Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguCo dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli?

Co dělat, když vám kasino nechce platit to, co jste vyhráli? (strana 2)

 od apuig89
|
15 115 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Melissitha15

No, záleží na aktuální situaci. Ale co je důležitější, náš tým pro stížnosti také potřebuje další vysvětlení těchto událostí. Pomocí tohoto zeleného odkazu je nyní aktualizujte . 🙏

Vsadím se, že bychom zde mohli použít více podrobností, jen se ujistěte, že jste nejprve řešili stížnost.


Automaticky přeloženo:

Vyhrál jsem v mxcasinu a uzavřeli můj účet spolu se všemi mými výhrami, ale všechno mám zachycené

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06

Ahoj, takové kasino v naší databázi nemáme, můžeš mi poslat url? Také, když kasino uzavřelo váš účet a vzalo vaše peníze, vysvětlilo proč? Bylo by dobré znát nějaký důvod.

Tak mi prosím dejte vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:

https://www.mxgana.com/pages/casino

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, žádné informace mi nedali, pouze mi dali hotovostní vklad na účet a na podporu již nereagovali.

Automaticky přeloženo:

file Tohle mi dali jako odpověď.

Automaticky přeloženo:

file To byl můj poslední zisk, než jsem byl propuštěn

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06

Takže toto kasino je formou aplikace ano? Museli jste si to stáhnout do mobilu? Podle toho, co jste poslal, to vypadá jako sociální kasino.

Vidím, že jste byl zakázán za něco abnormálního. Nevím, co to vlastně znamená. Zkoušeli jste jim poslat e-mail nebo tak něco, abyste se dozvěděli více? Moc jsme se tak nenaučili.

Automaticky přeloženo:

Můžete si ji také stáhnout do svého mobilního telefonu, ve skutečnosti máte. Kasino, do kterého dříve doporučili vstup, se jmenuje gana 777 a já se snažím mluvit s podporou, ale neodpovídají mi.

Automaticky přeloženo:
manu1991gal06

No a když ti neodpoví, asi bych se přikláněl k reklamaci. Náš tým se vám pokusí pomoci s vaší situací.

Samozřejmě, protože toto kasino v systému nemáme, můžete si při podání stížnosti vybrat jakékoli jiné kasino, ale do popisu problému napište, které hrajete, aby to náš tým mohl změnit.

Dokážeš to?

Pokud ano, zde je odkaz, kde můžete stížnost otevřít . 👈

Doufám, že vám můžeme pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Před aktivací bonusu se ujistěte, že seznam omezených her neobsahuje vaše oblíbené.

Automaticky přeloženo:

Ne, moje výdělky jsou s dobitím peněz, ne s bonusem

Automaticky přeloženo:

Před aktivací bonusu se ujistěte, že seznam omezených her neobsahuje vaše oblíbené.

Automaticky přeloženo:

To je vaše doporučení, ano? Čeho dalšího se u bonusů vyvarovat? Přečetli jste si také všeobecné obchodní podmínky? U bonusů bych řekl, že je to docela důležité, protože ne vždy je vše napsáno přímo u nabídky. 🙂

Automaticky přeloženo:

Ne, moje výdělky jsou s dobitím peněz, ne s bonusem

Automaticky přeloženo:

Dobře, takže váš problém stále přetrvává? Snažil jsem se vám pomoci ve své poslední odpovědi, kde jsem nechal odkaz na otevření stížnosti pomocí zelených písmen.

Máte pocit, že to nepotřebujete? 🤔

Automaticky přeloženo:

Samozřejmě, že ano, tisíc. Omlouvám se, vidíte, nejdřív jsem vám řekl, že můj účet uzavřeli, protože jsem se pokusil a požádal o obnovení svého účtu a myslel jsem si, že mi teď zaplatí mé výdělky, ale neudělali to. Velmi si cením pomoci.


Automaticky přeloženo:
manu1991gal06

Ano, viděl jsem to, navrhoval jsem pomoc.

Z toho, co jsem si všiml, vidím, že jste o reklamaci již požádali, tak doufám, že vám budeme schopni pomoci.

Pokud zjistíte nějaké nové informace, dejte mi vědět.

Budu ti držet palce, ať to dobře dopadne.🤞

Automaticky přeloženo:

Děkuji moc za pomoc. Doufám, že si budu moci nárokovat i ty výhry. Vážím si toho.

Automaticky přeloženo:
Jaro

souhlasím s tebou

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Za prvé, gratuluji k výhře – to je skvělé! Pokud kasino neplatí, zůstaňte v klidu a shromážděte všechny možné důkazy: fotografie vaší výhry, herní obrazovky nebo cokoli jiného, ​​co to dokazuje. Zdvořile si promluvte s manažerem nebo zákaznickou podporou, abyste problém vyřešili. Pokud to nepomůže, zmiňte podání stížnosti úřadu pro hazardní hry – berou tyto záležitosti vážně.

Jednou jsem trefil jackpot a kasino tvrdilo „poruchu". Stál jsem pevně, požádal o písemné vysvětlení a zmínil kontaktování regulátorů. Kouzelně brzy poté zaplatili! Klíčem je zachovat chladnou hlavu, znát svá práva a neustupovat. Hodně štěstí — doufám, že dostanete, co je vaše!

Automaticky přeloženo:
711Bat

Dobrý den! Není to špatný přístup, řekl bych. Mohl byste nám říci, které kasino to bylo? Řekl bych, že to byl docela happy end, protože fórum je plné úplně jiných příběhů 🙂.


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky