FórumZpětná vazba a návrhyCasino Guru, to myslíš vážně?

Casino Guru, to myslíš vážně?

před 10 měsíci od Dezanove19
|
6992 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Drahý,


Před časem jsem podal stížnost na RoySpins. Toto kasino jedná ve zlé víře, lže a využívá návykové chování hráčů ve svůj prospěch.


Casino Guru má důkazy a e-maily několik týdnů. Vše pro vyřešení této situace.


RoySpins však drží v TOP.


Zdá se mi, že nechtějí rozhodovat. Tlačí na předmět břichem a prodlužují čas.


Vzhledem k důkazům není možné nepovažovat RoySpins za kasino, které jedná nelegálně a nerespektuje nic a nikoho.


Vzhledem k možnému partnerství, které mají, se mi zdá, že nejsou schopni ani ochotni být nestranní.


Rád bych znal váš názor, je Casino Guru nestranné nebo subjekt, který nás klame a nabádá ke hře na místech, kde se platí více?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Podívejte, vynechal jste jen jeden bod: vaše stížnost ještě nebyla rozhodnuta:

https://casino.guru/royspins-casino-player-feels-enticed-to-gamble-after

Pokud si tedy pozorně přečtete naše pokyny , budete vědět, že pokud nebude stížnost uzavřena, nebudou mít žádné důsledky:

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

Jak dlouho to všechno bude trvat?

Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.

Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:

První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.


Nechte si tedy taková obvinění na čas. Vzhledem k tomu, že se jedná o zcela bezplatnou službu, myslím, že byste ji měli alespoň vyzkoušet. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nikoho jsem neobviňoval, jestli kapuce sedí, je to tvůj problém.


Není třeba nic dál rozebírat, ale Jozef už 3x podal stížnost, nic neříká a lhůta se prodlužuje.


Chci znát názor ostatních uživatelů, ne? Není na tomto webu svoboda projevu?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

No, svou práci bych udělal dost špatně, kdybych nechal tento příspěvek bez vysvětlení.

Tady nejde o svobodu; jde o to, že nejste objektivní. Jsem tady, abych to zakryl.

Mějte to na paměti, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Radko, pokud veřejně prohlásíš, že nedostáváš provize z kasin, tak už mlčím!


Do té doby, alespoň v mém případě, jsou na jejich straně.


Zodpovědné hraní je tedy něco, co nepropagují, naopak

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Je to váš jediný argument?

Tak mi řekni, proč jsi sem přišel pro pomoc?

Četl jsi ty převleky?

Mimochodem, byly napsány dávno předtím, než jste si sem přišli stěžovat.

Takže jakmile jsem vysvětlil, že existuje proces, který musíme dodržet, přišli jste s myšlenkou, že jsme nyní špatní, protože dostáváme provize. Dobře, to je docela běžný průběh událostí.

Ale přemýšleli jste někdy o tom, kolik jsme utratili za stížnosti a další podpůrné projekty v souvislosti s těmito provizemi? Ber to jako upřímnou otázku.

Nechci s tebou bojovat, ale teď děláš ukvapené závěry.

Zkuste si prolistovat tuto komunikaci, prosím 👈

To je vše, co jsem chtěl, abyste věděli. Doufám, že vaše stížnost bude mít brzy úspěšný konec.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to zodpovězeno! Casino Guru platí kasina, jak se proti nim můžete rozhodnout? 😂

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

No...Očividně jsi věnoval pozornost jediné větě. Je smutné, že to nemá smysl vysvětlovat někomu, kdo dělá ukvapené závěry bez dalších znalostí.

Ale dám tomu druhý pokus:

"

Zdroj našich příjmů je velmi jednoduchý. Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že někteří lidé kasinové hry prostě milují. Věříme, že ti hráči by měli hrát ve slušných kasinech, kteří budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru - poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností , kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).

"

Nejsme v pozici, kdy bychom nemohli jít proti něčemu, co považujeme za nefér, takže vlastně můžeme hráčům pomoci.

Ve skutečnosti nás kasina nemají příliš v lásce, protože nikdy neprodáváme bezpečnostní indexy ani neodmítáme uživatelské recenze, protože nás o to požádají zástupci kasina, a pokud jde o stížnosti, neexistuje způsob, jak změnit výsledky, i když se kasino snaží zaplatit za to.

Doufám, že vám bude vadit číst. 🙌

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahhh doporučuji! Není doporučení povzbuzovat lidi ke hře?


Proč doporučují nelegální kasina, která nerespektují zákon?


protože ti za to platí...

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Ve skutečnosti tedy kasina aktivně nedoporučujeme, zejména ta s nižším indexem bezpečnosti.

Jednoduše řečeno – shromažďujeme informace a poskytujeme je zdarma hráčům.

Nemáme žádné „kšefty" s nepoctivými kasiny, na druhou stranu se snažíme těm nepříliš dobrým vysvětlit, proč by měli na svých záležitostech pracovat. Snažíme se využít každou páku, kterou máme, k tomu, abychom vedení kasina inspirovali k tomu, aby to s hráči hrálo poctivě.

Nejsme právníci; u nás hraje hlavní roli férový přístup. Pokud víte, že kasino bez řádné licence pro vás není „legální" možností, nehrajte tam.


Tento přístup neskrýváme: Kodex spravedlivého hazardu Casino Guru

Přečtěte si to, prosím.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nepropagovat? Proč vaše první téma na vašem webu a vstupní stránce vybízí lidi ke hře a ne naopak? 😂

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Protože na to máme průvodce ; je to velmi složité téma a naším cílem je poskytovat informace v plném rozsahu, které nelze jednoduše vtěsnat do již plné vstupní stránky 😀.


Proběhlo testování se skutečnými hráči; tohle byl výsledek. 🤷‍♂️

Navíc máme co do činění s hráči, kteří skutečně chtějí hrát v kasinech, takže čím komplikovanější způsob, jak je najít, abychom našli slušnou stránku, tím je pravděpodobnější, že si jen náhodně vyberou „něco", aby mohli hrát nyní. Náš web je už tak "složitý", že i vy jste toho přečetli příliš málo, přestože jsou zde všechny informace. Já jen říkám...

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na úvodní stránku tedy dejte na začátek pomůcky pro boj se závislostí a ne kasina na hraní

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Chápu, řeknu to takto: Většina hráčů není závislá. Zaměříme se tedy na většinu. Jinak hráči nerozpoznají, zda našli správnou stránku.

Když už o tom mluvíme, vsadím se, že jste také nikdy neviděli toto: https://casino.guru/problem-gambling

"V Casino Guru chceme hráčům poskytnout informace a nástroje, které jim pomohou hrát bezpečně a zodpovědně a zároveň je ochrání před velkým nebezpečím závislosti na hazardních hrách. Chceme také nabídnout pomocnou ruku těm, kteří již trpí problémovým hraním." Za tímto účelem jsme vytvořili tuto sekci o zodpovědném hraní a pomoci problémovým hráčům."

Opět to potřebuje speciální místo, kde by se daly všechny informace poskládat dohromady a vytvořit tak komplexního průvodce. Mimochodem, další výzkum.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Není závislá, ale stane se závislá.


vyřešte můj případ a rozhodněte se, už je to mnoho měsíců a Jozef na nic a na nikoho nereaguje, nestěžuji si jen já

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Věř mi, Jozef ví, co dělá. Buď trpělivý. Víc k tomu není.

Bohužel netuším, o čem "ona" mluvíš.

Jen čekat a spolupracovat. Vím, že už je to docela dlouho, ale pořád je tu šance na dobrý a spravedlivý konec. Vydržte 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podívejte se na moji stížnost a pak mluvte.


brát v mém případě je zacházet s vámi, že je dynamický.


Jsem si jistý, že bych to mohl zavřít ještě dnes. On je jednoduchý.


by posloužilo k rozšíření tohoto fóra.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, z vaší odpovědi už toho moc nedostanu. No, končím.

Nepracujeme 24/7, nejsme roboti; jsme parta velmi oddaných lidí. Pokud nedokážete ocenit to, co pro vás dělá zcela zdarma, není moc co dodat.

Omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Žádám vás, abyste sledovali můj případ.


nemůže?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Podívejte, nejsem součástí týmu pro stížnosti, pracuji s týmem komunity. To znamená, že abych získal nějaké informace o vaší stížnosti, musel bych se spojit s Jozefem, abych získal všechny informace, ke kterým nemám přístup sám, což by také nevyhnutelně vedlo k dalšímu zpoždění. Vidím stejné vlákno stížností jako ty. Upřímně řečeno, nemám dost času to zkusit.

Tak prosím vydržte.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky