FórumObecná diskuzeMiFinity problémy s výběrem

MiFinity problémy s výběrem

před rokem od Daniela93x
|
9006 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Dobrý den, požádal jsem o 2 výběry z mého účtu MiFinity na můj bankovní účet. Oba jsou téměř 3 dny ve stavu „ve frontě KYC". Jinak byly peníze vždy převedeny ihned, nejpozději po pár hodinách. Podpora samozřejmě neodpovídá. Má někdo nápad, co můžu udělat?

Automaticky přeloženo:
Daniela93x
před rokem

Dobrý den Danielo,

Zkontrolovali jste, jaký je stav na vašem kasinovém účtu s těmito dvěma výběry? Nejprve je třeba vše provést v žádosti kasina.

Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

Ano, peníze byly vyplaceny kasinem a již byly připsány na můj účet MiFinity. Když jsem to odepsal z bankovního účtu, jediné, co se v procesu objevilo, bylo „ve frontě KYC". A v tomto stavu je již několik dní.

Automaticky přeloženo:
Daniela93x
před rokem

a zkusili jste je kontaktovat prostřednictvím této e-mailové adresy: clientservices@mifinity.com ? Můžete je také zkusit kontaktovat prostřednictvím sociálních sítí, co mají. Z mé osobní zkušenosti jsou twitter a facebook dobré platformy k řešení problémů.🙂

Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

Ano, kontaktoval jsem přes tento e-mail a přes Facebook. Obojí zatím bez úspěchu. Bohužel.


Automaticky přeloženo:
Daniela93x
před rokem

Můžete zkusit i Twitter, to je pravděpodobně nejlepší platforma, kde můžete svůj problém eskalovat. Jen chci mít jistotu. Už jste provedli nějaké výběry z kasina na svůj účet MiFinity? Bylo to bez problémů? Poslali jste kasinu a MiFinity všechny požadované dokumenty k ověření? Ověření KYC je velmi důležité, abyste získali své peníze z kasin a účtu MiFinity.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Mám stejný problém.

Můj účet Myfinity je plně ověřen a několikrát jsem tam provedl vklady a výběry. V minulosti byly výběry na bankovní účet vždy zpracovávány přímo.


Nyní je tam uvedeno „Ve frontě KYC", což se zdá být v současnosti případ mnoha zákazníků.

Automaticky přeloženo:
Daniela93x
před rokem

Danielo ti to mezitím vyplatilo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže moje výplata byla nyní zpracována a odešla docela rychle.

Stále mě zajímá, proč je v současné době pouze fronta KYC, když chcete zaplatit.

Automaticky přeloženo:
Tobias137
před rokem

To zní, jako by prostě potřebovali ověřit váš účet, ale nemají dostatek lidských zdrojů na zpracování dokumentů dostatečně rychle, takže jste skončili ve frontě 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

U mě je to naopak, můj vklad přes MiFinity Instantbanking není dostupný, i když mi byl již odečten z účtu.

A podpora samozřejmě nereaguje. Zdá se, že to je na ostrově běžná praxe. Skutečnost, že tato špinavá služba nemá chatovou / telefonickou podporu, říká hodně.

Bezohledná společnost, od které se držte dál.

Účet tam určitě zase zruší.

Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před rokem

Zkusili jste také kontaktovat podporu MiFinity? Jen nápad, ale pro jistotu bych to zkusil.

Každopádně, jak dlouho jsi čekal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl by mi někdo pomoci převést peníze z MiFinity do banky ve vaší zemi? :(

V Kolumbii je to docela těžké umět 🙁

Automaticky přeloženo:
IsabelaEscobar1818
před rokem

Ahoj.

Jak to vidím, chtěli byste převést své peníze také na bankovní účet někoho jiného, mám pravdu?

Víte, že nejste přesvědčeni, že je to nejlepší řešení.

Ale možná to chápu špatně.

Mohli byste místo toho najít jinou peněženku, která vám umožní vybrat peníze přímo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jsem na mifinity a také jsem kompletně ověřený, chtěl jsem si nyní nechat vyplatit peníze na bankovní účet ale bylo to zamítnuto, poradí mi někdo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem nový v mifinity, bohužel, jsem úplně ověřený, teď jsem si chtěl vybrat peníze z bankovního účtu a do 1 minuty bylo zamítnuto 😞 může mi někdo prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jsem s mifinity a jsem také zcela ověřený, nyní jsem si chtěl nechat vyplatit peníze na bankovní účet ale bylo to zamítnuto, pomůže mi někdo?

Automaticky přeloženo:
maximillianhabermann
před rokem

Ahoj, zkusil jsi se zeptat na podpoře, v čem je problém, že ti odmítají výběr? Myslím, že nejlepší místo, kde začít, by bylo tam, ale doufejme, že dostanete nějaké odpovědi od hráčů s podobnými zkušenostmi.

Každopádně, můžeš to zkusit nejdřív s podporou mifinity a říct nám, jakou odpověď jsi dostal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Němec:

Pomalu, ale jistě mě Mifinity extrémně štve.... Nemohu nic vyplatit "dosaženo kumulativního transakčního limitu". Je to velká suma v rozsahu 4 číslic. Od soboty 30. září 2023 jsem od Mifinity nedostal žádnou zpětnou vazbu, ani e-mailem, ani telefonicky. Nyní jsem otevřel 4 vstupenky "navýšení limitů". Jsem naprosto ověřený a nic se neděje. Může tu někdo prosím podpořit?


Angličtina:

Pomalu, ale jistě mě Mifinity extrémně štve.... Nemohu nic vyplatit "dosaženo kumulativního transakčního limitu". Je to velká suma v rozsahu 4 číslic. Od soboty 30. září 2023 jsem od Mifinity nedostal žádnou zpětnou vazbu, ani e-mailem, ani telefonicky. Nyní jsem otevřel 4 vstupenky "navýšení limitů". Jsem naprosto ověřený a nic se neděje. Může tu někdo prosím podpořit?


Díky předem.


KR

Nilsi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano Dobrý den, milé fórum,

Mám účet u Mifinity od roku 2022 a tehdy jsem se ověřil a podle e-mailu od Mifinity jsem dosáhl hranice 1 000 eur téměř před 2 dny a nyní již nemohu přijímat peníze z kasina ani je vyplácet z Mifinity Žádná odezva přes email a nechápu, proč mám limit pro transakce jen 1000 eur, i když jsem ověřený... protože Mifinty jsem používal jen výjimečně a nyní je téměř čtyřmístný limit Je to částka, ke které se nedostanu a nečetl jsem moc pozitivní zprávy ve více vláknech ohledně podpory, tak jsem se chtěl zeptat, jestli jsou tady na fóru lidé, kteří mají VIP status nebo mají přímý kontakt a mohou se zeptat co se děje . Více než 48 HODIN žádná odpověď (2 e-maily), žádný chat, žádná možnost na účtu, i když je vždy upozornění Dosažený limit transakcí přejděte na svůj profil Sami...atd zavání dlouhým procesem, abyste získali své peníze. ..a vůbec nechápu, že je to jen 1000 eur, jinak jsem při ověřování vždy četla 2000 eur nebo 20000 eur a všechny dokumenty dostali přímo tenkrát před skoro 2 lety, jen peníze co zmizely z MuchB a Teď něco takového... jen problémy a frustrace se všemi těmito poskytovateli.

LG

Sepp

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky