Ano Dobrý den, milé fórum,
Mám účet u Mifinity od roku 2022 a tehdy jsem se ověřil a podle e-mailu od Mifinity jsem dosáhl hranice 1 000 eur téměř před 2 dny a nyní již nemohu přijímat peníze z kasina ani je vyplácet z Mifinity Žádná odezva přes email a nechápu, proč mám limit pro transakce jen 1000 eur, i když jsem ověřený... protože Mifinty jsem používal jen výjimečně a nyní je téměř čtyřmístný limit Je to částka, ke které se nedostanu a nečetl jsem moc pozitivní zprávy ve více vláknech ohledně podpory, tak jsem se chtěl zeptat, jestli jsou tady na fóru lidé, kteří mají VIP status nebo mají přímý kontakt a mohou se zeptat co se děje . Více než 48 HODIN žádná odpověď (2 e-maily), žádný chat, žádná možnost na účtu, i když je vždy upozornění Dosažený limit transakcí přejděte na svůj profil Sami...atd zavání dlouhým procesem, abyste získali své peníze. ..a vůbec nechápu, že je to jen 1000 eur, jinak jsem při ověřování vždy četla 2000 eur nebo 20000 eur a všechny dokumenty dostali přímo tenkrát před skoro 2 lety, jen peníze co zmizely z MuchB a Teď něco takového... jen problémy a frustrace se všemi těmito poskytovateli.
LG
Sepp
Yes Hello dear forum,
I have had an account with Mifinity since 2022 and verified myself back then, and reached the limit of 1000 euros almost 2 days ago, according to the email from Mifinity, and now I can no longer receive money from the casino or pay it out from Mifinity There is no response via email, and I don't understand why I only have a limit of 1000 euros for transactions even though I'm verified... since I've only rarely used Mifinty and it's now almost a four-digit limit The amount is that I can't get to and I haven't read very positive reports in several threads regarding support, so I wanted to ask if there are people here in the forum who have VIP status or have direct contact and can ask what's going on . Over 48 HOURS no response (2 emails), no chat, no option in the account although there is always a notification Transaction limit reached go to your profile On your own...etc smells like a long process to get your money. ..and I can't understand at all that it's only 1000 euros, otherwise I always read 2000 euros or 20000 euros when verified, and they got all the documents directly back then almost 2 years ago, only the money that disappeared from MuchB and Now something like that... just problems and frustration with all these providers.
LG
Sepp
Ja Hallo liebes Forum,
hab einen Account bei Mifinity seit 2022 und habe mich damals auch verifiziert, und habe vor knapp 2 Tagen das Limit von 1000 Euro erreicht, laut E-Mail von Mifinity und jetzt kann ich kein Geld mehr Empfangen vom Casino und auch nicht ausbezahlen von Mifinity und es kommt keine Rückmeldung via E-Mail, und ich verstehe auch nicht warum ich nur ein Limit von 1000 Euro für Transaktionen habe, obwohl ich verifiziert bin..., da ich auch nur selten Mifinty genutzt habe, und es jetzt um knapp einen vierstelligen Betrag geht an den ich nicht rankomme und ich in mehreren Threads nicht gerade positive Meldungen gelesen habe was den Support angeht, wollte ich mal Fragen ob es Leute hier im Forum gibt die einen VIP Status haben oder direkten Kontakt und mal Nachfragen können was da los ist. Über 48 STD keine Antwort (2-Emails), kein Chat, keine Option im Account obwohl immer eine Benachrichtigung kommt Transaktion Limit erreicht gehen Sie zu ihrem Profil Unter Sich...usw riecht schon nach einem langen Prozess um an sein Geld zu kommen...und ich kann es überhauot nicht nachvollziehen, das es nur 1000 Euro sind, sonst lese ich immer 2000 Euro oder 20000 Euro, bei Verifizierung, und die haben alle Dokumente damals direkt bekomme vor knapp 2 Jahren, erst das verschwundene Geld bei MuchB und jetzt sowas...nur noch Probleme und Frust mit diesen ganzen Anbietern.
LG
Sepp
Automaticky přeloženo: