FórumObecná diskuze o gamblinguHledám pomoc a radu od jiného ozzie

Hledám pomoc a radu od jiného ozzie

před 5 měsíci od Jackb
|
1261 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Dobrý den, hledám telefonický kontakt s někým, kdo má dobrou představu o světě online kasin.

Pokud jde o pravidla s hazardními hrami mimo Austrálii a pár dalších věcí, ideálně s někým, kdo má znalosti o společnosti Crownplay, předem díky, Jack

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Dobrý den, pokud byste se podělili o to, co konkrétně byste chtěli vědět, možná bychom mohli zkusit odpovědět na vaše dotazy zde na fóru. Samozřejmě, pokud se vám ozve hráč, bylo by to také dobré.

Máte problém v kasinu, které jste zmínil?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

jo kámo, v tuto chvíli nemám problém jako takový.

jen jsem zvědavý, jak jsou legitimní, viděl jsem tam velmi pomalé výplaty a pouze malé částky.

Když jsem vyhrál, chtěl jsem vědět, jakou ochranu bych mohl mít, abych dostal své peníze v průběhu času, nebo jestli existuje šance, že by mohli prostě zavřít obchod a já to propásnu.

samozřejmě by bylo hezké promluvit si s hráčem ohledně toho, jestli někdy zažil dramata s příjmem peněz od zámořské společnosti, která zde nemá licenci

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Ahoj, myslím, že skoro každé kasino se s takovými věcmi potýká a někdy mohou být výběry pomalejší. Z toho, co jsem se dozvěděl a co jsem si přečetl, je nejlepší se pro začátek zaměřit na uživatelské recenze nebo stížnosti , pokud se vám zatím žádný hráč neozval. Ty jsou zdrojem informací od hráčů, a proto si můžete udělat představu o tom, jak kasino funguje. Jedna uživatelská recenze je dokonce od hráče z vaší země a je poměrně obsáhlá, takže si ji můžete přečíst.

Co se týče stížností, kasino zatím vyřešilo všechny, což dělá dobrý dojem, pokud se něco pokazí.

Pokud tedy své peníze nedostanete, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci. Samozřejmě dáváme kasinům 14 dní na provedení všech nezbytných kontrol a odeslání finančních prostředků. Po uplynutí této doby budeme kasino kontaktovat, pokud se nic nezmění.

Jsou také licencované, takže pokud se netrefíme, můžete se obrátit na úřad, ale současná licence nepatří k těm lepším, řekl bych, a dost často je těžké od nich vůbec získat odpověď.

To je to, co vám zatím mohu říci, a také bych mohl zmínit vlákno o tomto konkrétním kasinu, kde si můžete přečíst více. Najdete ho zde: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion

Doufám, že se vám vše podaří sehnat a budete nakonec spokojeni.

Pokud máte aktualizaci, určitě mi dejte vědět.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je také normální, že kasina žádají o ověření? Požádali o doklad totožnosti a fotografii bankovní karty

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Samozřejmě, že chcete-li odstoupit, toto jsou některé z nejdůležitějších a běžných věcí, které je třeba zkontrolovat. Takže v tom případě bych určitě spolupracoval a snad ten proces proběhne rychle a úspěšně.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky