FórumZpětná vazba a návrhyCasino Guru, to myslíš vážně?

Casino Guru, to myslíš vážně? (strana 2)

před 3 měsíci od Dezanove19
|
4109 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Aha, tak to nemá cenu, protože Jozef nikomu neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Řekl jsem vám, že má 7 dní na odpověď v každém tahu – zbývají 2 až 2 dny.

file

Váš úsudek je, upřímně řečeno, zcela irelevantní. Musíte se jen uklidnit a nechat tým dělat svou práci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale tato lhůta byla již několik dní v řadě prodloužena….

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Když odpovíte a počkáte na Jozefa, má 7 dní na odpověď. Stejně tak, když musí kasino odpovědět, má také týden a totéž platí pro vás. Pokud některá strana neodpoví, časovač se znovu prodlouží o týden.

Pokud máte pocit, že nerozumíte tomu, jak to funguje, můžete si o tom přečíst zde.

Zkuste být trpěliví, nejste jediný, kdo si stěžuje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jozef už 3x odpověděl, jen aby prodloužil termín

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Vidí tedy nutnost tak učinit. Přijměte prosím toto rozhodnutí. Nebudeme zde nabízet nic nového.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je to smutné, teď odpověděli, že mluvte přímo s RoySpinsem, který mi neodpoví!!!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Milý Dezanove19,

Chápeme vaši touhu po rychlé reakci na vaše příspěvky a sdílíme tento cíl. Ne vždy je však možné poskytnout okamžitou odpověď. Někdy trvá navázání komunikace s kasinem a shromáždění relevantních dat týden nebo dva. Všichni jsme lidé, ne roboti. Například Jozef je momentálně nemocný, přesto je odhodlán každý den kontrolovat stížnosti, stejně jako my ostatní. (Také jsem nemocný, ale odpovídám vám, protože se snažíme nabídnout nejlepší pomoc.) Navzdory našemu úsilí jsou příležitosti, kdy to chce čas, a bohužel s tím nemůžeme nic dělat. Některé případy mohou trvat týdny, a pokud jsou zapojeny regulační orgány, může se čekání prodloužit na měsíce, nebo můžete mít štěstí, pokud vůbec zareagují. Je důležité si uvědomit, že tato služba je poskytována zdarma. Prosíme vás o trpělivost.

S pozdravem Matěj

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale proč mě žádají, abych mluvil s RoySpins, když vědí, že mi neodpovídají?


Je toto výsledek mé stížnosti?


Udržíte je na TOPce?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsem také nemocný, psychicky ovlivněn celou touto situací.


a co děláte? Kasino, které mi uškodilo více než 6000 eur, nevyřešilo stížnost a stále je drželo na špičce kasin.


Žádají mě, abych s nimi mluvil, když vědí, že mi už dva měsíce neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Dobré ráno.

Na základě velmi komplexní a otevřené odpovědi, kterou jste od Matěje dostali, jsem přesvědčen, že k tomu nemohu dodat nic jiného. Opakovaným kladením těchto otázek ničeho nedosáhnete.

Počkejte prosím na další postup, dokud vaše stížnost nedosáhne konečné fáze.

Možná byste si měli přečíst všechny naše odpovědi ještě jednou.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zajímalo by mě, proč drží RoySpins na vrcholu?


Stále mi neodpovídají!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 3 měsíci

Za co konkrétně byste chtěli, aby kasino mělo nižší index bezpečnosti? Vaše stížnost, jak již bylo mnohokrát řečeno, je stále otevřená a to neznamená, že kasino nic neřešilo. Pokud to nevyřeší a náš tým řekne, že to vůči vám není fér, tak kasino dostane černé body a můžeme se bavit o nějakém výsledku a důsledcích.

Prozatím musíme být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky