Ahoj. Jsem trochu zmatený a řeknu vám proč. Za prvé, máme toto kasino jako uzavřené v naší databázi. Můžete se na to podívat zde 👈. Spojím se tedy s naším datovým týmem, aby se znovu podívali do kasina, aby zjistili, co se vlastně děje. Mohu vás požádat, abyste sem zveřejnili snímek obrazovky, kde je viditelná adresa URL kasina, prosím 🙏.
A pak bych se chtěl zeptat, kdy jste prosím dostali email od podpory? Počkám na vaši odpověď a mezitím se pokusím zjistit, co se tady děje 🤔.
Hello. I am a bit confused and will tell you why. Firstly, we have this casino as closed in our database. You can check it out here 👈. So I will get in touch with our data team, so they will have a look at the casino again, to find out what is actually going on. May I ask you, to post here a screenshot where the URL of the casino is visible, please 🙏.
And then I would like to ask, when have you received the email from the support, please? I will wait for your response and meanwhile will try to find out what is going on here 🤔.