Chápu, že kasino řeklo, že nemůže poskytnout přepis. Myslím, že už jsem k tomu přidal další náhled.
Pokud vidím, jste přesvědčeni, že kasino odmítá místo toho, aby to technicky nemohlo poskytnout. Dobře, nemám důvod oponovat tvému názoru.
Abych si vytvořil vlastní, mohl byste mi říct, jak přesně vám bylo řečeno, že přepis není k dispozici?
V každém případě si myslím, že toho moc udělat nemůžete.
Ze zvědavosti jsem si všiml mnoha nedávno otevřených stížností a zdá se, že všechny souvisí se stejnou záležitostí. je to tak? Pokaždé, když máte v úmyslu se v kasinu vyloučit, vždy pořiďte snímek obrazovky své formální žádosti, zvláště pokud zmiňujete problémy s hazardními hrami.
I understand the casino said they can't provide the transcript. I believe I already added another insight to it.
As far as I can see, you are convinced the casino refuses instead of technically not being able to provide it. Ok, I have no reason to oppose your opinion.
To form my own though, could you tell me how exactly you were told that the transcript is not available?
In any case, I don't think there is much you can do.
Out of curiosity, I spotted many recently opened complaints, and all seem to be related to the same matter. Is that so? Well, every time you intend to self-exclude in a casino, always capture a screenshot of your formal request, especially if you mention gambling issues.
Automaticky přeloženo: