Ahoj, myslím, že skoro každé kasino se s takovými věcmi potýká a někdy mohou být výběry pomalejší. Z toho, co jsem se dozvěděl a co jsem si přečetl, je nejlepší se pro začátek zaměřit na uživatelské recenze nebo stížnosti , pokud se vám zatím žádný hráč neozval. Ty jsou zdrojem informací od hráčů, a proto si můžete udělat představu o tom, jak kasino funguje. Jedna uživatelská recenze je dokonce od hráče z vaší země a je poměrně obsáhlá, takže si ji můžete přečíst.
Co se týče stížností, kasino zatím vyřešilo všechny, což dělá dobrý dojem, pokud se něco pokazí.
Pokud tedy své peníze nedostanete, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci. Samozřejmě dáváme kasinům 14 dní na provedení všech nezbytných kontrol a odeslání finančních prostředků. Po uplynutí této doby budeme kasino kontaktovat, pokud se nic nezmění.
Jsou také licencované, takže pokud se netrefíme, můžete se obrátit na úřad, ale současná licence nepatří k těm lepším, řekl bych, a dost často je těžké od nich vůbec získat odpověď.
To je to, co vám zatím mohu říci, a také bych mohl zmínit vlákno o tomto konkrétním kasinu, kde si můžete přečíst více. Najdete ho zde: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
Doufám, že se vám vše podaří sehnat a budete nakonec spokojeni.
Pokud máte aktualizaci, určitě mi dejte vědět.
Hodně štěstí. ☘️
Hi, I think almost every casino struggles with this kind of thing and sometimes the withdrawals can be slower. From what I've learned and what I've read, it's best to focus on user reviews or complaints to start with if you haven't heard back from any players yet. These are a source of information from the players and therefore you can get an idea of how the casino works. One user review is even from a player from your country and quite comprehensive so you can read it.
Regarding complaints, the casino has solved all of them so far, which gives a good impression if something goes wrong.
So if you don't get your money, you can contact us and we will try to help. Of course we give the casinos 14 days to make all the necessary checks and send the funds. After that time we will contact the casino if nothing changes.
They are also licensed, so if we don't get it right you can contact the authority, but the current license is not one of the better ones I would say, and it's quite often hard to get a response from them at all.
That's what I can tell you so far, and I could also mention a thread on this particular casino where you can read more. You can find it here: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
I hope you manage to get everything and you will be satisfied in the end.
If you have an update, be sure to let me know.
Good luck. ☘️
Automaticky přeloženo: