DomůFórumObecná diskuze o gamblinguCo dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli?

Co dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli? (strana 2)

19 828 zobrazení 40 odpovědí |
před 5 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Melissitha15
před 2 roky

No, záleží na aktuální situaci. Ale co je důležitější, náš tým pro stížnosti také potřebuje další vysvětlení těchto událostí. Pomocí tohoto zeleného odkazu je nyní aktualizujte . 🙏

Vsadím se, že bychom zde mohli použít více podrobností, jen se ujistěte, že jste nejprve řešili stížnost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem v mxcasinu a uzavřeli můj účet spolu se všemi mými výhrami, ale všechno mám zachycené

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06
před rokem

Ahoj, takové kasino v naší databázi nemáme, můžeš mi poslat url? Také, když kasino uzavřelo váš účet a vzalo vaše peníze, vysvětlilo proč? Bylo by dobré znát nějaký důvod.

Tak mi prosím dejte vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

https://www.mxgana.com/pages/casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, žádné informace mi nedali, pouze mi dali hotovostní vklad na účet a na podporu již nereagovali.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Tohle mi dali jako odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file To byl můj poslední zisk, než jsem byl propuštěn

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06
před rokem

Takže toto kasino je formou aplikace ano? Museli jste si to stáhnout do mobilu? Podle toho, co jste poslal, to vypadá jako sociální kasino.

Vidím, že jste byl zakázán za něco abnormálního. Nevím, co to vlastně znamená. Zkoušeli jste jim poslat e-mail nebo tak něco, abyste se dozvěděli více? Moc jsme se tak nenaučili.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete si ji také stáhnout do svého mobilního telefonu, ve skutečnosti máte. Kasino, do kterého dříve doporučili vstup, se jmenuje gana 777 a já se snažím mluvit s podporou, ale neodpovídají mi.

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06
před rokem

No a když ti neodpoví, asi bych se přikláněl k reklamaci. Náš tým se vám pokusí pomoci s vaší situací.

Samozřejmě, protože toto kasino v systému nemáme, můžete si při podání stížnosti vybrat jakékoli jiné kasino, ale do popisu problému napište, které hrajete, aby to náš tým mohl změnit.

Dokážeš to?

Pokud ano, zde je odkaz, kde můžete stížnost otevřít . 👈

Doufám, že vám můžeme pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před aktivací bonusu se ujistěte, že seznam omezených her neobsahuje vaše oblíbené.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, moje výdělky jsou s dobitím peněz, ne s bonusem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před aktivací bonusu se ujistěte, že seznam omezených her neobsahuje vaše oblíbené.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je vaše doporučení, ano? Čeho dalšího se u bonusů vyvarovat? Přečetli jste si také všeobecné obchodní podmínky? U bonusů bych řekl, že je to docela důležité, protože ne vždy je vše napsáno přímo u nabídky. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, moje výdělky jsou s dobitím peněz, ne s bonusem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, takže váš problém stále přetrvává? Snažil jsem se vám pomoci ve své poslední odpovědi, kde jsem nechal odkaz na otevření stížnosti pomocí zelených písmen.

Máte pocit, že to nepotřebujete? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Samozřejmě, že ano, tisíc. Omlouvám se, vidíte, nejdřív jsem vám řekl, že můj účet uzavřeli, protože jsem se pokusil a požádal o obnovení svého účtu a myslel jsem si, že mi teď zaplatí mé výdělky, ale neudělali to. Velmi si cením pomoci.


Automaticky přeloženo:
manu1991gal06
před rokem

Ano, viděl jsem to, navrhoval jsem pomoc.

Z toho, co jsem si všiml, vidím, že jste o reklamaci již požádali, tak doufám, že vám budeme schopni pomoci.

Pokud zjistíte nějaké nové informace, dejte mi vědět.

Budu ti držet palce, ať to dobře dopadne.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji moc za pomoc. Doufám, že si budu moci nárokovat i ty výhry. Vážím si toho.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

souhlasím s tebou

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Za prvé, gratuluji k výhře – to je skvělé! Pokud kasino neplatí, zůstaňte v klidu a shromážděte všechny možné důkazy: fotografie vaší výhry, herní obrazovky nebo cokoli jiného, ​​co to dokazuje. Zdvořile si promluvte s manažerem nebo zákaznickou podporou, abyste problém vyřešili. Pokud to nepomůže, zmiňte podání stížnosti úřadu pro hazardní hry – berou tyto záležitosti vážně.

Jednou jsem trefil jackpot a kasino tvrdilo „poruchu". Stál jsem pevně, požádal o písemné vysvětlení a zmínil kontaktování regulátorů. Kouzelně brzy poté zaplatili! Klíčem je zachovat chladnou hlavu, znát svá práva a neustupovat. Hodně štěstí — doufám, že dostanete, co je vaše!

Automaticky přeloženo:
711Bat
před 11 měsíci

Dobrý den! Není to špatný přístup, řekl bych. Mohl byste nám říci, které kasino to bylo? Řekl bych, že to byl docela happy end, protože fórum je plné úplně jiných příběhů 🙂.


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.