Nedávno jsem narazil na problém s kasinem, o kterém si nemyslím, že je transparentní ve svých praktikách, šel jsem na jejich stránky poskytovatelů licencí a viděl jsem toto,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
" Stížnosti
GCB ještě nezačala vyřizovat stížnosti, protože pro to zatím neexistuje žádný formální postup. GCB se v současné době snaží zavést politiku stížností, jakmile vstoupí v platnost nová legislativa. Až se tak stane, oznámíme to na tomto webu.
Předem upozorňujeme, že GCB nebude prošetřovat všechny stížnosti. GCB například nemá pravomoc rozhodovat spory mezi stěžovatelem a obviněnou stranou a urovnávat nároky nebo přiznávat náhradu škody.
Pouze v případě, že stížnost nasvědčuje porušení platných předpisů, lze toto dále prošetřovat.
Doporučujeme, abyste vždy vyhledali právní radu ohledně jakýchkoli nároků, které můžete mít vůči držiteli licence nebo jiné straně či stranám.
Vezměte prosím na vědomí, že všichni držitelé licencí a strany, které jednají v rámci jejich odpovědnosti, by měli vždy dodržovat zákony, včetně předpisů v oblasti AML/CFT a ustanovení o povolení a osvědčených postupů, které se na ně vztahují. Jakékoli porušení zákona může kdykoli vést ke správním, trestním nebo občanskoprávním opatřením."
Jak tedy může být kasino licencováno pod tímto regulátorem, ale regulátor nepřijímá ani stížnosti?!
I recently ran into an issue with a casino that I do not believe is being transparent in their practices, I went to their licensors site and saw this,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
"Complaints
The GCB has not yet started handling complaints as there is no formal procedure for that in place yet. The GCB currently aims to have a complaints policy in place as soon as the new legislation enters into force. When this is the case, we will announce it on this website.
We kindly point out in advance that the GCB will not investigate all complaints. For example, the GCB does not have the authority to adjudicate disputes between the complainant and the accused party and to settle claims or award damages.
Only if a complaint indicates a violation of the applicable regulations, this can be investigated further.
We suggest that at all times you seek legal advice for any claims you may have vis-à-vis the license holder or other party or parties.
Please note that all license holders and parties that operate under their responsibility should at all times comply with the law, including AML/ CFT regulations and the permit provisions and best practices that are applicable to them. Any violation of the law can at all times lead to administrative, criminal or civil measures."
So how can a casino be licensed under this regulator but the regulator doesn't even accept complaints?!