FórumObecná diskuze o gamblinguCo dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli?

Co dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli?

před 4 roky od apuig89
|
9075 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 4 roky

Pokud kasino akceptuje metody výběru peněz, jako je bankovní převod, skrill atd.


Proč právě říkáte, že musím vybrat výher metodou vkladu, v tomto případě hlavní kartou? Banka nepřijímá přijímání úvěru tímto způsobem a mají možnost vybírat peníze bankovním převodem a nedovolují mi zvolit tuto možnost, je to nespravedlivé.


Jaké řešení existuje?

Automaticky přeloženo:
apuig89
před 4 roky

U Mastercard je velmi časté, že je možné vložit peníze, ale není možné je vybrat. Byl bych skutečně velmi překvapen, kdyby to kasino, o kterém mluvíte, o tom nevědělo.

Obecně lze říci, že byste měli vždy postupovat stejným způsobem - je to pravidlo proti praní špinavých peněz, ale jak jsem již zmínil výše, u Mastercard je to často nemožné.

Co ti tedy kasino řeklo? Pokusili jste se stáhnout zpět na svou Mastercard? Možná, pokud ve svém systému uvidí, že transakce selhala, nabídnou vám jinou možnost.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Překvapuje mě, že nehledají jiné řešení a ahota přestal odpovídat na mé zprávy. Poslední zprávou bylo, že v tomto případě bylo možné vybrat pouze stejným způsobem platby Mastercard, ale nebylo možné vybrat pomocí mé Mastercard, řekla moje banka ING. S nimiž potřebuji někoho, kdo by kontaktoval toto kasino, mají také existující a plně funkční možnost výběru peněz bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
apuig89
před 4 roky

Jak se jmenuje kasino? Asi bych vám navrhl vytvořit stížnost na našem webu. Náš tým se vám může pokusit pomoci a kontaktovat kasino.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Wirwetten kasino

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Wirwetten je trochu zatraceně, chat není živý, je to angličtina a máte pocit, že stroj odpovídá na vaše otázky

Přestože pro výběr nebyl žádný problém s poštovní kartou, která nemá ani vaše jméno, poslal jsem jim profil poštovního webu a nedal mi to problémy, s mnoha kasiny jsem si vybral s touto kartou (ptají se pro stejné příjmy než odchod do důchodu, aby se zabránilo praní špinavých peněz, které říkají)


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Můžete se pokusit vydělat peníze skriptem Skrill nebo tam, kde chcete peníze získat, trochu se otočte a vyberte je. Vypadalo to, že pravidla fungovala

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Existují kasina, která jsou provozována tímto způsobem, je to ve skutečnosti nespravedlivé, protože pokud nemáte účet nebo nemáte karty, jediná možnost prostřednictvím bankovního vkladu, která trvá dlouho

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, měl jsem problémy s herním sezením se starcasinem, kde jsem přišel o spoustu peněz, protože jsem měl plný bonusový kontejner a chystal jsem se zaplatit (vsadím na 17,50, představ si jackpot) a server mi dal chybu a vyhodil mě ven; od té doby, co jsem kontaktoval podporu, stále říkají, že čekají na odpověď poskytovatele a je to více než dva měsíce

Automaticky přeloženo:
francescowere
před 3 roky

Chápu, že kasino čeká na poskytovatele, protože je to pravděpodobně chyba poskytovatele, ale je zvláštní, že to trvá tolik času. Navrhuji, abyste si zde stěžovali https://casino.guru/complaints , abychom se vám mohli pokusit urychlit proces. 2 měsíce jsou příliš mnoho.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

O jaké kasino jde? To je nezákonné. Zkontrolovali jste jejich podmínky? Zmínili něco o zadržení výhry? Ještě jsem o tom neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Red hot wild

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vyhrál jsem v kasinu planet 7 a nárokuji si své výhry a oni mě otočili jako 1., protože moje dokumenty nedorazily a teď, když dorazily a byly schváleny, že jim chybí bankovní údaje, řekl jsem jim, aby mi je poslali do zkontrolujte, že pořád říkají to samé a jsou 15 000 $ mohl by mi někdo poradit, jak dostat zaplaceno 😔 a mám o všem důkazy, protože ty rozhovory fotím 😔😔

Automaticky přeloženo:
Allison1976
před 2 roky

Ahoj, obávám se, že to nemůžou poslat šekem, ale pokud máš nějaký dokument od své banky, měl bys mít možnost ho poslat do kasina a prokázat své vlastnictví k bankovnímu účtu. Poté by vám kasino mělo být schopno poslat výhru na váš bankovní účet. Zajímalo by mě, jak jste provedli své vklady v kasinu? Použili jste kartu nebo jakou platební metodu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, mám detail s kasinem, ve kterém jsem vyhrál cenu a zůstatek se nezobrazuje, mluvil jsem s podporou, ale hra se také nezobrazuje a mám fotografii ceny a níže je ID hry... Víš, co můžu udělat? nebo co se může stát?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je tento problém pouze v Mastercard?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, mám detail s kasinem, ve kterém jsem vyhrál cenu a zůstatek se nezobrazuje, mluvil jsem s podporou, ale hra se také nezobrazuje a mám fotografii ceny a níže je ID hry... Víš, co můžu udělat? nebo co se může stát?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj!

Mohu se vás nejprve zeptat na pár otázek? Víte, že pro poskytování užitečných rad je lepší začít se základy.

Řekl jste, že jste se spojili s kasinem – co vám řekla podpora?

Jaký typ hry jsi hrál, prosím?

Existuje funkce zvaná "stížnost", kterou bych rád navrhl, jen podle mých zkušeností s podobnou problematikou bude taková reklamace nejspíš dost zdlouhavá. V podstatě i kasino musí počkat, až poskytovatel hry provede vyšetřování. Tak to normálně funguje.

V každém případě se neváhejte dozvědět více o Centru pro řešení stížností přímo zde:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Počkám na vaši aktualizaci - děkuji.


Automaticky přeloženo:
FrueHighRoller
před 10 měsíci

Ahoj.

Můžu vědět, proč si to myslíš?

Tak či onak by bylo dobré použít tlačítko „odpovědět". Udržuje konverzaci docela dobře organizovanou a pomáhá ostatním držet krok s kontextem. Když už jsme u toho – koho se vlastně ptáte? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát za odpověď.

Na podporu mi řekli, že je to něco velmi zvláštního, co se jim nikdy nestalo, protože v historii her se tato vítězná hra nevyskytuje, a tak poslali fotografii, kterou jsem přiložil poskytovateli, aby nám řekl, co Stalo.

Hra je Dolphin's Pearl deluxe od poskytovatele novomatic.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kasino betvistas mi nezaplatilo, co jsem vyhrál, jak je mohu požádat, aby mi zaplatili?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky