Výběr v astropay (strana 2)

před 3 roky od Victor527
|
15925 zobrazení 57 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 3 roky

Dobrý den, proč když povolí výběr, odečtou 600 dolarů ze zůstatku v pořádku, ale dnes je mám ve svém zůstatku, takže uvidíme, co se stane dobře

Děkuji, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Protože když někdo provede výběry a povolí to, okamžitě to odečtou od zůstatku a dnes jsem je při kontrole účtu v kasinu nechal přidat na můj účet

budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, proč když to autorizují, okamžitě odečtou od zůstatku, ale dnes jsem je měl na účtu

budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
Victor527
před 3 roky

Jo, ale zajímalo by mě, proč ti vrátili peníze na účet. Totéž se vám může stát při příštím pokusu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ignoruji to, budu hlásit pokrok

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, teď se mi zdá, že vidím data po schválení, výběry 3q Nayo byly zamítnuty a nyní jsou ty ze 7. června v pořádku file

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, dostal jsem e-mail z webu Vulkan.vegas, že platba je úspěšně autorizována, abych počkal, nyní dobře

Děkuji, budu vás informovat filefile

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, stane se mi úplně stejná věc, již jsem ověřil účet KYC a požádal o výběr 7000, obdržel jsem potvrzovací e-mail s rozdělením na různé platby 500, které jsem čekal 3 týdny, než 1 e-mail dorazil přesně stejný říkáte mi, že mi již provedli platbu 500 (1 z požadovaných) a po 2 dnech jsem dostal „Odmítnout", požádal jsem o pomoc prostřednictvím chatu a oni mi nedávají důvody, také jsem kontaktoval podporu a oni nereagovat na několik zpráv, které jsem poslal. Před včerejškem jsem obdržel další e-mail s potvrzením platby dalších 500, který jsem dnes zkontroloval a byl znovu odmítnut.

Příteli, mohl jsi se stáhnout? Jakou metodu jste použili? Použil jsem bankovní převod pro Latinskou Ameriku (7000) a 500, které odmítli, jsem znovu požádal o bankovní převod (doufám, že to znovu neudělá chybu)

Automaticky přeloženo:
Victor527
před 3 roky

Zdá se mi, že budete znovu odmítnuti, použil jsem tuto metodu. Nyní jsem požádal o bankovní převod (žádají o kód SWIFT), zdá se mi bezpečnější

Automaticky přeloženo:
Baru
před 3 roky

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Znovu jsem kontaktoval zástupce kasina, pokud zde neodpoví, pokusím se najít jiný kontakt z kasina. Podařilo se vám vybrat některou ze svých výher z kasina?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Velmi děkuji za Vaši pozornost. Ne, do dnešního dne jsem nemohl nic stáhnout, mám všechny žádosti zpracované a jak jsem vám řekl, mám 2, které jsem nedávno znovu použil poté, co jsem byl před několika dny schválen a zamítnut ...

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Baru, zatím nic nečeká, děkuji, budu informovat

Automaticky přeloženo:
Victor527
před 3 roky

Je to škoda a díky pravdě mě netrpělivě a nedoporučuje mi vidět, že to trvá tak dlouho 🙁 Doufám, že vám brzy zaplatí Požádal jsem o platbu znovu, ale bankovním převodem a ne bankovním převodem v Latinské Americe. Doufám, že se to tentokrát stane. (Hledal jsem tě na instagramu)

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobře, děkuji za informace, poskytnu podrobnosti o pokroku

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj lidi


Omlouváme se za nepříjemnosti, budu se snažit, jak bude výběr odmítnut. Poskytovatelé plateb bohužel - to je něco, co Casino nemůže jejich jménem ovlivnit. Ale stejně se pokusím získat podrobnosti.

Milý Victor527, nastavil jsem limit hazardu na tvůj účet, chceme si být jisti, že tvoje výhry zůstanou u tebe alespoň do doby, než potvrdíš, že máš peníze. Doufám, že je to s tebou v pořádku.

Vážený @Baru, bohužel se mi nepodařilo vás v kasinu identifikovat, takže si klidně stěžujte, bezpochyby se o to postarám.


Měj se!



Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, děkuji, budu informován o pokroku

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vážený Victor527


Jak se dalo očekávat, o vašich transakcích není mnoho informací. Důvod odmítnutí je „Vráceno bankou příjemce" bez uvedení důvodu ... Nějaká šance, že byste mohli využít Skrill / Neteller nebo jinou alternativu?


Milý Baru, mezitím bys zkusil výběr prostřednictvím Skrill plz?


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobře, zkusím to vidět a se stejnou kartou, kterou vkládám, protože je to bez problémů a trvá to jen pár sekund, ale když je stažena, začnou problémy, žádají o další informace, fotografie, dokumenty a to by měl být takový

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

. filefile Snažím se dělat výběry, protože byly znovu odmítnuty, mám přímý astropay účet a uvidíme, jestli se to teď ukáže, protože jsou velmi rychlé, když hráč vloží, ale čisté překážky, když jsou provedeny výběry

Automaticky přeloženo:
Vulkan Vegas Casino
před 3 roky

Dobrý den, Vulkane, již jsem podal stížnost na tomto místě, podotýkám, že jsem dnes obdržel potvrzovací e-mail s žádostí o částku 2080 USD, který bude podle všeho zamítnut jako první pokus za pár dní. A říkám vám, že 2 žádosti, které jsem se pokusil stáhnout bankovním převodem, byly okamžitě schváleny a zamítnuty.

file

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky