Děkuju.
Vzhledem k tomu, že nyní máte své vlastní vlákno, jak můžete vidět, laskavě vás žádám, abyste si ponechali všechny naše myšlenky o tom, jak bychom zde měli zacházet s novými kasiny.
Znovu, abych byl upřímný, musím říci, že abyste mohli nabídnout alespoň užitečnou kritiku, měli byste se nejprve seznámit s fungováním indexu bezpečnosti.
Již jsem vysvětlil, proč nemůžeme převzít příspěvky na fóru do vzorce Index bezpečnosti. Uživatelské recenze jsou velmi podobné.
Nejsme schopni zajistit, aby každá recenze obsahovala přesné informace, protože jak hráči, tak kasina se neustále pokoušejí zveřejňovat nepravdivé recenze. Vzhledem k této skutečnosti je hodnocení uživatelských recenzí odděleno od indexu bezpečnosti, který je založen výhradně na ověřených faktech.
Jak radí naši průvodci, proto si před rozhodnutím, zda v kasinu hrát či nikoliv, vždy přečtěte uživatelské recenze, abyste získali představu o tom, co si myslí ostatní hráči. Můžete také hledat podobné informace na fórech, navštívit sekci stížností a přidat Index bezpečnosti.
Řekl jsi "VŽDY je to chyba hráčů" Co třeba "Vždy je to volba hráčů"?
Pokud by nám na hráčích nezáleželo, jak jste se tak vytrvale snažili dokázat, neodpověděli bychom na vaši stížnost a ani bychom této konverzaci nevěnovali pozornost.
Spíše se snažíme popsat naše procesy.
Podle mého názoru nejste spokojeni s jednáním Casino Guru a není nám potěšením řešit vaše domněnky, obvinění a další pocity na našem vlastním fóru. Obecně jsme vašemu tónu velmi rozuměli a vše jsme jasně vysvětlili. Domnívám se tedy, že je na místě uvést, že zde není doceněna vaše špatná energie. Nemáme čas s vámi vše znovu probírat.
Buď nás přestaňte obviňovat z něčeho neprokázaného, nebo opusťte toto fórum. Pokud tak neučiníte, bude vám zakázán přístup do fóra.
Je to na vás.
Thank you.
Since you now have your own thread, as you can see, I kindly ask that you keep all of our thoughts about how we should handle new casinos here.
Again, to be honest, I have to say that in order to offer at least helpful criticism, you should first familiarize yourself with the operation of the Safety Index.
I already explained why we can't take forum posts into the Safety Index formula The user reviews are quite similar.
We are unable to ensure that every review contains accurate information because both players and casinos are continuously attempting to post false reviews. Due to this fact, the user review rating is separate from the Safety Index, which is solely based on proven facts.
As our guides advise, therefore before deciding whether or not to play in the casino, always read user reviews to gain a sense of what other players think. You can also search for similar information on forums, visit the complaint section, and add the Safety Index.
You said "It’s ALWAYS the players fault" How about "It's always the players choice"?
If we did not care about players, as you so assiduously attempted to prove, we would not reply to your complaint or even pay attention to this conversation.
Rather, we make an effort to describe our processes.
In my opinion, you are not satisfied with Casino Guru's actions, and we are not pleased to address your presumptions, charges, and other feelings on our own forum. In general, we were very understanding of your tone and gave clear explanations of everything. Thus, I believe it is appropriate to state that your bad energy is not appreciated here. We do not have time to go over everything again with you.
Either quit blaming us for something unproven, or leave this forum. Should you fail to do so, you will be banned from the forum.
It's up to you.
Automaticky přeloženo: