Ahoj,
Nedávno jsem se seznámil s dokumentem o spravedlivých a transparentních podmínkách a postupech UKGC, kde je uveden seznam toho, co musí držitelé licence dodržovat. Níže uvádí, že držitel licence nemůže „zabavit všechny nebo část peněžních prostředků v zůstatku vkladu spotřebitele, ani z nich jinak odečíst jakoukoli částku na základě toho, že spotřebitel nedodržel jakékoli požadavky na ověření identity a/nebo věku stanovené provozovatelem". (včetně, ale bez omezení na žádost o poskytnutí konkrétních dokumentů nebo informací) „kde zůstatek vkladu znamená" Celkový počet prostředků na účtu patřícímu hráči (kromě zůstatku bonusu/ omezených prostředků) a vždy zahrnuje (... ) všechny výhry ze sázek provedených vkladem. " A dále průvodce říká „Hráči nesmí být požádáni o informace v okamžiku, kdy žádají o výběr ze svého účtu, pokud by je provozovatel mohl rozumně požádat o tyto informace dříve".
A přesto existuje spousta stížností kasin s licencí UKGC, které odkazují na žádosti, které s tím nejsou v souladu. Čtyři příklady níže:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Mýlím se, když si myslím, že jde o porušení licence? Kromě toho to platí pouze pro ID/doklad o adrese, nebo není SoF/SoW také legitimním důvodem, proč zabránit výběru, pokud o něj bylo možné požádat dříve?
Hi,
I recently became aware of UKGC's Fair and Transparent Terms and Practices document where they list what the licensees must comply with. Hereunder, it states the licensee cannot "confiscate all or part of the funds in a consumer’s Deposit Balance, or otherwise deduct any amount therefrom on the basis that the consumer has failed to comply with any identity and/or age verification requirements set by the operator (including, but not limited to, a request to provide specific documents or information)" where deposit balance means "The total funds in an account belonging to the player (other than the bonus balance/ restricted funds) and always includes (...) all winnings from wagers made with the deposit." And furthermore, the guide says "Players must not be asked for information at the point they request a withdrawal from their account if the operator could reasonably have asked for this information at an earlier time."
And yet, there's plenty of complaints from UKGC licensed casinos that reference requests that are not in line with this. Four examples below:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Am I wrong to think that these are breaches of the licence? Furthermore, does this just apply to ID/proof of address, or is SoF/SoW also not a legitimate reason to prevent a withdrawal if it could have been requested before?