Podpořte Fortunecoins.com
10:12 (před 6 hodinami)
pro mě, podpora
Dobrý den Michaele,
Jmenuji se Ben a jsem manažer zákaznické podpory zde ve Fortune Coins, chápu vaši frustraci ohledně informací RTP, které jste požadovali pro hry Pragmatic Play. Poskytování optimálního herního zážitku pro naše hráče je naší nejvyšší prioritou. I když nemůžeme zveřejnit vlastnické informace o konkrétních procentech návratnosti hráčů, uvědomte si prosím, že všechny naše hry jsou rozsáhle testovány a certifikovány jako spravedlivé nezávislými třetími stranami.
Omlouváme se, že nemůžeme poskytnout přesné informace RTP, které jste požadovali. Chci vás však ujistit, že naše hry jsou navrhovány především s ohledem na hráče. Spravedlnost a zábava jsou vždy našimi hlavními zásadami. Máte-li jakékoli další otázky nebo existuje-li nějaký způsob, jak mohu pomoci zlepšit vaši zkušenost, dejte mi prosím vědět. Vážíme si hráčů, jako jste vy, a snažíme se poskytovat ty nejlepší možné služby. I když chápu, že pokud si přejete zrušit svůj účet, určitě by nám chybělo, abyste byli součástí komunity Fortune Coins.
S přátelským pozdravem,
Bene
Manažer zákaznické podpory
Získejte odpovědi 24/7
Centrum nápovědy: support.fortunecoins.com |
Nehrajte tam pragmaticky. Jsou nastaveny na nejnižší možnou RTP.
pozdravy
Mike
Support Fortunecoins.com
10:12 AM (6 hours ago)
to me, support
Hello Michael,
My name is Ben and I am the Customer Support Manager here at Fortune Coins, I understand your frustration regarding the RTP information you requested for Pragmatic Play games. Providing an optimal gaming experience for our players is our top priority. While we cannot disclose proprietary information about specific return-to-player percentages, please know that all of our games are extensively tested and certified fair by independent third parties.
I apologize that we cannot give the exact RTP information you requested. However, I want to assure you that our games are designed with players in mind first and foremost. Fairness and fun are always our guiding principles. If you have any other questions or if there is any way I can help improve your experience, please let me know. We value players like yourself and aim to provide the best service possible. Though I understand if you wish to cancel your account, we would certainly miss having you as part of the Fortune Coins community.
Kind Regards,
Ben
Customer Support Manager
Get answers 24/7
Help Center: support.fortunecoins.com |
Don't play pragmatic there. They are set to the lowest RTP possible.
Regards
Mike