Ahoj
Vymáhá někdo skutečně spravedlivé hraní a podmínky kasina? Pokud mohu říci, IGaming s nimi může mluvit o vašem problému, ale nemůže zvrátit rozhodnutí. V mém případě Luckydays okamžitě zabavila mých 63 000 $, uzavřela můj účet a odpověděla „dokončeno a nebude vráceno". Kdyby nebylo mé vytrvalosti, komunikační linky by se tam zastavily a já odešel s ocasem mezi nohama. Dokumenty požadované Luckydays pro náhradní řešení nebyly ani požadovány. Teď, když jsem je vyrobil, prostě nereagují. Musí být mým dalším krokem právník v oblasti zábavy? Jen z principu utratím výhry bojem proti tomuto. Nějaké návrhy? Opravdu doufám, že mi Guruovi dokážou udělat zázrak.
dík
Tommy
Hello
Does anyone actually enforce fair gaming and the terms and conditions on a casino. As far as I can tell IGaming can speak with them regarding your issue but can’t overturn a decision. In my case Luckydays immediately confiscated my $63000, closed my account and replied "finalized and will not be reversed". If it was not for my persistence then the communication lines would have stoped there and I walk away with my tail between my legs. The documents required by Luckydays for an alternate solution were not even requested. Now that I produced them they just don’t respond. Does my next step have to be en entertainment lawyer? Just based on principle I will spend the winnings fighting this. Any suggestions? I’m really hoping the Guru’s can pull off a miracle for me.
Thanks
Tommy