DomůFórumObecná diskuzeNejlepší způsob, jak získat náhradu

Nejlepší způsob, jak získat náhradu

 od Rattvistspel
|
1 767 zobrazení 12 odpovědí |
|

Jedním z jasných důvodů pro provozovatele hazardních her, který to myslí se svým podnikáním a z hlediska zodpovědného hraní vážně, je to, že se zákazníkovi podařilo prohrát/vložit peníze, i když požádal o trvalé uzavření s konkrétním uvedeným důvodem: závislost na hazardních hrách .


Pokud zákazník poté provozovatele hazardní hry ještě informoval:


a) Kasino vám stále umožňovalo hrát.

b) Kasino váš účet uzavřelo, ale vy jste jej mohli znovu otevřít.

c) Podařilo se vám hrát v jiném kasinu stejné značky (licence stejné značky) Poznámka: Některá kasina si nárokují samostatné licence, i když jsou stejné značky. Pak už není co dělat.


To však není jediný důvod pro případné vrácení peněz.


Po správě přibližně stovek refundací od roku 2016 jsem ochoten se zdarma podívat na některé z vašich pochůzek, abych zhodnotil vaše šance na úspěšnou refundaci a mohl bych vám poradit.


Mohu však pomoci maximálně 5 lidem, protože můj čas je omezený.


V případě zájmu mi napište na e-mail: R stručně vysvětlete svůj úkol, nemám čas číst celou stěnu textu, buďte také co nejupřímnější.


Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:

Pokud byste obdrželi náhradu svých čistých ztrát,


Upřímně, co byste udělal s penězi?


Opustit kasino svět? Splatit dluhy? Hrát ještě víc? Dovolená?


Zveřejněte svou odpověď níže

Automaticky přeloženo:

Pokud byste obdrželi náhradu svých čistých ztrát,


Upřímně, co byste udělal s penězi?


Opustit kasino svět? Splatit dluhy? Hrát ještě víc? Dovolená?


Zveřejněte svou odpověď níže

Automaticky přeloženo:

Kupte si jídlo. oblečení a zaplaťte školné pro mé děti

Automaticky přeloženo:

Jedním z jasných důvodů pro provozovatele hazardních her, který to myslí se svým podnikáním a z hlediska zodpovědného hraní vážně, je to, že se zákazníkovi podařilo prohrát/vložit peníze, i když požádal o trvalé uzavření s konkrétním uvedeným důvodem: závislost na hazardních hrách .


Pokud zákazník poté provozovatele hazardní hry ještě informoval:


a) Kasino vám stále umožňovalo hrát.

b) Kasino váš účet uzavřelo, ale vy jste jej mohli znovu otevřít.

c) Podařilo se vám hrát v jiném kasinu stejné značky (licence stejné značky) Poznámka: Některá kasina si nárokují samostatné licence, i když jsou stejné značky. Pak už není co dělat.


To však není jediný důvod pro případné vrácení peněz.


Po správě přibližně stovek refundací od roku 2016 jsem ochoten se zdarma podívat na některé z vašich pochůzek, abych zhodnotil vaše šance na úspěšnou refundaci a mohl bych vám poradit.


Mohu však pomoci maximálně 5 lidem, protože můj čas je omezený.


V případě zájmu mi napište na e-mail: R stručně vysvětlete svůj úkol, nemám čas číst celou stěnu textu, buďte také co nejupřímnější.


Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:

Je opravdu hezké, že nabízíte nějakou pomoc s tímto tématem, a doufám, že to nebude nějaká reklama, protože to na našem fóru nepovolujeme.

Proto, jestli se tě můžu zeptat, co tě vede k tomu, že to pro někoho děláš, když říkáš, že nechceš žádné peníze?🤔

Automaticky přeloženo:

Kupte si jídlo. oblečení a zaplaťte školné pro mé děti

Automaticky přeloženo:

To je hezké. Jsem upřímně rád, že někdo dá takovou odpověď, protože věřím, že spousta lidí by ji pravděpodobně ztratila zpět s vidinou ještě větší výhry.

Příjemně jsi mě překvapil. 🙂

Automaticky přeloženo:

Řekl jsem amonbetu, že mám problém s hazardními hrami a chtěl jsem svůj účet zavřít prostřednictvím jejich živého chatu, řekli, že to nemohou udělat a že potřebuji poslat e-mail.


mezi časem a časem, kdy se mi vrátili prostřednictvím e-mailu, mi umožnilo utratit mnohem více.



Požádal jsem donbet, aby navždy uzavřel můj účet, řekli, že ano, ale pak mi umožnili znovu otevřít, i když jsem nezmínil problém s hazardem.

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23

Dobrý den, vyrozuměl jsem, že jste měli dva případy ve dvou různých kasinech, ano? Souvisí tedy vaše situace nějak s názvem tohoto vlákna? V prvním případě si myslím, že by bylo lepší požádat o sebevyloučení a vlastně i v tom druhém. Zrušení účtu nemusí být trvalé a často to může dopadnout přesně tak, jak jste psali, tedy že vám ho kasino na jednoduchou žádost znovu otevře.

Každopádně, můžeš mi říct trochu víc o tom, co vlastně chceš říct? Mám na mysli, že to nějak souvisí s vrácením peněz?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Pokud zákazník poté provozovatele hazardní hry ještě informoval:


a) Kasino vám stále umožňovalo hrát.

b) Kasino uzavřelo váš účet, ale vy jste jej mohli znovu otevřít.

c) Podařilo se vám hrát v jiném kasinu stejné značky (licence stejné značky) Poznámka: Některá kasina si nárokují samostatné licence, i když jsou stejné značky. Pak už není co dělat.




zapadá to do původních prohlášení na plakátech...

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23

Jistě rozumím tomu, co píšete, spíše mě zajímá, zda jste požádali o vrácení peněz nebo ne?

Co se týče bodu c, není obvyklé, alespoň jsem si toho zatím nevšiml, že pokud si zavřete účet nebo se vyloučíte v kasinu, platilo by to i pro ostatní sesterská kasina. Obvykle si to musíte vyžádat u každého zvlášť. Viděl jsem jen velmi málo kasin, kde pokud se vyloučíte v jednom, platí to pro celou skupinu.

Každopádně moje otázka zůstává stále stejná.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nepožádal jsem o vrácení peněz, ale byl tento chlapík, který původně psal, že mi nabídl pomoc, spíše důvodem mého příspěvku

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ldiamond23

Ahoj!

Pokud ano, doporučuji kontaktovat muže, kterého jste zmínili, kliknutím na tlačítko nabídky nebo odpovědi. Podle mého názoru nebylo jasné, komu odpovídáte, a možná jsme se trochu ztratili.

Tímto způsobem můžete najít to, co hledáte. Chcete zkusit?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, mohu odpovědět svou zkušeností, odvolal jsem se proti techsolutions, protože jsem měl uzavřený účet kvůli závislosti, otevřel jsem si účet u 20bet, od techsolutions. Poté, co jsem se s 20bet hádal, že jsem byl vyloučen z 22bet a tvrdil, že používají stejnou licenci, obrátil jsem se na kahnawake a za necelých 7 dní mi vrátili vklady.

Nyní mám otevřenou stížnost v kasinu guru mezi kasiny altacore, kde se stalo totéž, ale stále není žádný výsledek.

Automaticky přeloženo:
cgouveia

Ano, existují licence nebo kasina, kde když se vyloučíte z jednoho, platí to pro celou skupinu, ale pro kasina, která licenci mají. To ale není zvykem a často o tom musí nebo měli být hráči informováni. Pokud je platná a můžete se proti ní odvolat, máte nárok na vrácení peněz, pokud ne, existuje mnoho kasin, kde byste své peníze nedostali.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky