DomůFórumKasinaŽádost o živý chat

Žádost o živý chat

 od schieralorenzo09
|
1 011 zobrazení 10 odpovědí |
|

Může mi kasino, ze kterého jsem vyloučen(a), odmítnout poskytnout kopii rozhovorů, které jsem měl s jedním z jejich agentů (který s nimi již nepracuje), kde jasně uvedu svou závislost na hazardních hrách?

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Domnívám se, že pokud je to potřeba jako důkaz, měli by je samozřejmě poskytnout.

Mohu se zeptat, zda je to potřeba v některých vašich stížnostech zde na našem webu?

Automaticky přeloženo:

Ano, je to nutné pro stížnost na rokubet

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Víte, kasino může odmítnout cokoliv.

Jde o to, zda poskytnuté vysvětlení dává smysl, nebo zda jen obecně nechtějí spolupracovat.

Některá kasina dokonce říkají, že nemohou poskytovat přepisy chatu; v některých případech jde skutečně o problém s platformou, zejména pokud je váš účet již uzavřen a dotyčná osoba společnost opustila.

Je smutné, že jste nepořídil snímek obrazovky. 🙁


Automaticky přeloženo:

A ve skutečnosti mi říkají, že mi přepisy poskytnout nemohou, odmítají mi je poskytnout, protože jsou proti nim důkazy, takže nemůžu dělat vůbec nic?

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Chápu, že kasino řeklo, že nemůže poskytnout přepis. Myslím, že už jsem k tomu přidal další náhled.

Pokud vidím, jste přesvědčeni, že kasino odmítá místo toho, aby to technicky nemohlo poskytnout. Dobře, nemám důvod oponovat tvému ​​názoru.

Abych si vytvořil vlastní, mohl byste mi říct, jak přesně vám bylo řečeno, že přepis není k dispozici?

V každém případě si myslím, že toho moc udělat nemůžete.

Ze zvědavosti jsem si všiml mnoha nedávno otevřených stížností a zdá se, že všechny souvisí se stejnou záležitostí. je to tak? Pokaždé, když máte v úmyslu se v kasinu vyloučit, vždy pořiďte snímek obrazovky své formální žádosti, zvláště pokud zmiňujete problémy s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:

Kasino tedy původně souhlasilo s tím, že mi poskytne rozhovory, dokonce mi pošle nějaké screenshoty, ale poté, co viděli inkriminovanou část, změnili svůj příběh a řekli mi, že mi už nemohou poskytovat chaty, takže vám pošlu screenshoty.

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Nevidím však, že máte nějaké nevyřízené stížnosti na Rokubet.

Takže, komu byste prosím chtěli poslat screenshoty, jak jste řekl? Nebo mi tu něco chybí?

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Opravdu? To je velmi zajímavý průběh událostí. Řekl vám to zaměstnanec kasina?

Zajistěte, aby byly snímky obrazovky poskytnuty zpracovateli stížností.

Mohu prosím konečně vědět, o kterém kasinu mluvíme? Pro případ, že byste mohli použít přímý odkaz na příslušnou stížnost. Určitě by se to mohlo hodit.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jste nepřijali moji stížnost na data, mluvíme o kasinu Rokubet

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09

Dobře, teď už chápu.

Vidím, že vaše stížnost byla zamítnuta, protože se jednalo o starý případ a náš tým by nyní bohužel nemohl zasáhnout.

Je mi opravdu líto, že jsme již s tímto kasinem nemohli nijak pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky