Ahoj,
takže i po měsíci stále bojujete s ověřením? Je těžké uvěřit, že tak dobré kasino vám není schopno pomoci s nahráváním dokumentů.
Pokud se nahrání z webu nezdaří, zkuste poslat dokumenty e-mailem, jste si jisti, že vám to již nebylo doporučeno?
Na tuto možnost se laskavě zeptejte živého chatu, měla by fungovat jako poslední možnost.
Dalším způsobem je podat stížnost zde na Casino Guru , buďte připraveni vysvětlit, jak přesně jste se pokusili nahrát dokumenty a jak jste komunikovali s kasinem o svém problému.
Můžeš poslat snímek obrazovky, prosím? Zkusím něco vymyslet.
Hello,
so even after a month, you are still fighting with the verification? I find it hard to believe that such a good casino is not able to help you with uploading the documents.
Well, if uploading by the website fails, try to send the documents by email, are you sure you were not advised to do so already?
Kindly ask the live chat about this possibility, it should work as a last option.
Another way is to submit a complaint here on Casino Guru, just be ready to explain how exactly have you tried to upload the documents a how you communicated with the casino about your issue.
Can you post a screenshot, please? I'll try to figure something up.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: