DomůFórumObecná diskuze o gamblinguZažijte Betinia wg. Výplaty

Zažijte Betinia wg. Výplaty

před 3 roky od Tamara01
|
3 415 zobrazení 10 odpovědí |
|
před 3 roky

Zaregistroval jsem se u Betinie. Bohužel na internetu existují pouze negativní informace, které jsem objevil až později. Znovu jsem se zaregistroval a vložil několik stovek EUR do šílenství hazardních her a poté jsem požádal o výplatu. Teď se trochu obávám výplaty. Betinia je na trhu nová, ale na Trustpilot byla hodnocena špatně, zejména pokud jde o výplatu.

Kasino existuje pouze rok ...

Máte tam nějaké zkušenosti s výplatami? Moje výplata bude zpracována až v pondělí, jsem zvědavý, zda ověření bude fungovat. Zdravím tamaru

Automaticky přeloženo:
Tamara01
před 3 roky

Ahoj, Betinia se zdá být slušným kasinem. Nebojím se, abych byl upřímný. Můžete se také podívat na všechny stížnosti podané proti kasinu. https://casino.guru/betinia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Mají licenci na Maltě, což je obvykle dobré znamení.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj Daniel,

Děkujeme Vám za Vaši odpověď.

Recenze na trustpilota mě znepokojily. Je dobře známo, že většina kasin zpožďuje ověření, které je součástí obchodního modelu. Počkám a doufám, že ověření proběhne bez problémů a že tam budu moci bez váhání pokračovat ve hře.

Budu i nadále hlásit ...

Automaticky přeloženo:
Tamara01
před 3 roky

Abych byl upřímný, Trustpilotovi bych vůbec nevěřil. Máme s nimi velmi špatné zkušenosti. Jeden uživatel vytvářel nové e-mailové adresy a hráč na CasinoGuru odeslal mnoho špatných recenzí. Trustpilot je nechtěl odstranit, i když bylo jasné, že jde o stejnou osobu.

Negativní recenze, které jste viděli, tedy může odeslat stejná osoba. Každopádně, dejte nám prosím vědět, pokud s nimi máte nějaké problémy 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všichni,

Rád bych se podělil o své zkušenosti s Betinia Casino. Zaregistroval jsem se tam poprvé asi před dvěma týdny. První tři výběry proběhly bez problémů. Po dvou dnech čekání byla platba provedena. Někdy musíte živému chatu připomenout, že čeká na výplatu, ale to není problém. Také jsem poslal své ověřovací dokumenty. Nyní k problému, který mám. Před několika dny jsem se chtěl znovu přihlásit ke svému účtu Betinia, ale dostal jsem systémovou zprávu, že můj účet byl migrován do Cadabrus Casino.

V době migrace jsem měl 200 € otevřený výběr v kasinu Betinia.

Těchto 200 EUR bylo jednoduše převedeno na cadabrus. Čekal bych ale, že Betinia výplatu zpracuje. Protože jsem hrál s Betinií a ne s Cadabrusem.

Stále čekám na výplatu v Cadabrusu a na podporu se nikomu nedostanu.

Jsem zklamaný, že jsem měl takovou zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Tamara01
před 3 roky

Děkuji za aktualizaci. Také bych byl zklamaný. Chápu tedy správně, že kasino Betinia bylo uzavřeno?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Tamaro, minulý rok jsem měl na Jackpotcity takovou zkušenost. 60 000 € vyhráno a je k dispozici k výplatě. O týden později, když jsem se chtěl podívat na šok, registrace nebyla možná. Němečtí hráči byli přesunuti do RoyalVegas. Tam mi bylo řečeno, že musím kontaktovat Jackpotcity. Trvalo to asi 4 týdny, ale pak jsem měl peníze na účtu. Denně bych kontaktoval živý chat Betinie. Přinejmenším to fungovalo pro mě

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj Daniel,

kasino Betinia nebylo uzavřeno. Dostal jsem zprávu, že moje země již není podporována ... Překvapuje mě, že ignorují můj otevřený výkres a předávají mě Cadabrusovi. Doposud jsem od Cadabrusu nedostal žádnou odpověď, i když jsem tam poslal i svůj bankovní výpis.






Automaticky přeloženo:
schmjasm
před 3 roky

Ahoj schmjasm,

děkuji za vaše zkušenosti a gratulujeme k vaší výhře. Pro mě je to jen asi 200 eur. Jen mi připadá nepříjemné, když moje stávající výplata není zpracována a najednou se už nemohu přihlásit. Díky za tip. Budu také znovu kontaktovat Betinii.

Automaticky přeloženo:
Tamara01
před 3 roky

200 € je spousta peněz. Dokáže vás tam naprosto pochopit. Držím palce, aby se to stále rychle zvládlo.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, napsali číslo Xterms@conditions bod, který říká, že kasino může kdykoli bez dalšího vysvětlení zavřít účet...Stalo se to krátce poté, co jsem po mnoha týdnech hraní odeslal dokumenty k ověření svého účtu. Jsem si jistý, že moje ID a účet za energie jsou v pořádku a neřekli, že s nimi není něco v pořádku, ale prostě uzavřeli účet. Vlastně mě důvod nezajímá a nevěřím, že by odhalili ten pravý. Toto kasino pro mě bylo šťastné, pokud jde o výhru, takže jsem trochu zklamaný, ale vyberu si jiné z nejlepších kasin Casino Guru. Děkujeme za Vaši nabídku pomoci. Měj hezký den

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky