Dobrý den, stane se mi úplně stejná věc, již jsem ověřil účet KYC a požádal o výběr 7000, obdržel jsem potvrzovací e-mail s rozdělením na různé platby 500, které jsem čekal 3 týdny, než 1 e-mail dorazil přesně stejný říkáte mi, že mi již provedli platbu 500 (1 z požadovaných) a po 2 dnech jsem dostal „Odmítnout", požádal jsem o pomoc prostřednictvím chatu a oni mi nedávají důvody, také jsem kontaktoval podporu a oni nereagovat na několik zpráv, které jsem poslal. Před včerejškem jsem obdržel další e-mail s potvrzením platby dalších 500, který jsem dnes zkontroloval a byl znovu odmítnut.
Příteli, mohl jsi se stáhnout? Jakou metodu jste použili? Použil jsem bankovní převod pro Latinskou Ameriku (7000) a 500, které odmítli, jsem znovu požádal o bankovní převod (doufám, že to znovu neudělá chybu)
Hello, the exact same thing happens to me too, I already verified the KYC account, and requested the withdrawal of 7000, I received the confirmation email splitting into different payments of 500, which I waited 3 weeks for 1 email to arrive exactly the same yours telling me that they already made me the payment of 500 (1 of those requested) and after 2 days I got "Reject" I asked for assistance through the chat and they don't give me reasons, I also contacted support and they do not respond to several of the messages that I have sent. Now before yesterday I received another email confirming the payment of another 500 which today I checked and it was rejected again.
Friend, were you able to withdraw? What method did you use? I used Latin America Bank Transfer (7000) and the 500 that they rejected I applied again for Bank Transfer (I hope it won't give an error again)
Hola, a mi también me sucede exactamente lo mismo, ya verifiqué la cuenta KYC, y solicité el retiro de 7000, me llego el correo de confirmación fraccionando en distintos pagos de 500, el cual esperé 3 semanas para que me llegue 1 correo exactamente igual al tuyo diciéndome que ya me hicieron el pago de 500 (1 de los solicitados) y a los 2 días me salió "Reject" pedí asistencia por el chat y no me dan razones, también me comuniqué al soporte y no me responden varios de los mensajes que he mandado. Ahora antes de ayer me llego otro correo de confirmación del pago se otros 500 el cual hoy revisé y me salió nuevamente rechazado..
Amigo, pudiste retirar? Que metodo usaste? Yo utilicé Latin America Bank Transfer (7000) y los 500 que rechazaron volví a solicitar por Bank Transfer (espero no vuelva a dar error)
Automaticky přeloženo: