Ahoj,
super, děkuji za objasnění. Nemusíte se cítit uražený mými otázkami, protože oba používáme jiný jazyk, jen se chci ujistit, že celé situaci rozumím. 🙏
Jak dlouho jste prosím čekali na stažení?
Ptám se proto, že umožňujeme kasinům celých 14 dní na ověření účtu - což bylo provedeno - a zaslání výhry.
Mám pocit, že kasino, stejně jako některá další, má potíže s platebními možnostmi, bohužel se to v dnešní době stalo čím dál častějším tématem a kasino to vyžaduje nějaký čas, než to vyřeší. Obvykle jsou potíže způsobeny třetí stranou kasina, která se stará o transakce.
Můžete se prosím rozhodnout pro jinou možnost výběru? Na to bych se zeptal kasina.
Hello,
great, thank you for the clarification. You don't need to feel offended by my questions, because we both use different language, I just want to ensure that I understand the whole situation. 🙏
Now, for how long have you been waiting for the withdrawal, please?
I'm asking because we allow casinos 14 full days to verify the account - which has been done - and to send the winnings.
I feel that the casino, like some others, is experiencing troubles with payment options, sadly it became a more and more frequent topic nowadays, and it requires some time for the casino to solve that. Usually, the trouble is caused by the casino's 3rd party company that takes care of the transactions.
Can you opt for a different withdrawal option, please? I would ask the casino about that.
Automaticky přeloženo: