel like they're getting paid to do that) if anyone lands here from a Google search: AVOID JOYA.CASINO AT ALL COST.
In the meantime I'm working with your colluege to send all proof of'my complaint.
Have a nice day🙂
Pojďme se podívat, kam se náš tým dostane a co se dá vyřešit. Není to úplně běžná situace, do které jste se dostali.
Co se stížnosti týče, super, poskytněte co je potřeba a na základě toho ostatní odborníci postoupí.
Přeji férový konec. 🙂
Mějte se taky krásně. ☘️
Let's see where our team gets to and what can be solved. It's not exactly a common situation you've got yourself into.
As far as the complaint is concerned, great, provide what is needed and on the basis of that the other experts will move on.
I wish you a fair ending. 🙂
Have a great day too. ☘️
Vždycky to Rusové dělají takovéhle podvodné sra*ky. Miluji Rusko, ale poté se vyhnu hraní v jejich kasinech. Můžete se mezitím podívat, jestli můžete změnit ✅ na ❌ vedle věty s progresivním jackpotem? Je zřejmé, že to není progresivní, zvláště pokud je maximální výhra 2500x
It's always the Russians doing this kind of scammy sh*t . I love Russia but I will avoid playing on their casino's after this. In the meantime can you see if you can change the ✅ into an ❌ next to the progressive jackpot sentence? It's obvious it's not progressive especially if max win is 2500x
Jakmile se Juraj od poskytovatele hry dozví více, změní se to. Tuto věc mohu pouze přesunout, ale bohužel ji nemohu změnit. 😕
As soon as Juraj finds out more from the game provider this will change. I can only move this thing but I can't change it unfortunately. 😕
No, poslal jsem jim e-mail týden před vámi. A nikdy neodpověděli... Myslím oficiální kontaktní e-mail BGaming z jejich webu. Tak nevím, jestli se brzy něco dozvíme 🙁. Ale díky za pomoc ❤️
Well I emailed them 1 week before you guys. And they never answered... I mean the official BGaming contact email from their website. So I don't know if we will hear anything back soon 🙁. But thanks for your help ❤️
Pevně věřím, že ano, samozřejmě pokud neodpoví, zeptám se Juraje, jestli se to změní nebo co plánuje dělat. Každopádně nemáš zač, vždy rádi pomůžeme, když můžeme.😉
I firmly believe that yes, of course if they do not answer I will ask Juraj if this will change or what he plans to do. Anyway, you're welcome, we're always happy to help if we can.😉
Děkujeme za vaše snímky obrazovky, i když jeden z oficiálního zdroje – BGaming – by byl užitečnější. V každém případě předám vaše laskavé poznatky.
Thank you for your screenshots, though one from the official source - BGaming - would be more handy. In any case, I will forward your kind findings.
Ze stejné perspektivy by kasino mělo konzultovat vlastnosti hry s poskytovatelem hry, společností BGaming. Pokud na svých webových stránkách uvedou nesprávné informace, měli by kontaktovat poskytovatele, aby záležitost vyřešil a váš problém adekvátně řešil.
Zdá se mi velmi nešťastné říkat: „Casino Guru označilo tuto hru za progresivní jackpot, a proto vám zabavíme výhry. Pro hráče v kasinu je nejdůležitější, jak kasino hru popisuje.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Doufejme, že vám stížnost pomůže. Musíte být trpěliví; každá strana – vy a Casino Guru také, máte týden na odpověď.
From the same perspective, the casino should consult the game's properties with the game's provider, BGaming. If they provide incorrect info on their website, they should contact the provider to resolve the matter abd address your issue adequatelly.
To me, it seems very unlucky to say "Casino Guru marked this game as progressive jackpot; hence, we confiscate your winnings. For players in the casino, it matters the most how the casino describes the game in the first place.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Let's hope the complaint helps you out. You just need to be patient; each party - you and Casino Guru too, has a week to respond.
Ahoj ještě jednou.
Věřím, že vás bude zajímat, co vzešlo z BGamingu. Docela mě to překvapilo, abych byl upřímný. Podle mého názoru tato odpověď naznačuje, že kasino by mělo situaci řešit jinak. Také si myslím, že otázka chyby je mimo možnost kvůli reakci. No, podívejte se sami:
„Ahoj, Juraji!
S mnoha kasiny pracujeme prostřednictvím agregátorů. Takže bohužel nemůžeme přesně vědět, která kasina a jak integrují naše hry (některé agregátory tyto informace nesdílejí)
Veškeré informace o Elvis Frog ve Vegas najdete zde: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Zejména v sekcích Funkce"
Doufám, že vám budeme moci pomoci vyřešit záležitost s kasinem.
Hello again.
I believe you will be interested to hear what came from the BGaming. I was quite surprised, to be completely honest. In my opinion, this reply indicates the casino should handle the situation differently. I also think the question of error is out of the option due to the response. Well, see for yourself:
"Hello, Juraj!
With many casinos we work through aggegators. So, unfortunately we cannot know exactly which casinos and how integrate our games (some aggregators do not share this information)
All the info about Elvis Frog in Vegas you can find here: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Especially in Features sections"
I hope we will be able to help you settle the matter with the casino.
Ahoj.
Zkontroloval jsem vaši stížnost podanou proti kasinu Joya, abych zjistil, jak si vedete, a zdá se, že hlavním problémem již není progresivní jackpot, ale spíše bonusový strop, který se uplatňuje, alespoň z pohledu kasina, na bonusové výhry. No, doufám, že výsledek bude rozumný.
Pokud chcete přidat něco kromě vaší probíhající stížnosti, můžete, samozřejmě.
Vydrž.
Hey there.
I checked your complaint submitted against the Joya Casino to see how you have been doing, and it seems the main issue is not the progressive jackpot anymore but rather the bonus cap applied, at least from the casino perspective, to bonus winnings. Well, I hope the outcome will be resonable.
If you care to add something aside from your ongoing complaint, you may, of course.
Hold on.
Ne, protože jsem právě začal hrát 5 minut. A vzali peníze, když jsem doslova hrál svůj první slot na méně než 5 minut
No because I was just started playing for 5 minutes. And they took the money away while I was literally playing my first slot for less than 5 minutes
Bohužel jsem se už podíval , ale neuvádím jestli je to progresivní nebo ne . Protože proč by to neměl progresivní slot uvádět? Maximální výhra 2500x a fixní jackpoty X čísel jasně ukazují, že to není progresivní
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Stačí mít štěstí a zkusit změnit velikost sázky. Už jsem trefil 2. velký jackpot v coinových respinech. A také jsem vyhrál téměř 1000x s normální bonusovou funkcí s top symboly a divokými po celé obrazovce
Just luck and try changing bet size. I have already hit the 2nd big jackpot in coin respins. And also I have won almost 1000x with the normal bonus feature with top symbols and wilds all over the screen
Bohužel jsem se už podíval , ale neuvádím jestli je to progresivní nebo ne . Protože proč by to neměl progresivní slot uvádět? Maximální výhra 2500x a fixní jackpoty X čísel jasně ukazují, že to není progresivní
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Počkejme nyní společně na výsledek vaší stížnosti.
Snad to nebude trvat dlouho.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.