Skvěle Nicku, umíš dobře číst a vyřizovat stížnosti. Ve skutečnosti odmítněte... Stejná standardní odpověď na každou jinou stížnost, která nikdy nesouvisí s každým konkrétním případem. Je pouze nutné pochopit, zda je váš zlý úmysl nebo skutečný nedostatek porozumění. V druhém případě by to bylo opravdu vážné! Prosím, zavřete můj profil. S tebou je to jen ztráta času. Tento čas stejně jako všechny ostatní časy zařídím..
Great Nick, you know how to read and handle complaints well. Indeed refuse .. Same standard response to each different complaint that never has to do with each specific case. It is only necessary to understand if yours is bad faith or a real lack of understanding. In the second case it would be really serious! Please close my profile. It's just a waste of time with you. I will arrange this time as well as all the other times ..
Grande Nick tu sì che sai leggere e gestire bene i reclami. Anzi rifiutare.. Stessa risposta standard ad ogni reclamo diverso che mai c'entra con ogni caso specifico. C'è solo da capire se la tua è malafede o un difetto vero e proprio di comprensione. Nel secondo caso sarebbe davvero grave! Per favore chiudete il mio profilo. Con voi è solo tempo perso. Mi arrangeró anche questa volta come tutte le altre volte..
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: